iv) Στο σημείο Α, τοποθετούμε φορτίο q=-3μC. Να βρεθεί η συνισταμένη δύναμη που δέχεται από τα ακλόνητα φορτία q1, q2
Υπάρχει και αυτή η φυσική, μην τη σνομπάρουμε
(Visited 1.680 times, 1 visits today)
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
iv) Στο σημείο Α, τοποθετούμε φορτίο q=-3μC. Να βρεθεί η συνισταμένη δύναμη που δέχεται από τα ακλόνητα φορτία q1, q2
Υπάρχει και αυτή η φυσική, μην τη σνομπάρουμε
Λύση στο θέμα 2, από δύο μαθητές
Τα τρίγωνα ΑΒΓ και Ε1ΑΕ είναι όμοια διότι…..άρα Ε1/Ε2=r/2r=1/2…..
Και όμως υπάρχουν μαθητές που εφαρμόζουν γνώσεις από γεωμετρία…
Φαντάζομαι ο Παντελής και ο Γιάννης θα χαρούν…
Καλημέρα Θοδωρή.
Σε ευχαριστούμε για το διαγώνισμα που μοιράστηκες μαζί μας.
Όμορφο, αλλά και για μαθητές κάποιου επιπέδου…. εξού και η Γεωμετρία!
Καλημέρα Θοδωρή!
Ωραίο το διαγώνισμα με έξυπνα ερωτήματα!
Κανά δυο παρατηρησούλες.
Στο θέμα 1iii πιστεύω πως καλό ήταν να έλεγες ότι στο σχήμα έχουν σχεδιαστεί όλες οι δυναμικές γραμμές του πεδίου των δύο φορτίων, γιατί συνήθως τα σχήματα είναι ενδεικτικά οπότε μας δείχνουν απλά πιο από τα 2 είναι είναι κατ απόλυτο μεγαλύτερο.
Στο θέμα 2 θα έλεγα
οι εντάσεις που δημιουργούν τα δύο φορτία θα βρίσκονται πάνω στις ευθείες φορτίο – πηγή σημείο Α. Αφού αυτές τέμνονται κάθετα θεωρώ ορθογώνιο σύστημα αναφοράς με αρχή το Α και ως προς αυτό αναλύω την ένταση και να σου οι επιμέρους εντάσεις!!! Μετά …..
Υ.Γ. Ετοιμαζόμουν και γω να αναρτήσω το πρώτο τεστ στη δύναμη Coulomb για φέτος και είδα το δικό σου!!!
Τι κάνουμε με αυτό;
Ύλη και Οδηγίες Διαχείρισης της ύλης της Φυσικής της Α΄ τάξης Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού
Λυκείου για το Σχολικό Έτος 2021-2022:
Παρατηρήσεις:
2) Να μη διδαχθούν ερωτήσεις και προβλήματα που αναφέρονται σε:
Α)Τρία ή περισσότερα ηλεκτρικά φορτία που δεν είναι συνευθειακά
Άποψη μου ότι μπορούμε να το διδάξουμε, αλλά με τα επίσημα διαγωνίσματα τι γίνεται; Νομιμοποιούμαστε να βάλουμε θέμα εκτός οδηγιών;
Καλημέρα Θοδωρή.
Σταθερός στο επίπεδο των θεμάτων … “γενικώς”!
Το ερώτημα 1iii) απαιτεί και καλά κάνει, την κατανόηση των ιδιοτήτων των δ.γ.,που δίνουν και άλλα ωραία ερωτήματα.
Να είσαι καλά
Καλημέρα και ευχαριστώ για τα σχόλια
Διονύση, με το “μαθητές κάποιου επιπέδου” συμφωνώ και θα το αναφέρω
στη συνέχεια
Βασίλη, παραδοσιακά ασχολείσαι με τη Φυσική Γ.Π της Β΄ Λυκείου και μας
δίνεις ωραία θέματα. Γιατί όχι και το δικό σου;
Όσο για τις δυναμικές γραμμές, έχει το σχολικό ανάλογο παράδειγμα,
εικόνα 1.2-21
Παντελή, έχουν προηγηθεί αυτά, οπότε το “επίπεδο” δικαιολογείται
Γιάννη, σε διαγώνισμα τετραμήνου οφείλουμε να είμαστε τυπικοί, όπως
προφανώς και σε θέματα προαγωγικών
Σε μια γραπτή εξέταση, η οποία έχει θέση προφορικής ταυτόχρονης εξέτασης
όλων των μαθητών της τάξης, μπορεί ο καθηγητής να εξετάσει ό,τι έχει
διδάξει… Αυτό πιστεύω, αυτό κάνω και δεν έχω λόγο να το κρύψω….
Το επίπεδο διδασκαλίας και εξέτασης, καθορίζεται σε σημαντικό βαθμό
από το επίπεδο των μαθητών της τάξης και το ενδιαφέρον που δείχνουν…
Στο συγκεκριμένο τμήμα των 24 μαθητών, οι 20 είναι θετικής κατεύθυνσης,
από τους οποίους οι 18 θα συνεχίσουν σε θετικό προσανατολισμό στη Γ Λυκείου
Αν λοιπόν φέτος “παίζω” με συνευθειακά φορτία και μόνο, με ποιό δικαίωμα
του χρόνου θα τους ζητήσουμε οτιδήποτε άλλο στο μαγνητικό πεδίο ρευματοφόρων
αγωγών;;;;
Τα 4-6 παιδιά που δεν θα συνεχίσουν με φυσική την επόμενη χρονιά, γνωρίζουν
ότι δεν θα αξιολογηθούν από “ειδικά” ερωτήματα, αλλά από βασική γνώση…
όπως το Θέμα 1
Η διδασκαλία στο σχολείο πρέπει να έχει και να το δείχνει, δομή, οργάνωση και συνέχεια…
Ειδάλλως, ξαφνικά στη Γ’ Λυκείου, ζητάμε δυναμική ενέργεια ελαστικής παραμόρφωσης ελατηρίου, έργο δύναμης ελατηρίου, στιγμιαίο ρυθμό μεταβολής ενέργειας κλπ…και τότε αφήνουμε τη μπάλα να παίζεται σε άλλα γήπεδα….
Αυτό πιστεύω και ακολουθώ, όταν μπορώ, από το 2004 που διδάσκω στο δημόσιο σχολείο…
Συμφωνώ. Το κάτι παραπάνω, αν το τμήμα τραβάει κρατάει το ενδιαφέρον και το δικό τους και το δικό μας. Για τα τελικά διαγωνίσματα τα προβλεπόμενα