ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Γ ́ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
02 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΦΥΣΙΚΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑΚΟΥ
ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ:
ΘΕΜΑ A
Στις ερωτήσεις A1-A4 να γράψετε τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.
A1. Όταν ο μαγνήτης του διπλανού σχήματος πλησιάζει προς το ακίνητο σωληνοειδές αντίστασης R, στα άκρα του σωληνοειδούς εμφανίζεται επαγωγική τάση μέτρου Εεπ,1 και η ένδειξη του αμπερομέτρου αμελητέας αντίστασης είναι ίση με Ι1. Κόβουμε το σωληνοειδές στη μέση, συνδέουμε το μισό κομμάτι με το ίδιο αμπερόμετρο και ξαναπλησιάζουμε το μαγνήτη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Στα άκρα του σωληνοειδούς τώρα εμφανίζεται επαγωγική τάση μέτρου Εεπ,2 και η ένδειξη του αμπερομέτρου είναι ίση με Ι2. Τι από τα παρακάτω ισχύει;
Για τα θέματα πατήστε ΕΔΩ ….
Ανέβηκαν και οι απαντήσεις ΕΔΩ
Καλή χρονιά και από εμένα με μια μικρή συνεισφορά προς τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου που αυτές τις μέρες κάνουν την επανάληψή τους.
Εξεταζόμενη ύλη: Κρούσεις – Ταλαντώσεις (μόνο αμείωτες) – Ηλεκτρομαγνητισμός.
Αφιερωμένο σε όλους τους μαθητές που αγωνίζονται πολύ τα τελευταία δύο χρόνια σε πολύ δύσκολες συνθήκες.
Αφιερωμένο επίσης σε όλους τους συναδέλφους που έχουν τα κότσια να δίνουν το διαγώνισμα των συναδέλφων χωρίς να το παρουσιάζουν ως δικό τους… αλλά με το όνομα του δημιουργού…
Καλή χρονιά Νεκτάριε.
Σε ευχαριστούμε για το επαναληπτικό διαγώνισμα που μας προσφέρεις, σαν χριστουγεννιάτικο δώρο, το οποίο προβλέπω να “τιμηθεί” δεόντως!
Όσον αφορά το ζήτημα για το πόσοι συνάδελφοι θα το δώσουν με το όνομα του δημιουργού, φοβάμαι ότι καλύτερα να μην το ξέρεις!
Εύστοχο Νεκτάριε.
Και απαιτητικό.
Καλησπέρα Διονύση, καλησπέρα Γιάννη.
Όντως Γιάννη… έχει αρκετά σημεία που μπορεί κάποιος να την πατήσει.
Διονύση άκου περιστατικό που μου είπε περσινός μαθητής στο σχολείο μου:
Πάει καθηγητής στο σπίτι για ιδιαίτερο και πρώτο μάθημα βλέπει το φυλλάδιο των κρούσεων που δίνω στο σχολείο και βγάζει το κινητό του ψυχρά, ατάραχα και ανενόχλητα να το φωτογραφίσει… Τι κάνετε του λέει ο μαθητής; … Είναι προσωπική δουλειά του κυρίου Πρωτοπαπά… και δεν τον άφησε…
Και το κορυφαίο …
Ο ίδιος καθηγητής: Δεν θα τα κάνεις όπως στα λέει στο σχολείο… θα τα κάνεις όπως στα λέω εγώ… Άσε που τα θέματα που βάζουν στις προσομοιώσεις δεν πέφτουν!
Εντάξει ρε παιδιά… όλα έχουν και το όριό τους… Και να “κλέβεις” και να το παίζεις και ιδιοφυΐα ε πάει πολύ…
Καταλαβαίνω ότι θα πρέπει κάπως να δικαιολογήσουν τα λεφτά που παίρνουν αλλά … δεν καταλαβαίνουν ότι κυρίως κάνουν κακό στο μαθητή όταν τον βάζουν σε διχασμό;;; Εκτός αν δεν τους νοιάζει που έτσι φαίνεται.
Πέρα από σωστοί παιδαγωγοί πρέπει να έχουμε και ΣΕΒΑΣΜΟ μεταξύ μας…
Και σταματάω εδώ για να μην πω και άλλα και λογοκριθώ…
Νεκτάριε καλησπέρα!Θα μου επιτρέψεις να αναφερθώ στο περιεχόμενο ενός mail που σου έστειλα πριν περίπου τρία χρόνια όπου σου έγραφα για τον τυχαίο τρόπο που σε “γνώρισα ,όταν το 2012, σε βιβλιοπωλείο της Θεσσαλονίκης έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο σου της Α λυκείου .Τόμος Α Διαβάζοντας το δεν έβρισκα τι θα μπορούσα να προσθέσω και πως διαφορετικά θα μπορούσα να παρουσιασω την ύλη που διαπραγματευεσαι .Ο μαθητής του σχολείου σου δεν καταλαβε αυτό που κατάλαβα εγώ??Για την κατάρτιση σου την επάρκεια σου και την ευχέρεια στη πληρέστατη παρουσίαση της ύλης, την οργάνωση και ταξινόμηση των ασκησεων…………..
0 δεύτερος καθηγητής που σε αποκλείει σκέφτομαι τι μπορεί να κάνει?
Πιθανώς να λυνει δύο ασκήσεις συγχρόνως με τα δύο χέρια.
Καλησπέρα Παρμενίωνα και καλή χρονιά.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά πρόθεση μου δεν ήταν ούτε να φανώ σπουδαίος ούτε να με συγκρίνω με κάποιον άλλο καθηγητή για το ποιος είναι ο καλύτερος ούτε να κατακρίνω προς θεού την επιλογή του μαθητή. Κατακρίνω τις πονηρές προθέσεις κάποιων…
Ο καθένας μας πορεύεται με τα έργα του και τις πράξεις του.
Σέβομαι και εκτιμώ όλους τους συναδέλφους…
Από την πλευρά μου προσπαθώ κάθε μέρα να βελτιώνομαι. Και η βελτίωση έρχεται μέσα από τη συναναστροφή με σπουδαίους συναδέλφους, όπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς.
Να έχεις μια καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.
Καλησπέρα Νεκτάριε.
“δεν καταλαβαίνουν ότι κυρίως κάνουν κακό στο μαθητή όταν τον βάζουν σε διχασμό;”
Πέρα από την ζημιά που κάνουν στο μαθητή, κάνουν κακό και στον εαυτόν τους.
Αν ο μαθητής μπορεί να μαθαίνει το ίδιο καλά και από το σχολείο και από το φροντιστήριο, το πιθανότερο είναι να πάει καλά και στις εξετάσεις του.
Αυτό ποιος το “καρπώνεται”; Προφανώς και οι δύο καθηγητές μπορούν να καμαρώνουν, αλλά αυτός που το “εξαργυρώνει” είναι ο συνάδελφος του φροντιστηρίου, ο οποίος έτσι δικαιώνεται για τα χρήματα που πήρε.
Άρα τον συμφέρει να υπονομεύει τον συνάδελφο του σχολείου; Προφανώς όχι, είναι σαν να μην γνωρίζει το συμφέρον του!
(η λογική ότι θα υπονομεύσω τον καθηγητή του σχολείου και έτσι θα “αναδειχτεί” η δική μου αξία, είναι τουλάχιστον πολύ στενόμυαλη, για να μην εκφραστώ διαφορετικά…)
Πόσο δίκιο και πόσο απόλυτα σύμφωνο με βρίσκεις Διονύση μου δεν το φαντάζεσαι…
Ελλαδάρα όμως… Το καλό αποτέλεσμα είναι δικό μας και το κακό αποτέλεσμα είναι του άλλου!
Καλησπέρα Νεκτάριε. Καλή χρονιά! Από το Α΄θέμα ήδη κυριαρχεί η κριτική σκέψη. Όλα όμως είναι διαχειρίσιμα από τα παιδιά, βρίσκονται στο επίπεδο Πανελλαδικών εξετάσεων και όποιος μαθητής ασχοληθεί μόνο όφελος μπορεί να έχει. Όποιος προσπαθεί και φτιάχνει μόνος του ένα πρωτότυπο διαγώνισμα – ειδικά για Γ΄τάξη – ξέρει τι κόπος χρειάζεται και θα δώσει το διαγώνισμά σου λέγοντας ότι είναι του Νεκτάριου Πρωτοπαπά.
Να είσαι καλά!
Καλησπέρα Ανδρέα και καλή χρονιά.
Χαίρομαι που σου άρεσε το διαγώνισμα. Αυτή τη στιγμή γράφω και τις λύσεις οπότε πιστεύω σε καμιά ωρίτσα θα τις ανεβάσω.
Προσωπικά για να ετοιμάσω ένα διαγώνισμα προσομοίωσης με θέματα πρωτότυπα και για να εξυπηρετούν το σύνολο της ύλης που θέλω να εξετάσω χρειάζομαι 5-6 ώρες. Βάλε επιπλέον χρόνο για να το λύσω να κάνω σχήματα οπότε ένα 8ωρο μέσα στο νερό το χρειάζομαι.
Τι σου λέω όμως. Ξέρω πόσο μάγκας είσαι!!! Αρκεί κάποιος να επισκεφτεί τη σελίδα σου ΕΔΩ και να δει τι σημαίνει μαγκιά!!!
Τα διαγωνίσματα που ανεβάζεις και ότι άλλο κρίνεις έχουν ονοματεπώνυμο.. Κορκίζογλου κτλ… Δεν είναι όλα του Ανδρέα…
Αυτό σε τιμά γιατί ακριβώς τα είπες όλα… Όποιος φτιάχνει ένα διαγώνισμα ξέρει τι κόπο χρειάζεται…
Να σαι καλά φίλε μου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να έχεις υγεία.
Μη σταματάς να δημιουργείς (αν και για να σου πω την αλήθεια δεν έχω προλάβει να δω όλα όσα ανεβάζεις… οι υποχρεώσεις είναι πολλές…)
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Πολύ ωραίο διαγώνισμα, θα το χρησιμοποιήσω. Μου αρέσει Νεκτάριε που πάντα καταφέρνεις και δημιουργείς ουσιώδη διαγωνίσματα χωρίς υπερβολές, κατά την κρίση μου, όσο πρέπει απαιτητικά.
Όσο για το όνομα, να αναφέρω εδώ ότι όταν δίνω κάποιο διαγώνισμα από εδώ, προσπαθώ να μην έχει όνομα ώστε απλά να μην μπορεί κάποιο παιδί να το googlάρει και να βρει τις λύσεις καθώς δουλεύω διαδικτυακά. Σαφώς όταν το λύσουμε μαζί πάντα αναφέρω τον δημιουργό. Προσωπικά, πιστεύω πρέπει να αναφέρεται ο δημιουργός, όχι μόνο για τα πνευματικά δικαιώματα, αλλά γιατί έτσι τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι όντως είναι ωραίο να μοιράζεσαι και όι ο καθηγητής τους ψάχνεται και λίγο παραπάνω. Τα δικά σου ειδικά τα τιμάω κάθε χρόνο και έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεις. Φτάνει πια τόση ματαιοδοξία.
Δημήτρη καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία.
Χαίρομαι που σου άρεσε και χαίρομαι αν θα μπορέσει να σε βοηθήσει στη δουλειά σου αυτό όσο και τα προηγούμενα.
Όπως ήδη ανέφερα προσπαθώ σε κάθε διαγώνισμα να περιέχει ουσιαστικά και τόσο όσο πρέπει το σύνολο της ύλης που εξετάζω…
Σοφή κουβέντα είπες: Τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι ο καθηγητής τους είναι ψαγμένος όταν τους φέρνει υλικό από το διαδίκτυο…
Να είσαι καλά.
Ανέβηκαν και οι απαντήσεις παιδιά με ενδεικτική μοριοδότηση.
Καλησπέρα Νεκτάριε.
Απαιτητικό διαγώνισμα με κάποια πίεση χρόνου για να έλθει εις πέρας.
Όσον αφορά την αναφορά του ονόματος του δημιουργού, καλό είναι να αναφέρεται. Προσωπικά δεν έχω θέμα το έχω ξαναπεί. Άλλωστε γι’αυτό και ανεβάζω το αρχείο και σε word. Από τη στιγμή που ανεβάζουμε αρχεία θα πρέπει να ξέρουμε πως θα υπάρχουν και αυτά.
Καλησπέρα Χρήστο και σε ευχαριστώ για το σχολιασμό.
Θεωρώ ότι είναι καλύτερα κάποιος να πιεστεί τώρα για να εξοικειώνεται με το χρόνο παρά να το βρει μπροστά του όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου.
Προφανώς ξέρουμε ότι θα υπάρχουν και αρχεία που θα μεταλλάσσονται σε Δ, Ο και οποιαδήποτε άλλη μετάλλαξη ονόματος συγγραφέα αλλά νομίζω ότι δεν χρειάζεται να το επικροτούμε.
Γερό crash test Νεκτάριε από το πρώτο κιόλας θέμα. Κέρδος για όποιον ασχοληθεί.
Καλημέρα Νεκτάριε και Καλή Χρονιά με δημιουργίες, αλλά προ πάντων Υγεία.
Έχω δει αρκετά διαγωνίσματά σου, έχουν τη σφραγίδα σου στο ύφος, στην ουσία, απαιτητικά μεν αλλά προσβάσιμα.
Δεν μπορεί κάποιος διδάσκων να το χρησιμοποιήσει και να λέει ότι είναι δικό του! Θα μειώσει πρώτα απ’ όλα τον εαυτό του, γιατί ο μαθητής θα δει διαφορετικο ύφος και θα καταλάβει!
Από τότε που ήμουν σε φροντιστήριο, πριν διοριστώ, έλεγα στους μαθητές μου: πρώτα ο καθηγητης του σχολείου, αυτός βάζει τον Ρυθμό κι εγώ επικουρώ.
Ήξερα όλους τους συναδέλφους των δημοσίων σχολείων με τα ονόματά τους, και τους γνώρισα όταν διορίστηκα και ήρθα στην Καλλιθέα.
Δωρεάν δώτε , δωρεάν λάβετε, αλλά δεν μειώνεται κανείς αν αναφέρει το όνομα του δημιουργού ενός θέματος.
Πολλές φορές δίνω διαγώνισμα συναδέλφων, και το λέω, για να δοκιμαστούν σε θέματα από τη σκοπιά του.
Να είσαι πάντα καλά.
Καλημέρα Αποστόλη, καλημέρα Πρόδρομε.Σας ευχαριστώ για το σχολιασμό.
Αποστόλη τις ερωτήσεις του 1ου θέματος τις είχα βάλει στα περσινά διαγωνίσματα προσομοίωσης που τα κάναμε εξ αποστάσεως… Οπότε για να είχαν την αξία τους προτιμούσα να έχουν και λίγο κριτική σκέψη αλλιώς άνοιγες βιβλίο και απαντούσες…
Πρόδρομε η τελευταία σου κουβέντα είναι όλα τα λεφτά: “Πολλές φορές δίνω διαγώνισμα συναδέλφων, και το λέω, για να δοκιμαστούν σε θέματα από τη σκοπιά του΄΄. έτσι είναι… για να βλέπει ο μαθητής και άλλη υφή θεμάτων και άλλες διατυπώσεις και άλλη φιλοσοφία αν θέλεις…
Να είστε καλά. Καλή χρονιά με υγεία με τις οικογένειές σας.