Διαγώνισμα Φυσικής Γ΄ Λυκ. Χριστουγέννων 2021

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Γ ́ ΤΑΞΗΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

02 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΦΥΣΙΚΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑΚΟΥ

ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ

ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ:

ΘΕΜΑ A

Στις ερωτήσεις A1-A4 να γράψετε τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.

A1. Όταν ο μαγνήτης του διπλανού σχήματος πλησιάζει προς το ακίνητο σωληνοειδές αντίστασης R, στα άκρα του σωληνοειδούς εμφανίζεται επαγωγική τάση μέτρου Εεπ,1 και η ένδειξη του αμπερομέτρου αμελητέας αντίστασης είναι ίση με Ι1. Κόβουμε το σωληνοειδές στη μέση, συνδέουμε το μισό κομμάτι με το ίδιο αμπερόμετρο και ξαναπλησιάζουμε το μαγνήτη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Στα άκρα του σωληνοειδούς τώρα εμφανίζεται επαγωγική τάση μέτρου Εεπ,2 και η ένδειξη του αμπερομέτρου είναι ίση με Ι2. Τι από τα παρακάτω ισχύει;

Για τα θέματα πατήστε ΕΔΩ ….

Ανέβηκαν και οι απαντήσεις ΕΔΩ

(Visited 6.504 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
27 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
5 μήνες πριν

Καλή χρονιά Νεκτάριε.
Σε ευχαριστούμε για το επαναληπτικό διαγώνισμα που μας προσφέρεις, σαν χριστουγεννιάτικο δώρο, το οποίο προβλέπω να “τιμηθεί” δεόντως!
Όσον αφορά το ζήτημα για το πόσοι συνάδελφοι θα το δώσουν με το όνομα του δημιουργού, φοβάμαι ότι καλύτερα να μην το ξέρεις!

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Εύστοχο Νεκτάριε.
Και απαιτητικό.

Παρμενίων Μανδραβέλης

Νεκτάριε καλησπέρα!Θα μου επιτρέψεις να αναφερθώ στο περιεχόμενο ενός mail που σου έστειλα πριν περίπου τρία χρόνια όπου σου έγραφα για τον τυχαίο τρόπο που σε “γνώρισα ,όταν το 2012, σε βιβλιοπωλείο της Θεσσαλονίκης έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο σου της Α λυκείου .Τόμος Α Διαβάζοντας το δεν έβρισκα τι θα μπορούσα να προσθέσω και πως διαφορετικά θα μπορούσα να παρουσιασω την ύλη που διαπραγματευεσαι .Ο μαθητής του σχολείου σου δεν καταλαβε αυτό που κατάλαβα εγώ??Για την κατάρτιση σου την επάρκεια σου και την ευχέρεια στη πληρέστατη παρουσίαση της ύλης, την οργάνωση και ταξινόμηση των ασκησεων…………..
0 δεύτερος καθηγητής που σε αποκλείει σκέφτομαι τι μπορεί να κάνει?
Πιθανώς να λυνει δύο ασκήσεις συγχρόνως με τα δύο χέρια.

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
5 μήνες πριν

Καλησπέρα Νεκτάριε.
δεν καταλαβαίνουν ότι κυρίως κάνουν κακό στο μαθητή όταν τον βάζουν σε διχασμό;”
Πέρα από την ζημιά που κάνουν στο μαθητή, κάνουν κακό και στον εαυτόν τους.
Αν ο μαθητής μπορεί να μαθαίνει το ίδιο καλά και από το σχολείο και από το φροντιστήριο, το πιθανότερο είναι να πάει καλά και στις εξετάσεις του.
Αυτό ποιος το “καρπώνεται”; Προφανώς και οι δύο καθηγητές μπορούν να καμαρώνουν, αλλά αυτός που το “εξαργυρώνει” είναι ο συνάδελφος του φροντιστηρίου, ο οποίος έτσι δικαιώνεται για τα χρήματα που πήρε.
Άρα τον συμφέρει να υπονομεύει τον συνάδελφο του σχολείου; Προφανώς όχι, είναι σαν να μην γνωρίζει το συμφέρον του!
(η λογική ότι θα υπονομεύσω τον καθηγητή του σχολείου και έτσι θα “αναδειχτεί” η δική μου αξία, είναι τουλάχιστον πολύ στενόμυαλη, για να μην εκφραστώ διαφορετικά…)

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
5 μήνες πριν

Καλησπέρα Νεκτάριε. Καλή χρονιά! Από το Α΄θέμα ήδη κυριαρχεί η κριτική σκέψη. Όλα όμως είναι διαχειρίσιμα από τα παιδιά, βρίσκονται στο επίπεδο Πανελλαδικών εξετάσεων και όποιος μαθητής ασχοληθεί μόνο όφελος μπορεί να έχει. Όποιος προσπαθεί και φτιάχνει μόνος του ένα πρωτότυπο διαγώνισμα – ειδικά για Γ΄τάξη – ξέρει τι κόπος χρειάζεται και θα δώσει το διαγώνισμά σου λέγοντας ότι είναι του Νεκτάριου Πρωτοπαπά.
Να είσαι καλά!

Δημήτρης Παπαδόπουλος

Καλησπέρα και καλή χρονιά. Πολύ ωραίο διαγώνισμα, θα το χρησιμοποιήσω. Μου αρέσει Νεκτάριε που πάντα καταφέρνεις και δημιουργείς ουσιώδη διαγωνίσματα χωρίς υπερβολές, κατά την κρίση μου, όσο πρέπει απαιτητικά.
Όσο για το όνομα, να αναφέρω εδώ ότι όταν δίνω κάποιο διαγώνισμα από εδώ, προσπαθώ να μην έχει όνομα ώστε απλά να μην μπορεί κάποιο παιδί να το googlάρει και να βρει τις λύσεις καθώς δουλεύω διαδικτυακά. Σαφώς όταν το λύσουμε μαζί πάντα αναφέρω τον δημιουργό. Προσωπικά, πιστεύω πρέπει να αναφέρεται ο δημιουργός, όχι μόνο για τα πνευματικά δικαιώματα, αλλά γιατί έτσι τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι όντως είναι ωραίο να μοιράζεσαι και όι ο καθηγητής τους ψάχνεται και λίγο παραπάνω. Τα δικά σου ειδικά τα τιμάω κάθε χρόνο και έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεις. Φτάνει πια τόση ματαιοδοξία.

Χρήστος Αγριόδημας
Αρχισυντάκτης
5 μήνες πριν

Καλησπέρα Νεκτάριε.
Απαιτητικό διαγώνισμα με κάποια πίεση χρόνου για να έλθει εις πέρας.
Όσον αφορά την αναφορά του ονόματος του δημιουργού, καλό είναι να αναφέρεται. Προσωπικά δεν έχω θέμα το έχω ξαναπεί. Άλλωστε γι’αυτό και ανεβάζω το αρχείο και σε word. Από τη στιγμή που ανεβάζουμε αρχεία θα πρέπει να ξέρουμε πως θα υπάρχουν και αυτά.

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Γερό crash test Νεκτάριε από το πρώτο κιόλας θέμα. Κέρδος για όποιον ασχοληθεί.

Τελευταία διόρθωση5 μήνες πριν από Αποστόλης Παπάζογλου
Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλημέρα Νεκτάριε και Καλή Χρονιά με δημιουργίες, αλλά προ πάντων Υγεία.
Έχω δει αρκετά διαγωνίσματά σου, έχουν τη σφραγίδα σου στο ύφος, στην ουσία, απαιτητικά μεν αλλά προσβάσιμα.
Δεν μπορεί κάποιος διδάσκων να το χρησιμοποιήσει και να λέει ότι είναι δικό του! Θα μειώσει πρώτα απ’ όλα τον εαυτό του, γιατί ο μαθητής θα δει διαφορετικο ύφος και θα καταλάβει!
Από τότε που ήμουν σε φροντιστήριο, πριν διοριστώ, έλεγα στους μαθητές μου: πρώτα ο καθηγητης του σχολείου, αυτός βάζει τον Ρυθμό κι εγώ επικουρώ.
Ήξερα όλους τους συναδέλφους των δημοσίων σχολείων με τα ονόματά τους, και τους γνώρισα όταν διορίστηκα και ήρθα στην Καλλιθέα.
Δωρεάν δώτε , δωρεάν λάβετε, αλλά δεν μειώνεται κανείς αν αναφέρει το όνομα του δημιουργού ενός θέματος.
Πολλές φορές δίνω διαγώνισμα συναδέλφων, και το λέω, για να δοκιμαστούν σε θέματα από τη σκοπιά του.
Να είσαι πάντα καλά.

Τελευταία διόρθωση5 μήνες πριν από Πρόδρομος Κορκίζογλου