Διαγράμματα σε φθίν-εξαναγκασμένη και στη σύνθεση

Μια λιτή παρουσίαση, πιθανά χρήσιμη στη διδασκαλία της φθίνουσας, της εξαναγκασμένης αρμονικής και της σύνθεσης αρμονικών ταλαντώσεων
Στόχος η παρουσίαση διαγραμμάτων που δύσκολα σχεδιάζονται στον πίνακα.
Πολύτιμος βοηθός η ιστοσελίδα του Ηλία Σιτσανλή από όπου πήρα και τις γραφικές παραστάσεις

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

(Visited 1.092 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
12 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Αρχισυντάκτης

Καλή αρχή αύριο Θοδωρή…

Ο Θεός μαζί μας…

Θρασύβουλος Πολίτης

Καλησπέρα Θοδωρή και καλή χρονιά!
Άριστη η δουλειά σου όπως πάντα.
Αύριο μπαίνω φθίνουσες και είναι βέβαιο ότι θα την αξιοποιήσω.
Καλή αρχή αύριο!
Φιλικά,
Θ.Π.

Θρασύβουλος Πολίτης

Ναι . . . καλά λες, μάλλον παρομοίως θα κάνω.
Ευχαριστώ Θοδωρή!

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
7 μήνες πριν

Καλημέρα Θοδωρή και καλή αρχή στο σχολείο σήμερα, ελπίζω με υποφερτές συνθήκες, λόγω πανδημίας…
Συγχαρητήρια για την παραπάνω δουλειά σου, ελπίζω μόνο, να μην πήξουν οι μαθητές 🙂

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Θοδωρή .
Σπουδαία δουλειά ,ουχί ”λιτή” όμως ,χρειάζεται την αρωγή
του διδάσκοντος για την κατανόηση προφανώς.
Μικρή παρατήρηση μη αναφοράς της μικρής αύξησης της περιόδου
με την αύξηση της b, στις φθίνουσες,… αν καλά είδα.
Ελπίζω να κυλάει ομαλά η διδασκαλία σήμερα.
Να είσαι καλά και υγιής

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Πολύ καλή.
Προσπαθώ να φανταστώ τη χρήση της. Ορθώς δεν έχει δομή ηλεκτρονικών σημειώσεων.
Καταλαβαίνω ότι διδάσκεις παρουσιάζοντας φαινόμενο και έννοιες και επικαλείσαι διαγράμματα και σχέσεις κερδίζοντας σε χρόνο και ακρίβεια.
Έτσι πιστεύω (επικουρικά δηλαδή) ότι οι νέες τεχνολογίες βοηθούν.
Υποθέτω πως προβάλλονται οι προσομοιώσεις του Ηλία Σιτσανλή, μια και η κίνηση βοηθάει στην κατανόηση.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Θοδωρή
Στη 3η διαφάνεια δίπλα στα διαγράμματα αναφέρεσαι για το ρυθμό μείωσης του πλάτους και μπορείς να αναφερθείς και για την Τ,μια και αναφέρεται στο σχολικό,εξηγώντας το μη διακριτό στις παραστάσεις, κάτι που είμαι σίγουρος πως στο διάλογο σου με τα παιδιά αναφέρεσαι.

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Αξιόλογη καθ’όλα η δουλειά σου Θοδωρή! Συγχαρητήρια.
Το φτωχό σε ανάπτυξη των αντίστοιχων παραγράφων του σχολικού βιβλίου, κάνει τους μαθητές να έχουν πολλές απορίες, που τις απαντά η παρούσα μελέτη σου.
Αρκετές φορές κάνω και ασκήσεις με δεδομένα στις φθίνουσες, εξαναγκασμένες ταλαντώσεις, καθώς και στη σύνθεση, για να κατανοήσουν καλύτερα τη θεωρία, κι έτσι να μπορούν να απαντήσουν σε θέματα τύπου Α ή Β με επάρκεια γνώσεων.
Να είσαι καλά.