Μια λιτή παρουσίαση, πιθανά χρήσιμη στη διδασκαλία της φθίνουσας, της εξαναγκασμένης αρμονικής και της σύνθεσης αρμονικών ταλαντώσεων
Στόχος η παρουσίαση διαγραμμάτων που δύσκολα σχεδιάζονται στον πίνακα.
Πολύτιμος βοηθός η ιστοσελίδα του Ηλία Σιτσανλή από όπου πήρα και τις γραφικές παραστάσεις
Τώρα που οι διακοπές τελείωσαν, ας τις αναπολήσουμε
Καλό ξεκίνημα σε όσους ξεκινάμε αύριο
Καλή αρχή αύριο Θοδωρή…
Ο Θεός μαζί μας…
Καλησπέρα Θοδωρή και καλή χρονιά!
Άριστη η δουλειά σου όπως πάντα.
Αύριο μπαίνω φθίνουσες και είναι βέβαιο ότι θα την αξιοποιήσω.
Καλή αρχή αύριο!
Φιλικά,
Θ.Π.
Άλλο σχολείο αφήσαμε Νεκτάριε στις 23 Δεκέμβρη και άλλο σχολείο
θα βρούμε αύριο ….. εννοώ από επιδημιολογική σκοπιά…
Αποδεικνύεται πως η επιλογή να μείνουν ανοιχτά τα μαγαζιά της νύχτας
όπου κανένας έλεγχος δεν μπορεί να γίνει πυροδότησε μια άκρως
επικίνδυνη συνέχεια που κανείς δεν φανταζόταν …..
Το “τελευταίο” μίλι μοιάζει ατελείωτο….
Θρασύβουλε και εγώ αύριο ξεκινώ εξαναγκασμένη.
Χαρά μου να χρησιμοποιήσεις την παρουσίαση
Εγώ σκέφτομαι όταν ολοκληρώσω και το διακρότημα να αφιερώσω
μία ώρα επανάληψης μέσω της παρουσίασης
Ναι . . . καλά λες, μάλλον παρομοίως θα κάνω.
Ευχαριστώ Θοδωρή!
Καλημέρα Θοδωρή και καλή αρχή στο σχολείο σήμερα, ελπίζω με υποφερτές συνθήκες, λόγω πανδημίας…
Συγχαρητήρια για την παραπάνω δουλειά σου, ελπίζω μόνο, να μην πήξουν οι μαθητές 🙂
Καλημέρα Θοδωρή .
Σπουδαία δουλειά ,ουχί ”λιτή” όμως ,χρειάζεται την αρωγή
του διδάσκοντος για την κατανόηση προφανώς.
Μικρή παρατήρηση μη αναφοράς της μικρής αύξησης της περιόδου
με την αύξηση της b, στις φθίνουσες,… αν καλά είδα.
Ελπίζω να κυλάει ομαλά η διδασκαλία σήμερα.
Να είσαι καλά και υγιής
Πολύ καλή.
Προσπαθώ να φανταστώ τη χρήση της. Ορθώς δεν έχει δομή ηλεκτρονικών σημειώσεων.
Καταλαβαίνω ότι διδάσκεις παρουσιάζοντας φαινόμενο και έννοιες και επικαλείσαι διαγράμματα και σχέσεις κερδίζοντας σε χρόνο και ακρίβεια.
Έτσι πιστεύω (επικουρικά δηλαδή) ότι οι νέες τεχνολογίες βοηθούν.
Υποθέτω πως προβάλλονται οι προσομοιώσεις του Ηλία Σιτσανλή, μια και η κίνηση βοηθάει στην κατανόηση.
Δύσκολη παιδιά η πρώτη μέρα, κυρίως ψυχολογικά….αφού παντού “βλέπεις”
τον ιό… Δυσκολεύει και η διπλή μάσκα που δεν αφήνει να πάρεις το
απαραίτητο οξυγόνο, ειδικά όταν μιλάς και εγώ έχω την κακή συνήθεια
να μιλάω πολύ….Πρέπει να μιλάς και πιο δυνατά από το δυνατά που συνήθως μιλάς… Είναι και τα ανοιχτά παράθυρα και η ανοιχτή πόρτα…οπότε ακούς τον όποιο θόρυβο υπάρχει και πρέπει να υψώνεις και άλλο τη φωνή…και υπάρχει κίνηση
αφού τα διαλλείματα είναι διαφορετικά, οπότε κάνεις μάθημα στην Γ’ Λυκείου
και η Β’ Λυκείου έχει διάλλειμα…
Διονύση, εννοείς πως η πληροφορία είναι πολύ για μια διδακτική ώρα…
Όμως νομίζω χρειάζονταν όλα, για να σχολιαστούν όλα όσα πρέπει…
Ο Παντελής βρήκε και “έλλειψη”, αλλά Παντελή αυτό νομίζω δεν είναι εύκολο
να διαπιστωθεί από το διάγραμμα….
Γιάννη, οι τάξεις έχουν προβολέα, αλλά δεν έχουν σύνδεση internet ..οπότε
η παρουσίαση των προσομοιώσεων του Ηλία δεν είναι δυνατή…
Πέρυσι που δίδαξα το αντίστοιχο κομμάτι ύλης διαδικτυακά… ομολογώ
πως ήταν πιο εύκολο….ειδικά στο διακρότημα…..ΜΟΝΟ αυτό όμως
και δεν το αναπολώ….
Η συγκεκριμένη παρουσίαση, θα γίνει σε μία διδακτική ώρα, όταν έχω
τελειώσει με θεωρία-ασκήσεις, υπό μορφή επανάληψης και συζήτησης…
κυρίως σε ότι αφορά τις γραφικές παραστάσεις….
Να κουβαλάω lap top σε κάθε μάθημα, να συνδέω με προβολέα,
να αναβοσβήνω φώτα… θεωρώ πως δεν βοηθά….τη συνέχεια και τη δομή του μαθήματος….
Μία ώρα παρουσίασης-συζήτησης και μετά όποιος θέλει στην e-class τη ξαναβρίσκει
και την βλέπει όποτε και όση ώρα θέλει….Εκεί δίνονται και οι σύνδεσμοι των προσομοιώσεων του Ηλία….
Στο συγκεκριμένο σχολείο, η e-class “δουλεύει” πολύ…
Καλησπέρα Θοδωρή
Στη 3η διαφάνεια δίπλα στα διαγράμματα αναφέρεσαι για το ρυθμό μείωσης του πλάτους και μπορείς να αναφερθείς και για την Τ,μια και αναφέρεται στο σχολικό,εξηγώντας το μη διακριτό στις παραστάσεις, κάτι που είμαι σίγουρος πως στο διάλογο σου με τα παιδιά αναφέρεσαι.
Αξιόλογη καθ’όλα η δουλειά σου Θοδωρή! Συγχαρητήρια.
Το φτωχό σε ανάπτυξη των αντίστοιχων παραγράφων του σχολικού βιβλίου, κάνει τους μαθητές να έχουν πολλές απορίες, που τις απαντά η παρούσα μελέτη σου.
Αρκετές φορές κάνω και ασκήσεις με δεδομένα στις φθίνουσες, εξαναγκασμένες ταλαντώσεις, καθώς και στη σύνθεση, για να κατανοήσουν καλύτερα τη θεωρία, κι έτσι να μπορούν να απαντήσουν σε θέματα τύπου Α ή Β με επάρκεια γνώσεων.
Να είσαι καλά.