Α1) Ένα σώμα κινείται με αυξανόμενο μέτρο ταχύτητας ενώ κάποια στιγμή το μέτρο της δύναμης που το επιταχύνει αρχίζει να μειώνεται. Τότε:
α) η ταχύτητα μειώνεται ενώ ο ρυθμός μεταβολής της αυξάνει.
β) η ταχύτητα μειώνεται καθώς και ο ρυθμός μεταβολής της.
γ) η ταχύτητα αυξάνει ενώ ο ρυθμός μεταβολής της μειώνεται.
δ) η ταχύτητα αυξάνει καθώς και ο ρυθμός μεταβολής της .
Η συνέχεια…εδώ σε Word και εδώ σε pdf
(Visited 1.011 times, 1 visits today)
Καλησπέρα στη νησίδα.
Μια και αύριο ανοίγουν τα Σχολεία να ευχηθώ
σ’όλους τους δασκάλους να αντιμετωπίσουν
ψύχραιμα την κατάσταση και επί πίνακι να
μεταφέρουν γνώση…
Για το συγκεκριμένο κριτήριο να πως ότι θεωρώ
πως μου ξέφυγε κάπως σε όγκο ίσως και σε δυσκολία
μερικών θεμάτων για τα παιδιά, μπορείτε βέβαια
προφανώς να παρέμβετε ούτως η άλλως.
Καλό ξεκίνημα
Καλησπέρα Παντελή. Διαγώνισμα πλούσιο σε θέματα, καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της ύλης και ο καθένας μπορεί να το χρησιμοποιήσει ανάλογα με το που βρίσκεται στην ύλη. Εγώ βρίσκομαι στη Δυναμική σε μια διάσταση, μέχρι την τριβή έχω μέλλον….
Το θέμα Γ είναι πολύ καλό, με αρκετή δυσκολία να έχει το 3ο ερώτημα. Είναι όμως πολύ διδακτικό, αφού η ίδια δύναμη στο ίδιο σύστημα μπορεί να προκαλέσει αλλαγή στην τάση ανάλογα με τη μάζα που ασκείται.
Το Δ είναι και αυτό υψηλού επιπέδου αφού περιέχει το σταμάτημα του σώματος…
Να είσαι καλά!
Καλησπέρα Παντελή.
Πολύ δυνατό διαγώνισμα από το Α θέμα κιόλας.
Το Α3 με ψάρωσε στην αρχή, όπως θα ψάρωνε και πολλούς. Γιατί το οριζόντιες δεν σημαίνει απαραιτήτως και στην ίδια διεύθυνση.
Το θέμα Γ απαιτητικό… Δυστυχώς τα παιδιά από διερεύνηση δεν..
Έξυπνο το ξεκίνημα στο Δ. Νομίζω ότι θα πρέπει στην εκφώνηση να αναφέρεις ότι ο συντελεστής στατικής τριβής είναι ίσος με το συντελεστή τριβής ολίσθησης.
Θέλει όντως το χρόνο του.
Υ.Γ. Μάλλον επηρεασμένος από τις μεταλλάξεις του κορονοιού μετάλλαξες και την ημερομηνία επίλυσης!!!
08/01/2022 το διαγώνισμα και 09/01/2020 οι λύσεις (Είδες δύο χρόνια πριν τις λύσεις των θεμάτων που θα ετοίμαζες δύο χρόνια μετά!!!)
Πραγματικός Χουντίνι!!! (Αστειεύομαι ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις!)
Σε ευχαριστούμε πολύ που μοιράστηκες τον κόπο σου!
Ωραία θέματα για την τάξη (Α) που δεν προτιμά η τάση της πλειοψηφίας (την τάξη που έχει τα λιγότερα προτεινόμενα θέματα).
Το αν θα τα δώσει κάποιος στους μαθητές του για να τα λύσουν έχει άμεση σχέση με το επίπεδο των μαθητών αυτών, η χρήση έχει σχέση με το επίπεδο..
Να σχολιάσω ότι είναι δύσκολο να δώσει κανείς θέματα στην Α τάξη που να διαφέρουν από αυτά που ήδη διαθέτουμε και θεωρώ ότι η ανάρτηση το πέτυχε, μπράβο.
Καλημέρα Ανδρέα ,Νεκτάριε και Κώστα.
Από τα σχόλιά σας φαίνεται του αρχικού σχολίου μου το …’’αληθές’’.
Ανδρέα σύμφωνος …
Νεκτάριε ,το Α3 (που δεν του έπρεπε για Α) με ψάρωσε κι εμένα γιατί ενώ αρχικά το είχα με δυό δυνάμεις είπα να το κάνω με τρεις και λίγο έλλειψε να δώσω σαν ορθή την (α) θεωρώντας συγγραμικές τις δυνάμεις και πριν το μοιραίο, θυμήθηκα την εικόνα 1.3.8 του σχολικού καθώς και το ότι στις συνθέσεις πάντα δίδασκα την κλασσική περίπτωση ‘’ τριών ομοεπίπεδων ίσου μέτρου, με 1200 ανά δύο όπου μηδενίζεται η συνισταμένη’’…
https://s.w.org/images/core/emoji/13.1.0/svg/1f60a.svg με το ΥΓ
Κώστα ,εύχομαι καλή χρονιά .
Είμαι μια δεκαετία εκτός αιθούσης ,όμως καταλαβαίνω τι λες σχετικά με την τράπεζα.
Το συγκεκριμένο αντιλαμβάνομαι ότι δεν αποτελεί κριτήριο συνολικής κρίσης του κοινού μιας αίθουσας ,όμως καλό είναι τα παιδιά να μάθουν πως έχει αξία γιαυτά να ασχολούνται με θέματα σχετικά αλλά και πέραν των διδασκομένων από ένα Δάσκαλο ο οποίος να είναι αρωγός στις δυσκολίες
Να είστε καλά και καλή να’ ναι η εβδομάδα εκκίνησης!
Γεια σου Παντελή.
Είναι θέματα επιπέδου. Καλύτερα να γίνουν όλα στην τάξη. Πολλές εκπλήξεις για τα παιδιά, οπότε θα μάθουν.
Καλημέρα Γιάννη.
Η κρίση σου στα θέματα που … ”επιπέδου” τα λες, ανταμοιβή
στο χρόνο που αφιερώθηκε.
Να γίνουν στην τάξη λες, όχι όμως υπό τον τίτλο …”Διαγώνισμα…”
άλλωστε χρονικά οι απαιτήσεις τους είναι άνω και του δίωρου ,αλλά
φαντάζομαι να δοθούν και να αρχίσουν ένα -ένα με όριο κατάλληλου χρόνου
ανά θέμα να απαντώνται με την αρωγή του δάσκαλου και τις κατάλληλες παρεμβάσεις…
Να είσαι καλά
Γειά σου Παντελή. Πολύ καλά θέματα, θα τα αξιοποιήσω σίγουρα. Η αποχή από την τάξη δίνει την ελευθερία να σκέφτεται κανείς εκτός στενού πλαισίου…
Στη λύση θεμάτων σαν το Γ εφαρμόζω το 2ο νόμο για κάθε σώμα και κάνω μια αναφορά στην έννοια του συστήματος, που θα το μάθουν στη Β Λυκείου. Η εισαγωγή στη λύση του Δ4 μοιάζει κάπως σαν ανέκδοτο…
Καλησπέρα Αποστόλη.
Χάιρομαι που σ’ άρεσε. Έχεις δίκιο για το ‘’προνόμιο’’ των …εκτός τάξης,…ελευθερία το λένε! Πάντως υποθέτω πως δεν…’’παρανομώ’’.
Για το Δ4 υπάρχουν κι άλλα στρατάκια π.χ τριγωνομετρία( φτου πιπέρι άσπρο).
Για το Γ καλώς πράξεις
Σ’ ευχαριστώ
Καλησπέρα Παντελή. Απαιτητικό μεν διδακτικό δε!!
Προσεγμένα θέματα που αν κάποιος ..σκοντάψει, θα σηκωθεί σοφότερος!
Έτσι χτίζει κάποιος το οικοδόμημα της γνώσης! Τα παθήματα ενός μαθητή, γίνονται τα καλύτερα μαθήματα.
Μπορεί ένας μαθητής να το γράψει σπίτι του, μια και το δίωρο δύσκολα βρίσκεται σε σχολείο. Όμως θα μπορούσε και μέρος του διαγωνίσματος να δοθεί είτε με μορφή ωριαίου διαγωνίσματος, ή ως ολιγόλεπτο τεστ, ή ακόμη και ως φύλλο εργασίας μέσα στην τάξη.
Να είσαι καλά φίλε μου.
Ευχαριστώ Πρόδρομε
Όπως τα λες, τα φαντάζομαι κι εγώ
Να είσαι καλά