Διαγώνισμα σε κινηματική + δυναμική

Α1) Ένα σώμα κινείται με αυξανόμενο μέτρο ταχύτητας ενώ κάποια στιγμή το μέτρο της δύναμης που το επιταχύνει αρχίζει να μειώνεται. Τότε:

α) η ταχύτητα μειώνεται  ενώ ο ρυθμός μεταβολής της αυξάνει.

β) η ταχύτητα μειώνεται  καθώς και ο ρυθμός μεταβολής της.

γ) η ταχύτητα αυξάνει  ενώ ο ρυθμός μεταβολής της μειώνεται.

δ) η ταχύτητα αυξάνει  καθώς και ο ρυθμός μεταβολής της .

Η συνέχεια…εδώ σε Word  και  εδώ σε pdf

(Visited 1.011 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
14 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
6 μήνες πριν

Καλησπέρα Παντελή. Διαγώνισμα πλούσιο σε θέματα, καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της ύλης και ο καθένας μπορεί να το χρησιμοποιήσει ανάλογα με το που βρίσκεται στην ύλη. Εγώ βρίσκομαι στη Δυναμική σε μια διάσταση, μέχρι την τριβή έχω μέλλον….
Το θέμα Γ είναι πολύ καλό, με αρκετή δυσκολία να έχει το 3ο ερώτημα. Είναι όμως πολύ διδακτικό, αφού η ίδια δύναμη στο ίδιο σύστημα μπορεί να προκαλέσει αλλαγή στην τάση ανάλογα με τη μάζα που ασκείται.
Το Δ είναι και αυτό υψηλού επιπέδου αφού περιέχει το σταμάτημα του σώματος…
Να είσαι καλά!

Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Παντελή.
Πολύ δυνατό διαγώνισμα από το Α θέμα κιόλας.
Το Α3 με ψάρωσε στην αρχή, όπως θα ψάρωνε και πολλούς. Γιατί το οριζόντιες δεν σημαίνει απαραιτήτως και στην ίδια διεύθυνση.
Το θέμα Γ απαιτητικό… Δυστυχώς τα παιδιά από διερεύνηση δεν..
Έξυπνο το ξεκίνημα στο Δ. Νομίζω ότι θα πρέπει στην εκφώνηση να αναφέρεις ότι ο συντελεστής στατικής τριβής είναι ίσος με το συντελεστή τριβής ολίσθησης.
Θέλει όντως το χρόνο του.

Υ.Γ. Μάλλον επηρεασμένος από τις μεταλλάξεις του κορονοιού μετάλλαξες και την ημερομηνία επίλυσης!!!
08/01/2022 το διαγώνισμα και 09/01/2020 οι λύσεις (Είδες δύο χρόνια πριν τις λύσεις των θεμάτων που θα ετοίμαζες δύο χρόνια μετά!!!)
Πραγματικός Χουντίνι!!! (Αστειεύομαι ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις!)

Σε ευχαριστούμε πολύ που μοιράστηκες τον κόπο σου!

Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Κώστας Παπαδάκης
6 μήνες πριν

Ωραία θέματα για την τάξη (Α) που δεν προτιμά η τάση της πλειοψηφίας (την τάξη που έχει τα λιγότερα προτεινόμενα θέματα).
Το αν θα τα δώσει κάποιος στους μαθητές του για να τα λύσουν έχει άμεση σχέση με το επίπεδο των μαθητών αυτών, η χρήση έχει σχέση με το επίπεδο..
Να σχολιάσω ότι είναι δύσκολο να δώσει κανείς θέματα στην Α τάξη που να διαφέρουν από αυτά που ήδη διαθέτουμε και θεωρώ ότι η ανάρτηση το πέτυχε, μπράβο.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Γεια σου Παντελή.
Είναι θέματα επιπέδου. Καλύτερα να γίνουν όλα στην τάξη. Πολλές εκπλήξεις για τα παιδιά, οπότε θα μάθουν.

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Γειά σου Παντελή. Πολύ καλά θέματα, θα τα αξιοποιήσω σίγουρα. Η αποχή από την τάξη δίνει την ελευθερία να σκέφτεται κανείς εκτός στενού πλαισίου…
Στη λύση θεμάτων σαν το Γ εφαρμόζω το 2ο νόμο για κάθε σώμα και κάνω μια αναφορά στην έννοια του συστήματος, που θα το μάθουν στη Β Λυκείου. Η εισαγωγή στη λύση του Δ4 μοιάζει κάπως σαν ανέκδοτο…

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλησπέρα Παντελή. Απαιτητικό μεν διδακτικό δε!!
Προσεγμένα θέματα που αν κάποιος ..σκοντάψει, θα σηκωθεί σοφότερος!
Έτσι χτίζει κάποιος το οικοδόμημα της γνώσης! Τα παθήματα ενός μαθητή, γίνονται τα καλύτερα μαθήματα.
Μπορεί ένας μαθητής να το γράψει σπίτι του, μια και το δίωρο δύσκολα βρίσκεται σε σχολείο. Όμως θα μπορούσε και μέρος του διαγωνίσματος να δοθεί είτε με μορφή ωριαίου διαγωνίσματος, ή ως ολιγόλεπτο τεστ, ή ακόμη και ως φύλλο εργασίας μέσα στην τάξη.
Να είσαι καλά φίλε μου.