Φ.Ε.: Συγκοινωνούντα Δοχεία-Υδραυλικός Ανυψωτήρας

ΙΙ) Προσθέτουμε στο δοχείο (1) υγρό πυκνότητας ρ’= 3ρ/4, όπου ρ η πυκνότητα του νερού. Ποιο από τα επόμενα σχήματα απεικονίζει την τελική κατάσταση ισορροπίας των υγρών στα δοχεία. Αιτιολογείστε

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Απαντήσεις από τον Ανδρέα Ριζόπουλο
Το ετοίμασα για το σχολείο, ίσως είναι χρήσιμο σε κάποιους συναδέλφους
Οι απαντήσεις μέσα στο Σ/Κ

(Visited 1.179 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
8 μήνες πριν

Καλημέρα Θοδωρή.
Πολύ ωραίο το φύλλο εργασίας που ετοίμασες.
Να είσαι καλά.

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
8 μήνες πριν

Καλημέρα Θοδωρή!
Πλούσιο και περιεκτικό το Φ.Ε.
Προτείνω τα βάρη από W να τα βάλεις w γιατί με το W συμβολίζουμε το έργο (τουλάχιστον στο δακτυλογραφημένο που φαίνεται η διαφορά γιατί στο γραπτό….)

Στο IV τώρα μία απορία γενικά.
Ας πούμε hΚ το ύψος της στήλης κάτω από το Κ και hΛ το ύψος της στήλης κάτω από το Λ.

Η υδροστατική πίεση σε ένα σημείο του πυθμένα είναι ρghK ή ρghΛ;

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
8 μήνες πριν

Θοδωρή καλησπέρα!
Και γω νομίζω πως η ερώτηση δεν έχει νόημα, αλλά επ ευκαιρία που είδα το σχήμα μου ρθε στο μυαλό μία άσκηση που έχω δει σε βιβλίο και ρωτά ακριβώς αυτό.

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Γεια σου Θοδωρή. Πολύ καλό το φύλλο εργασίας!
Τα είπες όλα!
Νομίζω ότι τα τελευταία ερωτήματα θα δυσκολέψουν τους υποψηφίους.
Να είσαι καλά.

Χρήστος Αγριόδημας
Αρχισυντάκτης
8 μήνες πριν

Θοδωρή καλησπέρα.
πολύ καλό το φύλλο εργασίας. Τα έχει όλα.

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Σαφείς οι διδακτικοί στόχοι Θοδωρή. Με σεβασμό πάντα προς το μαθητή.

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
8 μήνες πριν

Καλημέρα Θοδωρή και καλή Κυριακή σε όλη την παρέα.
Υπέροχο το φύλλο εργασίας, τόσο στη δομή όσο και στην παρουσίαση!
Τα ερωτήματα και τα (πολύ όμορφα) σχήματα βοηθούν και κατευθύνουν τον μαθητή, ώστε να παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου οργανώνοντας τη σκέψη του, που είναι και το ζητούμενο ενός καλού φύλλου εργασίας.
Έχοντας στη θέση Vγ) το έργο της F, φαίνεται ότι θέλεις να λυθεί άμεσα μέσω γραφικής παράστασης και όχι έμμεσα με τη διατήρηση της ενέργειας, επιβεβαίωση της οποίας ζητάς στο τέλος.
Θα ήθελα ένα ερώτημα ακόμα, ανάμεσα στο δ) και το ε), για τη μεταβολή της βαρυτικής δυναμικής ενέργειας κάθε εμβόλου.
Σε ευχαριστούμε πολύ.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
8 μήνες πριν

Καλησπέρα Θοδωρή. Ένα ακόμα εξαιρετικά διδακτικό φύλλο εργασίας από τα τόσα που μας έχεις εφοδιάσει. Ωραία διαβάθμιση ερωτημάτων, που οδηγούν το μαθητή να μάθει σωστά τι γίνεται στα συγκοινωνούντα δοχεία και τη χρήση τους στο υδραυλικό πιεστήριο, αφού στο βιβλίο είναι γραμμένο λάθος. Έκανα και σύντομες λύσεις ΕΔΩ. Με την ΑΔΕ στο ερώτημα v-(γ) απαντώνται ταυτόχρονα και τα (δ), (ε).
Στο (ii) λείπει η πιθανή απάντηση στο (α).
Από ηλεκτρικό ρεύμα πως πάτε στην περιοχή;