Δύο ομογενείς – ισοπαχείς ράβδοι ΑΒ, ΒΓ έχουν μάζα m, μήκος l και Ιcm=ml2/12 κάθε μια….
Σύνθετη κίνηση-Ενέργεια και Γεωμετρία
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Δύο ομογενείς – ισοπαχείς ράβδοι ΑΒ, ΒΓ έχουν μάζα m, μήκος l και Ιcm=ml2/12 κάθε μια….
Σύνθετη κίνηση-Ενέργεια και Γεωμετρία
Πολύ καλή.
Σε ευχαριστω πολυ Γιαννη νου.Νασαι καλα.
Επειδη καποιοι συναδελφοι με ρωτησαν στην προσωπικη μου σελιδα ,ηθελα να τονισω.Προφανως η ασκηση δεν προσφερεται για διαγωνισμα σε ταξη.Τετοιες ασκησεις απωθουν τους μαθητες απο την Φυσικη. Θα μπορουσε να δοθει σε καποιον μαθητη με ιδιαιτερη εφεση στην Φυσικη .Ειναι η τελευταια ασκηση που αναρτω σε αυτο το επιπεδο.Απο την επομενη βδομαδα ,normal θεματα κατα την μαθητικη ορολογια.
Αρτέμη υπάρχουν ευτυχώς και θέματα που δεν είναι για μαθητές.
Στιγμιαίοι άξονες, αρχές ανεξαρτησίας κινήσεων, κινούμενα μαγνητικά πεδία, στροφορμές ως προς σημεία επαφής, κινήσεις με αντιστάσεις αέρα και άπειρα άλλα.
Οι μαθητές ας αναζητησουν τις ασκήσεις που θα βρουν με κλικ στο δεξί μέρος της αρχικής σελίδας. Με τίτλους, λυμένες και χωρισμένες κατά θέμα.
Καλησπέρα σε όλους

Αρτέμη, πολύ ωραίο θέμα και όμορφη λύση!
Ενεργειακά το έλυσα και’γω.
Έφτιαξα και δύο γραφικές παραστάσεις.
Να’ σαι καλά!
Καλησπέρα σε όλους
Αρτέμη, πολύ ωραίο θέμα και όμορφη λύση!
Ενεργειακά το έλυσα και’γω.
Έφτιαξα και δύο γραφικές παραστάσεις.
Να’ σαι καλά!
Το γραφημα ειναι εξαιρετικο Θρασυβουλε.Σε ευχαριστω πολυ.
Είναι θέμα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Η επινόηση του στιγμιαίου άξονα z είναι το πιο δυσνόητο και ” εκτός ύλης” για μαθητές. Μια άλλη προσέγγιση είναι να πούμε ότι η ράβδος ΒΓ κάνει σύνθετη κίνηση και την ταχύτητα της συνιστώσας μεταφορικής κίνησης ,του μέσου της Κ με άλλα λόγια, να την βρούμε συναρτήσει του ωl πηγαίνοντας στο σημείο Β που είναι σημείο ΚΑΙ των δύο ράβδων. Έτσι υπολογίζουμε την μεταφορική και ολική κινητική ενέργεια της ράβδου ΒΓ στην τελική θέση. Για το ότι έχουν ίδια κατά μέτρο γωνιακή ταχύτητα μπορούμε να το βρούμε παρατηρώντας ότι για τυχαίο χρονικό διάστημα οι δύο ράβδοι στρέφονται κατά την ίδια γωνία .
Γιωργο μου καλημερα.Συμφωνω απολυτα με αυτα που γραφεις.Εγω εδωσα μια λυση.Νασαι καλα.
Πολύ καλή (όπως όλες)!! Υποδειγματική για διδασκαλία σύνθετης κίνησης (φυσικά χωρίς στιγμιαίο άξονα)

Σε ευχαριστω Ανδρεα.