Α1) Ιδανικό ελατήριο είναι στερεωμένο στο ταβάνι με το ένα άκρο. Στο άλλο άκρο κρεμάμε σώμα ενώ το ελατήριο έχει το φυσικό μήκος του και το αφήνουμε ελεύθερο, οπότε προκαλείτε max επιμήκυνση του ελατηρίου Δl. Το πλάτος της ταλάντωσης θα είναι: α) Δl β) 2Δl γ) Δl/2 δ) δεν αρκούν τα δεδομένα
Α2) Σώμα κινούμενο με ορμή P1 συγκρούετε ελαστικά -μετωπικά με ακίνητο σώμα το οποίο αμέσως μετά την κρούση αποκτά ορμή Ρ2΄=2Ρ1.
Τότε: α) m1=m2 β) m1>m2 γ) m1>>m2 δ) m1<<m2
Η συνέχεια με τα θέματα και τις απαντήσεις…εδώ σε Word kai εδώ σε pdf
Εύχομαι σε όλους Δασκάλους και μαθητές ,καλή επιτυχία στους στόχους τους.
Να περάσετε Όμορφα το Πάσχα και Καλή Ανάσταση
Καλησπέρα δάσκαλε. Όμορφα θέματα όπως πάντα. Θα καθίσω να τα λύσω το βράδυ μόλις κοιμηθεί ο μπόμπιρας. Μια φιλολογικού τύπου διόρθωση: Στο θέμα Δ το “ασκούμαι” (5η σειρά αν θυμάμαι καλά). Καλό Πάσχα!
Γειά σου Νώντα.
Χαίρομαι στις έστω και ψηφιακές διασταυρώσεις με μαθητές μου-συναδέλφους.
Να χαίρεσαι τον “μπόμπιρά” σου και παραμύθια να του λες.
Ως προς την διόρθωση δεν ξέρω αν θυμάσαι αλλά συνήθως έλεγα …”παιδιά στην ορθογραφία μη μου έχετε καμιά εμπιστοσύνη” έχοντας ήδη δηλώσει …”ορθογραφικά δυσλεκτικός” .
Της προσομοίωσης τα θέματα θεωρώ πως είναι σχετικά εύκολα προσβάσιμα .(Το Δ το “υπέκλεψα” από παλιά ανάρτησή μου )
Σ’ευχαριστώ για τη ματιά σου.
Καλό Πάσχα
Καλημέρα Παντελή και χρόνια πολλά.
Καλή μεγάλη βδομάδα και με το καλό το Πάσχα.
Πιστός και φέτος στο ραντεβού, μας έδωσες ένα συνετό επαναληπτικό διαγώνισμα.
Σε ευχαριστούμε!
Ευχαριστώ Διονύση.
“Συνετό” !
…με το καλό Διονύση και Ανάσταση από την κάθε …”παρακμή” που βιώνει ο πλανήτης.
Σ’ ευχαριστώ .
Καλημέρα Παντελή. Προσεγμένη η πρότασή σου. Ξεχώρισα τα Β και το Γγ. Καλό Πάσχα και σύντομα καλή αντάμωση!
Καλημέρα Αποστόλη
“Προσεγμένη” … για χαλαρή προπόνηση και σύμφωνος με την επιλεκτική ματιά σου.
Σ’ευχαριστώ ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με την οικογένεια και τους αγαπημένους σου
Προχθές συναντήθηκα με συναδέλφους του καταληκτικού Σχολείου και το πέρασμα του χρόνου, ήταν στην κόμη κυρίως εμφανέστατο. Εσύ βέβαια θα είσαι αναλλοίωτος ως προς αυτό. Καλή αντάμωση λοιπόν … “ακους Διονύση;”
Χρόνια Πολλά Παντελή .
Όπως είπαν και οι προηγούμενοι, συνετό μεν το διαγώνισμά σου, αλλά σε αρκετά σημεία πρωτότυπο δε!
Γενικά μου άρεσαν τα θέματά σου!
Καλή Ανάσταση με Υγεία και Ειρήνη ☮️.
Καλημέρα Πρόδρομε
Τι να πούμε Πρόδρομε για ότι βλέπουν τα ματάκια μας κι ακούνε τα αυτιά μας…
Μακάρι η σύνεση να κερδίσει χώρο στη σκέψη ,μπας και βρουν μια λύση που να μη χρειάζεται ανθρώπινες θυσίες για να λύσουν το πρόβλημα.
Σ’ευχαριστώ ,καλό Πάσχα και Ανάσταση
Καλησπέρα Παντελή. Ευχαριστούμε για το διαγώνισμα. Τα θέματα Α, Β και Γ είναι πολύ διδακτικά και βοηθούν στην επανάληψη τους υποψήφιους. Στο Δ θεωρώ ότι ανεβαίνει απότομα η δυσκολία και μόνο άριστοι μαθητές θα μπορούσαν να το λύσουν.
Στο Α2 η απάντηση δεν είναι προφανής και χρειάζεται υπολογισμούς.
m2 υ2΄ = 2m1 υ1 -> m2 (2m1 υ1 / ( m1 + m2) = 2 m1 υ1 -> m2 / (m1 + m2) = 1 -> m1 << m2
Στο Α5ε έχεις βρει μια λεπτομέρεια που και οι διδάσκοντες αμφιβάλλω αν έχουν προσέξει! Το σχήμα που έχει το σχολικό δε βοηθάει και πολύ στην απάντηση, όπου σε πρώτη ματιά φαίνονται σε ίσες αποστάσεις… Βέβαια στη Β΄τάξη στη Φ. Γενικής αναφέρεται τι σημαίνει η πυκνότητα των δυναμικών γραμμών, αλλά ποιος το θυμάται στη Γ;
Να είσαι καλά!