Διαγώνισμα Φυσικής Επαναληπτικό. 2022.

Οριζόντιος, επίπεδος, μεγάλου μήκους κυλιόμενος διάδρομος κινείται με σταθερή ταχύτητα 7m/s. Επάνω στον διάδρομο αφήνουμε χωρίς αρχική ταχύτητα ομογενή σφαίρα μάζας m, ακτίνας R και ροπής αδράνειας ως προς το κέντρο μάζας της Icm= 2mR2/5. Μεταξύ της σφαίρας και του διαδρόμου αναπτύσσεται δύναμη τριβής. Η τελική ταχύτητα που θα αποκτήσει το κέντρο μάζας της σφαίρας είναι: … “συνέχεια

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
10 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
1 έτος πριν

Χρόνια Πολλά Στέφανε.
Να σε ευχαριστήσω για το διαγώνισμα που μοιράζεσαι μαζί μας.
Ελπίζω να φανεί χρήσιμο σε συναδέλφους και σε μαθητές.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Χρόνια πολλά Στέφανε, είδα το Θέμα Δ.
Θεωρώ πως έχει το βαθμό δυσκολίας που ζητάμε στις συγκεκριμένες εξετάσεις.

Έξυπνη ισορροπία στο Δ1. Η αβαρής τροχαλία βοηθά στο Δ2 να μην φορτώσει
με εξισώσεις και η εξέταση μετατοπιστεί στην επίλυση του συστήματος.

Ίσως άξιζε να ζητάς τη σχέση μαζών των δίσκων με ακτίνες r και 2r με δεδομένη
τη ροπή αδράνειας του στερεού Σ1 I=mr^2 και τη σχέση I=1/2 mR^2

Να είσαι καλά Στέφανε

Χρήστος Αγριόδημας
Αρχισυντάκτης

Στέφανε καλημέρα και χρόνια πολλά.
Είναι πολύ ποιοτικό το διαγώνισμα.
Θα σταθώ στα β θέματα ξεχωρίζοντας το Β1 και το Β3. Το Β3 θεωρώ είναι δύσκολο καθώς πάρει να εξαχθεί από τη σχέση των επιταχυνσεων και η σχέση των ταχυτήτων. Παρόλα αυτά είναι πολύ καλό. Στη λύση διόρθωσε το Στ=Ιαγ καθως γράφεις Στ=0. Επιπλέον θεωρώ πρέπει να προσθέσεις ότι η τοποθέτηση του κυλίνδρου δεν επηρεάζει την ταχύτητα του διαδρόμου.
Το Γ1 το έργο της εσωτερικής δύναμης θα δυσκολέψει αν δεν το έχουν δει μαθητές ξανά. Τα άλλα είναι νομιζω στα πλαίσια. Το 4ο θέμα είναι όπως θα έπρεπε ακριβώς.

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
1 έτος πριν

Καλησπέρα Στέφανε, καλησπέρα σε όλη την παρέα, χρόνια πολλά και καλό μήνα!

Οι διακοπές μού έδωσαν τον χρόνο να μελετήσω όσα διαγωνίσματα αναρτήθηκαν από τους συναδέλφους και ξεκινώ τον σχολιασμό τους από το πολύ καλό δικό σου διαγώνισμα.

Τα θέματά σου μου άρεσαν, είναι κατάλληλα για μαθητές, με ουσιαστικά ερωτήματα, χωρίς ακρότητες και υπερπαραγωγές.
Μου έκανε εντύπωση πως περιόρισες το ρευστό στην ισορροπία και την επαγωγή σε Β θέμα (το οποίο, όμως, μου άρεσε).
Πολύ καλό και το Β3.
Το Α3 ίσως να μην το επέλεγα για Α θέμα, αν και έχουν ξαναμπεί Α θέματα, που ήθελαν κάποιες λίγες πράξεις.

Σε αυτήν την περίοδο των επαναλήψεων είναι μεγάλο βοήθημα για όλους εμάς ένα καλό διαγώνισμα.
Σε ευχαριστούμε γι’ αυτό!

Αθηνά Τσαγκογέωργα

Πολύ καλό. Ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες.
Μια ερώτηση: Στο Α5β μήπως να λέγαμε “από σταθερό ηλεκτρικό ρεύμα”;
Γιατί ίσως κάποιοι το μπλέξουν και το βάλουν σωστό, θεωρώντας π.χ. αγωγό σε υπάρχον μαγνητικό πεδίο. Δεν ξέρω, απλώς το σκέφτηκα.