Να σχεδιάσετε το είδωλο του αριθμού στον επίπεδο καθρέφτη που είναι κατακόρυφος και βρίσκεται αριστερά του.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Να σχεδιάσετε το είδωλο του αριθμού στον επίπεδο καθρέφτη που είναι κατακόρυφος και βρίσκεται αριστερά του.
για τους πολύ λίγους συναδέλφους που συμβαίνει να με διαβάζουν, επιθυμώ να επαναλάβω την, πολλές φορές, δημόσια κατατεθειμένη θέση μου:

“όλα τα λεφτά είναι το Γυμνάσιο”
βάση, ρίζες, χαλί, εφαλτήριο, για μετά, για το Λύκειο και παραπέρα
με προφανή την αναγκαία προϋπόθεση, εννοείται, ότι ο εκεί διδάσκων και “λέει”, αλλά και “καταθέτει ψυχήν”
(είχα “απειλήσει” τον Δάσκαλο και φίλο, Ανδρέα, σε ιδιωτική συζήτηση, ότι αν κάποια στιγμή γίνω Υπουργός Παιδείας, λέμε τώρα, θα τον διόριζα, έστω και δια της βίας, σε Δημόσιο Γυμνάσιο…)
28 συνεχόμενα χρόνια υπηρεσίας σε Δημόσιο Γυμνάσιο, και , μάλιστα, στο ίδιο, περιοχής της υποβαθμισμένης Δυτικής Αθήνας “έτρωγα” μία διδακτική ώρα, αν χρειαζόταν και δεύτερη, για να γίνει επεξεργασία “ζωντανά”, χωρίς αρνητική βαθμολογία, του παρακάτω θέματος:
α. να σχεδιασθεί το είδωλο του αριθμού 74 στον κατακόρυφο μαύρο επίπεδο καθρέφτη, που είναι αριστερά του, και στον οριζόντιο πράσινο, που είναι από κάτω του
β. αν στη θέση του αριθμού ήταν ένας παρατηρητής πόσα είδωλά του έβλεπε;
βέβαια μπορεί και να υπερέβαλα, μπορεί, όμως, και όχι…
Καλημέρα Βαγγέλη.
Σκαλοπάτι γνώσης σημαντικό το Γυμνάσιο που λες ,
μα αν κοιτάξουμε πίσω θα δούμε κι άλλα σκαλοπάτια και
είμαι σίγουρος πως τα βλέπεις τώρα που έγινες …παππούς.
Από τις ερωτήσεις σου …ψηφίζω την 21η που πέρα των γραμμών
έχει σχέση και με την φορά τους …
και τον καθρέφτη βέβαια.
Να είσαι καλά να τσιγκλάς
καλό μεσημέρι συνομήλικε και συνπαππού…
(ο δικός μου ισχυρίζεται ότι γράφει ένα βιβλίο “Σπαζοκεφαλιές Φυσικής” το έχει ονομάσει, όπου και τον βοηθάει κάπως ο παππούς του…)