Δείτε παρακάτω τα πρώτα αποτελέσματα από την βαθμολόγηση των γραπτών Φυσικής θετικού προσανατολισμού .
και κατεύθυνσης Υγείας:
(Visited 4.180 times, 21 visits today)
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Δείτε παρακάτω τα πρώτα αποτελέσματα από την βαθμολόγηση των γραπτών Φυσικής θετικού προσανατολισμού .
και κατεύθυνσης Υγείας:
Καλημέρα στο υλικό.
Μικρό το δείγμα βέβαια αλλά έχω το “προαίσθημα” πως η καραντίνα θα αποτυπωθεί στις βαθμολογίες. Πολύπλευρα. Αυτή είναι η εικόνα που έχω από την σύγκριση του “μέσου” μαθητή φέτος , με τον αντίστοιχο προ τριετίας και τετραετίας.
Ας μην προτρέχω, όμως.
Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους.


Από το παραπάνω βαθμολογικό κέντρο, τα τελικά στατιστικά βαθμολόγησης:
Αποτυπώνεται σιγά – σιγά αυτό που νιώθουμε όλοι.
Η ψαλίδα ανοίγει…
Τα δικά μου αποτελέσματα από ένα δείγμα 60 γραπτών από δύο συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας
Εκτιμώ πως η κατανομή βαθμολογίας είναι αντιπροσωπευτική
Δυστυχώς ένα 50% ή κοντά σε αυτό θα είναι κάτω από τη βάση
Μόνο που τώρα δεν έφταιγε ούτε ο βαθμός δυσκολίας, ούτε η ποσότητα-έκταση
των θεμάτων, ούτε τα Β θέματα που είχαν πολλές αριθμητικές πράξεις
Επίσης εγώ βλέπω μια ικανοποιητική κλιμάκωση στις υψηλές βαθμολογίες,
σε κόντρα όσων βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν τα θέματα “παιδική χαρά”….
Τελικά, όταν εξετάζεις φυσική, βασική γνώση φυσικής, όπως αυτή προκύπτει από
το σχολικό βιβλίο, μπορείς να πετύχεις επιθυμητή κατανομή….που αντιπροσωπεύει γνώσης φυσικής, χωρίς να χρειάζονται διπλές τροχαλίες που μέσω δύο νημάτων προκαλούν μεταφορική κίνηση ράβδου σε ομογενή ΜΠ με επαγωγικά φαινόμενα και ταλαντώσεις σε ελατήρια με το ένα άκρο στερεωμένο σε έμβολο πάνω σε ασυμπίεστο ρευστό, που θα ανοίξει η τάπα στο πλευρικό τοίχωμα και θα γεμίσει δοχείο πάνω
σε δίσκο που ισορροπεί σε άλλο ελατήριο και …….
Καλησπέρα Θοδωρή. Χαίρομαι που σε βλέπω να σχολιάζεις…

Τα 60 γραπτά που διόρθωσα εδώ στην Πάτρα, πιθανότατα από Αθήνα, δείχνουν αυτά ακριβώς που βλέπω στη δική σου πίτα.
Δε μπορώ να μη θυμηθώ τις συνεχείς παρεμβάσεις σου – εκκλήσεις στη λογική, για τους θεματοδότες, αλλά και σε μας εδώ, για το στυλ των θεμάτων και των αναρτήσεων. Όπως έγραψα και εδώ στο Διονύση, μεγάλη αποτυχία στο Β1, που δείχνει ότι η προπόνηση σε υπερπαραγωγές όχι μόνο δεν βοήθησε αλλά συσκότισε το μυαλό των υποψηφίων και τους απομάκρυνε από τις βασικές αρχές.
Χαρακτηριστικό της κονσέρβας είναι ότι στο Γ1 η πλειοψηφία έγραφε για Εεπ και Μπουλ και δεν είχαν καν προσέξει ότι είναι μια απλή ισορροπία. Στη δε εξήγηση γιατί αποκτά οριακή ταχύτητα, δε μπορούσαν να συντάξουν μια λογική πρόταση και αράδιαζαν ΣF = 0 και ομαλά επιταχυνόμενη και δε συμμαζεύεται. Ας αποτελέσει αυτή η αποτυχία μια αφορμή να προσγειωθούμε όλοι στη θλιβερή πραγματικότητα.
Ανδρέα ευχαριστώ για την καταγραφή και της δικής σου “ανάγνωσης”
όπως αυτή προκύπτει μετά τη διόρθωση των γραπτών
Θεωρώ πως είναι σημαντικό να επικοινωνούμε όσα βλέπουμε αφού
έτσι γίνεται σαφές το τί και το πώς της βαθμολόγησης και δεν περιοριζόμαστε
σε μια απλή αναφορά στατιστικών στοιχείων…
Κυρίως όμως γίνεται αντιληπτό το πού βρίσκεται ο μέσος μαθητής, πάνω στον οποίο οφείλουν να χτιστούν τα νέα φιλόδοξα προγράμματα σπουδών…
Για να είμαι ειλικρινής περίμενα περισσότερες τοποθετήσεις από συναδέλφους που βαθμολόγησαν ένα αρκετά ισορροπημένο διαγώνισμα,
το οποίο μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για το πού πραγματικά βρισκόμαστε…