Ο αγωγός του σχήματος αποτελείται :
i) από τόξο κύκλου ΑΡΓ , ακτίνας α και,
ii) από δυο ευθύγραμμα ισομήκη τμήματα ΣΑ και Σ΄Γ (Σ και Σ΄ απέχουν απειροελάχιστα), τα οποία έχουν τον φορέα των εφαπτομένων από το σημείο Σ (ή Σ΄) προς το αγώγιμο τόξο κύκλου ΑΡΓ. Δίνεται πως η γωνία που σχηματίζουν τα ΑΣ και ΓΣ΄ με το ΣΟ είναι 300.
Ολόκληρος ο αγωγός ΣΑΡΓΣ΄ είναι φτιαγμένος από το ίδιο υλικό και έχει αντίσταση R* ανά μονάδα μήκους ,διαρρέται δε από συνεχές και σταθερό ρεύμα έντασης Ι.
Η συνέχεια εδώ…
Καλημέρα Χριστόφορε.
Ωραία η σύλληψη του αγωγού. Βλέποντας το σχήμα, σκέφτηκα…αερόστατο!
Καλημέρα Διονύση.
Ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ το ίδιο!
Καλημέρα Χριστόφορε. Όμορφη διάταξη.
Κρίνοντας από τον τίτλο, η ανάδειξη της Γεωμετρίας που λέγαμε, θα συνεχιστεί!
Καλημέρα Μίλτο, ευχαριστώ πολύ.
Έτσι φαίνεται, όση προσπάθεια και να κάνουν για να “εξοριστεί”η Γεωμετρία, πάντα θα είναι εδώ.
καλημέρα σε όλους
όμορφη άσκηση και “μελετημένη” Χριστόφορε
επειδή, όμως, χρόνια εκτός, αλλά και “ου γαρ το γήρας”, σε ποια Τάξη και από ποιο βιβλίο διδάσκεται ο νόμος Biot-Savart;
Καλημέρα Βαγγέλη.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα Βαγγέλη και καλό ΣΚ
Στην Γ Λυκείου θα διδαχτεί φέτος όλος ο ηλεκτρομαγνητισμός μόνο από το βιβλίο που είχε γραφτεί κάποτε για την φυσική κατεύθυνσης της Β Λυκείου.
Το βιβλίο εδώ.
καλημέρα Διονύση
ευχαριστώ αλλά το “εδώ” δεν λειτουργεί
{έχω την έκδοση του 2015, δεν έχει Ηλεκτρομαγνητισμό)
Βαγγέλη, κάτι κάνεις στους συνδέσμους και σου κρατάνε… μούτρα!
Σε μένα δουλεύει.
Αλλά για καλό και κακό, το ανέβασα και στο drive μου, οπότε δοκίμασε αυτό το … εδώ.
ναι, ντάξ, Διονύση, αυτό το νέο “εδώ” δουλεύει,
αλλά “πολυβόλο” είναι, εγώ θέλω μόνο το περί Ηλεκτρομαγνητισμού κεφάλαιο,
θέλω και τους συγγραφείς του, διότι γνωριζόμαστε οι “παλιοί”,
λέω εγώ μια γνώμη, σιγά τα ωά δηλαδή…
Βαγγέλη, αν πας σελίδα 150 θα βρεις τον ηλεκτρομαγνητισμό…
Όσον αφορά τους συγγραφείς:
Διονύση, ούτε και σε μένα δούλεψε ο προηγούμενος. Αυτός, είναι εντάξει.
Ευχαριστώ.
Και παρεπιπτόντως αν οι μαθητές επιχειρήσουν να πραγματοποιήσουν την πρώτη δραστηριότητα του βιβλίου ( Επαλήθευση του νόμου των αερίων με ένα καλαμάκι) θα απογοητευτούν πλήρως, αφού ενώ η θεωρία προβλέπει αλλαγή όγκου, στην πράξη δεν θα παρατηρήσουν τίποτα…
1η Δραστηριότητα
…
ΑΚΥΡΟ
Γειά σου Χριστόφορε και καλώς επέστρεψες με ένα όμορφο θέμα.