Κεντρική κρούση και κινητική ενέργεια

Μια εναλλακτική μελέτη της κεντρικής κρούσης, και της θερμότητας που εκλύεται ανάλογα με το είδος της, που χρησιμοποιεί το σύστημα του κέντρου μάζας CM των δύο σωμάτων.

Η συνέχεια …

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Νίκος Κυριάκος
10 μήνες πριν

Καλημέρα Διονύση! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Η αναφορά σου και μόνο στο όνομα μου με τιμά. Η ανάλυση σου είναι αυτό που λέμε “όλα σε ένα”.Βέβαια μόνο ένας γνώστης του CM συστήματος, της έννοιας της σχετικής ταχύτητας σωμάτων και των συστημάτων αναφοράς μπορεί να αντιληφθεί πλήρως το περιεχόμενο της. Να είσαι καλά και καλό καλοκαίρι

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Καλημέρα Διονύση. Κάντο κοινόχρηστο, για να το δούμε 🙂

Διονύσης Μάργαρης
10 μήνες πριν

Μια εργασία με την σφραγίδα του Διονύση Μητρόπουλου!
Σε ευχαριστούμε Διονύση.
Αν σε …βλέπαμε και λίγο πιο συχνά…

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Ωραία δουλειά Διονύση! Και πάνω που ελπίζαμε ότι με το μεταβατικό θα διδάσκαμε σχετικές κινήσεις, μας πήραν πίσω την ελπίδα…

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
10 μήνες πριν

Καλησπέρα Διονύση. Εξαιρετική μελέτη, για καθηγητές βέβαια. Και όμως κάποτε με τις Δέσμες κάναμε και κέντρο μάζας και ανοιγμένη μάζα. Και η σχετική ταχύτητα υπήρχε στην Α΄τάξη! Τότε ήταν 3ωρη η Φυσική στην Α΄…

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Διονύση.
Εξαιρετική δουλειά. Μακάρι να ήταν στα προς διδασκαλία.

Στάθης Λεβέτας
Αρχισυντάκτης
10 μήνες πριν

Καλησπέρα Διονύση.
Αριστοτεχνικά χτισμένο, έχει να κερδίσει πολλά οποίος το κοιτάξει με προσοχή. Μου άρεσε ειδικά το πως φτάνεις στις σημαντικές ενότητες Γ και ΣΤ, με τα ανάλογα συμπεράσματα. Δυστυχώς εκτός εμβέλειας για τους μαθητές.
Να σαι καλά.

Μανόλης Μαργαρίτης
10 μήνες πριν

Συγχαρητήρια δάσκαλε για την όμορφη μελέτη.

Μουρούζης Παναγιώτης

Πως μπορώ να μην εκφράσω το θαυμασμό μου για την ποιότητα των άρθρων και των απόψεων του εκλεκτού συναδέλφου Διονύση Μητρόπουλου.
Το συμπέρασμα είναι ότι στο τόπο μας υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις με ιδέες και με κύρος. Δυστυχώς δεν λαμβάνουν θέσεις ευθύνης και δεν εισακούονται. Τα πράγματα καθορίζονται από αρκετά υποδεέστερους. Με αποτέλεσμα η Φυσική να έχει σχεδόν καταργηθεί από τα σχολεία μας.