Διαθέτουμε ένα ευθύγραμμο κυλινδρικό σύρμα, πολύ μεγάλου μήκους και ακτίνας R, που διαρρέεται από ηλεκτρικό ρεύμα σταθερής έντασης Ι, ομοιόμορφα κατανεμημένο σε κάθε διατομή του σύρματος. Θα λέγαμε ότι η πυκνότητα (βλέπε σχόλιο) αυτού του ρεύματος είναι σταθερή. Δίνεται η μαγνητική διαπερατότητα του κενού μ0.
(Visited 585 times, 1 visits today)
Αφιερώνεται στο Διονύση Μητρόπουλο, που προηγήθηκε ΕΔΩ.
Την είχα έτοιμη και τη λυπήθηκα να μείνει στο συρτάρι. Έχει κάποιες μικροδιαφορές στην αντιμετώπιση, με το σκεπτικό ότι μπορεί ίσως να απευθυνθεί σε μαθητές…
Καλησπέρα Χρήστο,
Πολύ ωραία!
Σ’ ευχαριστώ για την αφιέρωση 🙂
Ανδρέα σε … ξαναβάφτισα!
Ευτυχώς το είδε ο Θοδωρής 🙂
Καλησπέρα Διονύση, “βάφτισες” τον Ανδρέα, Χρήστο….
Αρχίζεις και μοιάζεις του συνονόματού σου ….Μάργαρη…
Εγώ ακόμα δεν “πλησιάζω” αναρτήσεις με νόμο Ampere….
σιγά-σιγά…
Πάντως δηλώνω πως η βοήθειά σας είμαι σίγουρος πως είναι μεγάλη…
Καλησπέρα Θοδωρή,
Ψάχνουμε με το φανάρι τα σκοτάδια! 🙂
Όσο για τον Ανδρέα … “ού γαρ έρχεται μόνο το γήρας” 🙂
Καλημέρα Διονύση, Θοδωρή. Σας ευχαριστώ.
Θοδωρή αν δούμε στα μέλη του Υλικού, το πηλίκο Χρήστος/Ανδρέας = 28/12
Η πιθανότητα το σχόλιο να είναι Χρήστου είναι 28/40 = 70%, άρα με κβαντική πλέον σκέψη, ορθώς με γράφει ο Διονύσης.
Και μετά λένε κάποιοι ότι η κβαντική θεωρία δεν ισχύει στο μακρόκοσμο…
Πάντα “μπροστά” λοιπόν ο Διονύσης και με κβαντική διαφορά….
Διονύση, πνευματικά απέχεις πολύ από το πληθυσμιακό δείγμα της φράσης:
“ού γαρ έρχεται μόνο το γήρας”
Ανδρέα, Θοδωρή νά ‘στε καλά 🙂
Μπράβο Ανδρέα, μόλις έδωσες τη λύση για το πρόβλημα 4.55 του σχολικού στη σελίδα 178. Τι λέτε συνάδελφοι, είναι εντός ύλης η 4.55 και η επόμενη 4.56. Το ρωτάω γιατί η πρώτη αναφέρει “πυκνότητα ελεύθερων ηλεκτρονίων” και η δεύτερη “μαγνητική διαπερατότητα υλικού” όροι που νομίζω δεν διδάσκονται στους μαθητές.
Καλησπέρα Άρη. Η 4.57 στην ύλη που ανακοινώθηκε «φωτογραφίζεται» ως εκτός.
Προσωπικά, πιστεύω ότι στις οδηγίες που θα δούμε, θα εξαιρεθούν τόσο η 4.55, όσο και η 4.56.
Καλησπέρα Ανδρέα πολύ καλή και απλή δουλειά, όπως και οι προηγούμενες εργασίες σου. Ανήκεις σε αυτούς που αποθηκεύω την εργασία τους πριν την διαβάσω.
Άρη, Γρηγόρη σας ευχαριστώ.
Άρη, ο νόμος Ampere απλουστεύει τον υπολογισμό σε μαγνητικό πεδίο που παρουσιάζει συμμετρία, όπως εδώ. Αν περικοπεί αυτή ή παρόμοια άσκηση, πως θα καταλάβουν οι μαθητές την αξία του;
Γρηγόρη με τιμά το σχόλιο σου. Καλού κακού κοίτα και για “βελτιωμένη” έκδοση, αφού όλο και κάτι μπορεί να ξεφύγει…