Καλημέρα Νίκο.
Νομίζω ότι με την παραπάνω άσκηση, θα φανεί η διαφορά του παίρνω τις ροπές ως προς το κέντρο μάζας και παίρνω τις ροπές ως προς το άκρο της ράβδου.
Μια “μικροδιαφωνία”. Η ράβδος ισορροπεί;
Καλημέρα Νίκο.
Προφανώς το κατάλαβα, γι΄ αυτό δεν έγραψα ότι διαφωνώ, αλλά μίλησα για “μικροδιαφωνία” 🙂 Διαβάζοντας κάποιος την εκφώνηση, καθοδηγείται να την μελετήσει σαν ισορροπία και όχι ως μια ράβδο η οποία εκτελεί επιταχυνόμενη κίνηση…
Το λαθάκι του Αλταρ είναι ακριβώς αυτό που είχα επισημάνει πως κάνουν οι μαθητές μια και δεν κυκλοφορούν τέτοιες ασκήσεις και δεν τονίζονται στους μαθητές οι προϋποθέσεις της Στ = Ι αγ
Τελευταία διόρθωση2 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Καλημέρα με αφορμή την δημοσίευση του Αλταρ θυμήθηκα αυτή με λείες επιφάνειες.
Αφιερωμένη στον Αλταρ
Καλημέρα Νίκο.
Νομίζω ότι με την παραπάνω άσκηση, θα φανεί η διαφορά του παίρνω τις ροπές ως προς το κέντρο μάζας και παίρνω τις ροπές ως προς το άκρο της ράβδου.
Μια “μικροδιαφωνία”. Η ράβδος ισορροπεί;
Καλημέρα Διονύση
Η ράβδος ισορροπεί ως προς το όχημα
Καλημέρα Νίκο.
Προφανώς το κατάλαβα, γι΄ αυτό δεν έγραψα ότι διαφωνώ, αλλά μίλησα για “μικροδιαφωνία” 🙂
Διαβάζοντας κάποιος την εκφώνηση, καθοδηγείται να την μελετήσει σαν ισορροπία και όχι ως μια ράβδο η οποία εκτελεί επιταχυνόμενη κίνηση…
Η άσκηση αποτελεί ειδική περίπτωση(μ=0) μιας γενικότερης που είχα αναρτήσει πριν λίγους μήνες στο yliconet.
Σκάλα σε φορτηγό και μια παρατήρηση
Το λαθάκι του Αλταρ είναι ακριβώς αυτό που είχα επισημάνει πως κάνουν οι μαθητές μια και δεν κυκλοφορούν τέτοιες ασκήσεις και δεν τονίζονται στους μαθητές οι προϋποθέσεις της Στ = Ι αγ