H διαμορφωτική αξιολόγηση – podcast

Aγαπητοί συνάδελφοι,

Το 2ο επεισόδιο του “Εκπαιδεύω με αλάτι και πιπέρι” είναι στον αέρα.
Στο επεισόδιο αυτό συζητάμε με το Γιάννη Μιχαηλίδη για το θέμα της διαμορφωτικής αξιολόγησης, ένα είδος αξιολόγησης που έχει ιδιαίτερη σημασία για την μάθηση.

Καλή ακρόαση!

Η διαμορφωτική αξιολόγηση – podcast

(Visited 449 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
2 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βασίλειος Γκάγκας
4 ημέρες πριν

Γεια σας, έχοντας ακούσει το podcast θεωρώ οτι αυτό αρχικά αποτελεί μια καλή εισαγωγή στον “κόσμο” της αξιολόγησης. Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω ένα σημείο το οποίο δεν του δόθηκε μεγάλη βαρύτητα και έκταση μέσα στο διάλογο που πραγματοποιήσατε.
Αυτό το σημείο αφορά στο ότι η διαμορφωτική αξιολόγηση συνιστά έναν εξαιρετικά σημαντικό μηχανισμό αυτο-αξιολόγησης και αυτο-ανατροφοδότησης του ίδιου του εκπαιδευτικού σχετικά με τη διδακτική προσέγγιση που ακολουθεί. Επομένως ναι μεν η διαμορφωτική αξιολόγηση παρέχει ανατροφοδότηση στους εκπαιδευομένους και λειτουργεί μεταγνωστικά αναπτύσσοντας την αυτορρύθμιση και την αυτοαξιολόγηση τους, ωστόσο αυτό είναι δευτερεύον μπροστά στο μεγάλο όφελος της διαμορφωτικής αξιολόγησης το οποίο είναι η βελτίωση της διδασκαλίας του ίδιου του εκπαιδευτικού η οποία γίνεται μέσω του επανασχεδιασμού των διδακτικών του παρεμβάσεων για τη βελτίωση της διδακτικής διαδικασίας και κατ’ επέκταση της μεγιστοποίησης των προσδοκωμένων μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών του.

Καλή συνέχεια.

Υ.Γ. Σας επισυνάπτω και μία βιβλιογραφική αναφορά στην οποία μπορείτε να ανατρέξετε και να εντοπίσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαμορφωτική αξιολόγηση.

ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Πετροπούλου, Ο., Κασιμάτη, Κ., & Ρετάλης, Σ. (2015). Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών. Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. ISBN: 978-960-603-043-7. http://hdl.handle.net/11419/232