Καλησπέρα Γιώργο. Πολύ χρήσιμη για εμάς η ανάλυσή σου. Αυτό ακριβώς έθεσα ως θέμα της συζήτησης ΕΔΩ.
Από το συγκεκριμένο σχολικό δεν προκύπτει με συνέπεια στη διδασκαλία η ροπή δύναμης σε υλικό σημείο και ο ρυθμός μεταβολής της στροφορμής σε σύστημα. Δε θα κάνουμε βέβαια στους μαθητές την απόδειξή σου, αλλά κάτι λείπει…Ακούγεται ότι το ΙΕΠ έχει ήδη στείλει τις οδηγίες. Στα σχολεία – αν και ζούμε την Ψηφιακή Επανάσταση και την Τηλεκπαίδευση – δεν έχουν φτάσει ακόμη; Χάθηκαν στη …μετάφραση;
Καλημέρα Γιώργο και καλή Κυριακή.
Νομίζω ότι αν η απόδειξή σου διαβαστεί από έναν συνάδελφο που πρόκειται να διδάξει το μάθημα, θα νιώσει πιο στέρεο το έδαφος, κάτω από τα πόδια του…
Καλησπέρα Γιώργο. Πολύ χρήσιμη για εμάς η ανάλυσή σου. Αυτό ακριβώς έθεσα ως θέμα της συζήτησης ΕΔΩ.
Από το συγκεκριμένο σχολικό δεν προκύπτει με συνέπεια στη διδασκαλία η ροπή δύναμης σε υλικό σημείο και ο ρυθμός μεταβολής της στροφορμής σε σύστημα. Δε θα κάνουμε βέβαια στους μαθητές την απόδειξή σου, αλλά κάτι λείπει…Ακούγεται ότι το ΙΕΠ έχει ήδη στείλει τις οδηγίες. Στα σχολεία – αν και ζούμε την Ψηφιακή Επανάσταση και την Τηλεκπαίδευση – δεν έχουν φτάσει ακόμη; Χάθηκαν στη …μετάφραση;
Ευχαριστούμε πολύ Γιώργο. Θα βοηθήσει αρκετά.
Ευχαριστώ Αντρέα.Συμφωνουμε! Είχα απαντήσει σχετικά και στην ανάρτηση σου στη οποία μας παραπέμπεις.
Σε ευχαριστώ Μίλτο!
Καλημέρα Γιώργο και καλή Κυριακή.
Νομίζω ότι αν η απόδειξή σου διαβαστεί από έναν συνάδελφο που πρόκειται να διδάξει το μάθημα, θα νιώσει πιο στέρεο το έδαφος, κάτω από τα πόδια του…
Σε ευχαριστώ Διονύση! Χαίρομαι που η γνώμη σου είναι ότι είμαι μέσα στους σκοπούς του ΥΛΙΚΟΥ.