Α. Κατά μήκος ενός ευθύγραμμου δρόμου περπατά ένα παιδί και στο σχήμα φαίνονται οι θέσεις του. Το παιδί διέρχεται την tο=0 από τη θέση xο=0 (σημείο Ο), βαδίζοντας με αργό σταθερό βηματισμό. Μετά από 40s, φτάνει στο σημείο Α. Στη συνέχεια αυξάνοντας ακαριαία το ρυθμό βηματισμού, χρειάζεται 20s για να φθάσει στο Β, όπου και σταματά για 12s. Θυμάται όμως πως κάτι ξέχασε και επιστρέφει στο σημείο Γ βαδίζοντας επιπλέον για 8s. Θεωρείστε πως η ταχύτητα του παιδιού είναι σταθερή σε κάθε ένα από τα χρονικά διαστήματα που αυτό κινείται.
Καλησπέρα Θοδωρή και καλή σχολική χρονιά σε σένα και στα παιδιά.
Σταθερός ως προς τα προσεγμένα φ.ε ,σου, σχετικά με τον τρόπο που αναπτύσσονται και την ποικιλία ερωτήσεων.
(Πρέπει να σου ξέφυγε στην εκφώνηση …”Θεωρείστε πως η ταχύτητα του παιδιού είναι σταθερή…” (σε μέτρο)
Να είσαι καλά
Καλή σχολική χρονιά Παντελή στα εγγόνια και καλή αρχή και στη δική σου
“σχολική χρονιά” μέσω των αναρτήσεων που μας δίνεις.
Γράφοντας “Θεωρείστε πως η ταχύτητα του παιδιού είναι σταθερή στα χρονικά διαστήματα που αυτό κινείται” πίστευα πως γίνεται κατανοητό το σταθερή ταχύτητα
σε κάθε ένα από τα χρονικά διαστήματα που κινείται… αυτό δηλαδή που προκύπτει μέσω της γραφικής παράστασης υ-t… Σε κάθε ένα από αυτά νομίζω είναι σταθερή
ως διάνυσμα…και όχι μόνο κατά μέτρο
Αν διαφωνείς εξήγησέ μου να το αλλάξω, γιατί θεωρώ πως είναι εντάξει
Καλημέρα Θοδωρή
Προφανώς θα ήταν παραλογισμός να θεωρηθεί σταθερή η ταχύτητα σ’όλη τη διαδρομή αφού αλλάζει η φορά , όμως η έκφραση, “…είναι σταθερή στα χρονικά διαστήματα που αυτό κινείται”, νομίζω το θέλει το συμπλήρωμα
“…είναι σταθερή σε κάθε ένα από τα χρονικά διαστήματα που αυτό κινείται” .
Πάντως το “σταθερή…” (σε μέτρο), αναιρεί κάθε (;) , επειδή … “η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει” .
Καλή εβδομάδα
Παντελή έγινε η τροποποίηση