Καλημέρα Μερκούρη. Πολύ χρήσιμες οι ερωτήσεις και μπορούν με έναν προτζέκτορα να συζητηθούν στην τάξη.
Μια μικρή ένσταση.
Στην Ερ. 1, νομίζω ότι πρέπει να φαίνεται για πιο σύστημα μιλάμε ή να δίνεται ότι είναι μονωμένο, αλλιώς δεν είναι πάντα σωστή η απάντηση β.
Στην ανάρτηση του Διονύση ΕΔΩ, Παράδειγμα 4, η κοινή ταχύτητα βγαίνει η μισή από αυτή που προβλέπει η ΑΔΟ.
Το ίδιο ισχύει και στην Ερ 15.
Να είσαι καλά!
Καλημέρα Μερκούρη. Πολύ χρήσιμες οι ερωτήσεις και μπορούν με έναν προτζέκτορα να συζητηθούν στην τάξη.
Μια μικρή ένσταση.
Στην Ερ. 1, νομίζω ότι πρέπει να φαίνεται για πιο σύστημα μιλάμε ή να δίνεται ότι είναι μονωμένο, αλλιώς δεν είναι πάντα σωστή η απάντηση β.
Στην ανάρτηση του Διονύση ΕΔΩ, Παράδειγμα 4, η κοινή ταχύτητα βγαίνει η μισή από αυτή που προβλέπει η ΑΔΟ.
Το ίδιο ισχύει και στην Ερ 15.
Να είσαι καλά!
Έγινε. Και πάλι σ’ ευχαριστώ.
Ανδρέα καλημέρα. Σ’ ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Μόλις μπορέσω θα επιληφθώ.