Πάνω σε ένα λείο τραπέζι συγκρατούμε μια μικρή σφαίρα Σ1, η οποία είναι δεμένη στο ένα άκρο νήματος μήκους L. Το νήμα περνά από μια μικρή τρύπα, στο κέντρο του τραπεζιού και στο άλλο του άκρο είναι δεμένη και κρέμεται μια άλλη ίσης μάζας σφαίρα Σ2.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Πάνω σε ένα λείο τραπέζι συγκρατούμε μια μικρή σφαίρα Σ1, η οποία είναι δεμένη στο ένα άκρο νήματος μήκους L. Το νήμα περνά από μια μικρή τρύπα, στο κέντρο του τραπεζιού και στο άλλο του άκρο είναι δεμένη και κρέμεται μια άλλη ίσης μάζας σφαίρα Σ2.
Αφιερωμένη στον Γιάννη Κυριακόπουλο και στον Διονύση Μάργαρη.
Ευχαριστώ Άρη.
Την διαβάζω.
Πολύ όμορφη Άρη:
Είχα συνατήσει πάλι την τριτοβάθμια παλιότερα σε ανάλογο θέμα.
Άρη πολύ καλή αντιμετώπιση.
Είχα ασχοληθεί πιο παλιά εδώ με το ίδιο θέμα. Η δική σου όμως έχει πολύ κομψή αντιμετώπιση στην διεύρυνση της τριτοβάθμιας.
Καλησπέρα Άρη και συγχαρητήρια για την μελέτη.
Ευχαριστώ και για το μέρος της αφιέρωσης που με αφορά.
Καλησπέρα Γιάννη, Χρήστο, Διονύση.
Σας ευχαριστώ.
Βρήκα την συγκεκριμένη σε παλιά μου κιτάπια και παρακινημένος από την πρόσφατη σχετική του Γιάννη είπα να την βάλω αφού όπως φαίνεται με βάση την ύλη είναι η μοναδική άσκηση που έχει το βιβλίο με ΑΔΣ υλικού σημείου.
Θυμόμουν ότι έχουν υπάρξει αρκετές σχετικές δουλειές πάνω στο θέμα, όπως αυτές που αναφέρει ο Χρήστος γι’ αυτό και το «ΞΑΝΑ………» στον τίτλο.
Εντυπωσιακή Άρη, ευχαριστούμε.
Δεν είναι ανάγκη κάποιος να χειριστεί όλο το φορμαλισμό της ανάρτησης
Η ανάγνωση και μόνο και ο υπολογισμός των δύο σταθερών, C1, C2
θα τον ανεβάσουν επίπεδο στη διαπραγμάτευση τέτοιων θεμάτων
Καλημέρα Θοδωρή, ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Νομίζω και εγώ ότι ο κάθε διδάσκων μπορεί να πάρει κάποια στοιχεία της άσκησης και να διαμορφώσει κατά το δοκούν.
Καλημέρα Άρη. Πολύ όμορφη λύση!!!
Συγχαρητήρια.
Καλημέρα Πρόδρομε,
Ευχαριστώ.