Subscribe
Ειδοποίηση για
25 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Χαράλαμπος Κασωτάκης

Θα αναφέρω μόνο δύο σημεία:
α) Αναφέρει η επιστολή ότι οι γνώσεις πολλων μαθητών είναι επιπέδου 3ης δημοτικού. Η αληθεια είναι όταν ρώτησα συναδέλφους από το ΕΠΑΛ Ρεθύμνου ότι πολλοί μαθητές εκεί δεν γνωριζουν π.χ. ομώνυμα κλάσματα ή πολλάπλασιασμό αριθμών ή την προπαίδεια του 7,8,9. Τα ίδια σε γραφη, ορθογραφία και ανάγνωση. Στη φυσική νιώθουν τυχεροί.
β) Θα ήθελα να πιστέψω ότι αποτελεί μια μεμονωμένη ακραία περίπτωση. ¨Ομως πριν λίγα χρόνια π.χ. στο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου μαθητής επιτέθηκε σε καθηγητή γνωστό μου και του έσπασε το πόδι.

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/rethymno-o-mathitis-espase-podi-tou-kathigiti-tou-stin-taksi-paratirisi-kai-oi-skines-apeirou-kallous/2317752/

Σε μια άλλη περίπτωση παλι πριν λίγα πάλι στο Ρέθυμνο αδελφός μαθητή έστειλε στο νοσοκομείο Γυμναστή σε επαρχιακό Γυμνάσιο. Το βίντεο που ανάρτησε ο κ Θεοχάρης με την καθηγήτρια να δέχεται επίθεση από μαθητές αποτελεί διαχρονικό ανεπανάληπτο όνειδος.Θα επαναλάβω αυτό που έγραψα σε άλλη συζήτηση: Η αξία της παιδείας μιας χώρας και η πρόοδος της φαίνεται στη βοήθεια που προσφέρει στους “αδύνατους” μαθητές και γενικά στους “αδυνατους ” πολίτες.¨Οσον αφορά τα αστεία για αξιολόγηση όλα αυτά τα σχολεία όπως γράφει και η επιστολή είχαν άριστα. Η υποψία του Διονύση ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής δε τα κατάφερνε καλά σαν να μην ευσταθεί μετά την επστολή των μαθητών της Κισσαμου που ανάρτησε ο Γιάννης Κυριακόπουλος. Μήπως θα ήταν καλύτερα τα χρήματα και η προσπάθεια της “αξιολόγησης” να ματαιωθεί μια και αποτελεί 99% χαρτούρα και τα χρήματα να δοθούν σε ψυχολόγους- κοινωνικους λειτουργούς σε σχολεία ή σε ειδικούς στο δημοτικό ώστε να πάψουν να βγαίνουν λειτουργικά αναλφάβητοι εν ετει 2022;

Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

«ξεκινήσαμε έναν πολύ σοβαρό αγώνα»
 
γνωρίζουμε καλά τον εκπαιδευτικό, την εργατικότητά του και το ήθος του. Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τα προβλήματα μαθητών που αντιμετώπιζαν τόσο μαθησιακές όσο και οικογενειακές δυσκολίες, προσπαθώντας να επιτύχει την ομαλή ένταξη τους στη μαθησιακή διαδικασία
απ εδώ
 
ο καθηγητής αποφασίζει να παραιτηθεί με τεράστιο προσωπικό και οικονομικό κόστος, προτείνοντας στην επιστολή του άμεσα μέτρα. Το εκπαιδευτικό σύστημα χάνει έναν εξαίρετο δάσκαλο, ενώ πρόκειται για την πλήρη αποτυχία της δευτεροβάθμιας τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
απ εδώ
 
ο πρωταγωνιστής – καθηγητής, στον ιστότοπο που κοινοποίησε την αρχική καταγγελτική επιστολή του

ο σκοπός της επιστολής μου ήταν και παραμένει αυτό που αναγράφω να λειτουργήσει ως εκκινητής κάτι που φαίνεται πως ως ένα βαθμό συντελείται ιδιαίτερα χάρη στον ιστότοπο σας και σας προσωπικά. Μη με θυματοποιείτε όμως τόσο και κυρίως μην αλλοιώνετε το περιεχόμενο της επιστολής μου. Γνωρίζετε πως τα πράματα αυτά δε θέλουν πολύ να καταλήξουν φαιδρά και αυτός είναι ο βασικός λόγος που αποφεύγω να εμφανίζομαι και να δίνω συνεντεύξεις παρόλη την πολιορκία που έχω αρχίσει να υφίσταμαι. Ξεκινήσαμε έναν πολύ σοβαρό αγώνα. Αν κάτι απεχθάνομαι είναι ο εκφυλισμός
απ εδώ
 
μήνυση κατά 28 μαθητών του σχολείου κατέθεσε διευθυντής Γυμνασίου στο Ηράκλειο. Ο λόγος είναι ότι για μια μέρα το σχολείο τέλεσε υπό κατάληψη
……
οι γονείς, από την πλευρά τους κάνουν λόγο για πρωτοφανή ενέργεια που δημιουργεί μείζον ζήτημα στη λειτουργία του σχολείου, ενώ επικαλούνται την ψυχολογική φόρτιση γονιών και μαθητών, με κάποια από τα παιδιά να εμφανίζουν και προβλήματα υγείας, μετά τη γνωστοποίηση της μήνυσης
απ εδώ
 
η Υπουργός
τη διάβασα την επιστολή, διερευνήσαμε, δεν υπήρχε καμία γραπτή ενημέρωση, δώσαμε εντολή διερεύνησης, είναι υπό διερεύνηση. Έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές, αλλά είναι χώρος που πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας. Για πρώτη φορά έχουμε πρότυπα επαγγελματικά λύκεια που μπαίνεις ανάλογα με τον βαθμό σου- και στα ΕΠΑΛ υπάρχει η αριστεία
απ εδώ


μήπως κ. Υπουργέ
αντί να γίνει αποδεκτή η παραίτηση του καθηγητή από το ΕΠΑΛ, να γινόταν μια έρευνα στο συγκεκριμένο ΕΠΑΛ για όσα τραγικά καταγγέλλει;
απ εδώ
 
κάποιοι αριθμοί που σκιαγραφούν το πρόβλημα, χωρίς όμως να αναφέρεται η πρωτογενής πηγή
οι μαθητές εμπιστεύονται κατά 52.9% την οικογένεια, κατά ένα 44.2% τους φίλους, μετά τα social media, μετά τους ειδικούς επιστήμονες, σχεδόν καθόλου τα πολιτικά πρόσωπα (απάντησε θετικά ένα 7.2%) και το σχολείο το εμπιστεύεται ένα ελάχιστο ποσοστό κοντά στο 3%! Την ίδια ώρα τα παιδιά περνούν 5-10 ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο
απ εδώ

Μουρούζης Παναγιώτης

Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί.
Σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι γνωστή η κατάσταση των ΕΠΑΛ που περιγράφεται από τον ήρωα εκπαιδευτικό. Και είναι ήρωας γιατί έβαλε πάνω από το προσωπικό του συμφέρον τις ηθικές του αρχές και αξίες. Σε μία υγιή κοινωνία θα πρέπει να βραβευτεί δίπλα στην αθλήτρια που αποκάλυψε έναν βιασμό που είχε υποστεί πριν από 20 χρόνια.

Σημ: Πριν από δύο χρόνια ένα βίντεο από κάποιο ΕΠΑΛ της Θεσσαλονίκης αναδείκνυε το πρόβλημα. Έγινε τίποτα; Λύθηκε ή έστω εξομαλύνθηκε το πρόβλημα; Δυστυχώς η κοινωνία μας στρουθοκαμηλίζει. ( Κάποιες σκέψεις με αφορμή εκείνο το βίντεο)

Βασίλειος Γκάγκας
25/10/2022 10:35 ΠΜ

Γεια σας, η κ. Κεραμέως είπε σε συνέντευξη της εδώ ότι ποτέ δεν έφτασε στο Υπουργείο “καμμία γραπτή ενημέρωση από οποιοδήποτε στέλεχος ή περιφερειακή υπηρεσία….”.

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Βασίλειος Γκάγκας
Διονύσης Μάργαρης
25/10/2022 11:12 ΠΜ
Απάντηση σε  Βασίλειος Γκάγκας

Καλημέρα Βασίλη.
Τι λέει η υπουργός στο βίντεο που παραπέμπεις;
Εδώ μάθημα δεν κάνεις αλλά θα φτιάξουμε πρότυπα ΕΠΑΛ!
Οπότε ο συνάδελφος που παραιτήθηκε, δεν έχει παρά να επιδιώξει να πάει σε ένα… πρότυπο!
Στα υπόλοιπα “εδώ μάθημα δεν κάνεις”…

Βασίλειος Γκάγκας
25/10/2022 11:31 ΠΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

κ. Μάργαρη δεν καταλαβαίνω πως συμπεράνετε κάτι τέτοιο από τα λεγόμενα της κ. Κεραμέως (αν θέλετε παρακαλώ εξηγείστε το σκεπτικό σας). Εγώ ανέφερα τα όσα ΡΗΤΑ ανέφερε η υπουργός και στην ουσία τη δεσμεύουν ΝΟΜΙΚΑ. Έχετε κάτι να πείτε σχετικά με αυτό; Η υπουργός προφανώς και ρίχνει το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Μήπως υπάρχει κάποια επιστολή που διαψεύδει την υπουργό;

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Βασίλειος Γκάγκας
Διονύσης Μάργαρης
25/10/2022 11:51 ΠΜ
Απάντηση σε  Βασίλειος Γκάγκας

Βασίλη, τι ακριβώς λέει η υπουργός στο 7ο λεπτό του βίντεο;

Βασίλειος Γκάγκας
25/10/2022 11:58 ΠΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Δεν θα κάνω απομαγνητοφώνηση. Σίγουρα όμως δεν λέει ότι ο συνάδελφος που παραιτήθηκε, να επιδιώξει να πάει σε ένα πρότυπο ΕΠΑΛ (εάν αυτό εννοείτε).

Διονύσης Μάργαρης
25/10/2022 12:06 ΜΜ
Απάντηση σε  Βασίλειος Γκάγκας

προφανώς αυτό δεν το είπε Βασίλη!
Αλλά ρωτάει ο Οικονόμου για το γνωστό περιστατικό και η υπουργός αλλάζει γήπεδο, μιλώντας για τα πρότυπα ΕΠΑΛ…

Βασίλειος Γκάγκας
25/10/2022 12:10 ΜΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

κ. Μάργαρη αν η κ. Κεραμέως δεν το έκανε δεν θα ήταν Πολιτικός. Προφανώς αυτό κάνουν οι Πολιτικοί, υπεκφεύγουν. Εδώ όμως καταγράφεται και μια επίσης σοβαρή “καταγγελία” από την υπουργό ….η υπουργός λέει ότι δεν ήξερε τίποτα, ότι κανείς δεν την είχε ενημερώσει!

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Βασίλειος Γκάγκας
Διονύσης Μάργαρης
25/10/2022 12:26 ΜΜ
Απάντηση σε  Βασίλειος Γκάγκας

η υπουργός λέει ότι δεν ήξερε τίποτα, ότι κανείς δεν την είχε ενημερώσει!”
Αυτό Βασίλη, δεν μου προκαλεί εντύπωση… Λογικό μου φαίνεται.
 Έτσι δουλεύει η διοίκηση δυστυχώς. Το θέμα δεν θα το μάθαινε κανείς, αν ο ίδιος ο συνάδελφος δεν το δημοσιοποιούσε…

Διονύσης Μάργαρης
25/10/2022 11:52 ΠΜ

Πρωτοφανές περιστατικό καταγράφηκε το πρωί της Δευτέρας (24/10) σε Δημοτικό Σχολείο των Τρικάλων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice γονέας παιδιού, εκπαιδευτικός και ο ίδιος, φέρεται να άρπαξε από το λαιμό τον διευθυντή του σχολείου όπου είναι μαθήτρια και η κόρη του. Αφορμή για το περιστατικό λέγεται πως είναι το γεγονός ότι το κορίτσι δεν θα είναι σημαιοφόρος την 28η Οκτωβρίου!
Ο διευθυντής του σχολείου ζήτησε και έλαβε ιατρική βοήθεια και κρίθηκε απαραίτητη μάλιστα η τοποθέτηση κολάρου.
Το θέμα αναμένεται να έχει συνέχεια, πιθανόν και δικαστική, αλλά και σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των Τρικάλων η οποία ήδη το διερευνά.

Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

καλημέρα Βασίλη – απευθύνομαι σε ενικό αφού έτσι συνηθίζεται στο «υλικό»

επειδή εγώ παρέθεσα σε λόγο γραπτό, πριν την πρώτη παρέμβασή σου την άποψη της Υπουργού:

τη διάβασα την επιστολή, διερευνήσαμε, δεν υπήρχε καμία γραπτή ενημέρωση, δώσαμε εντολή διερεύνησης, είναι υπό διερεύνηση. Έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές, αλλά είναι χώρος που πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας. Για πρώτη φορά έχουμε πρότυπα επαγγελματικά λύκεια που μπαίνεις ανάλογα με τον βαθμό σου- και στα ΕΠΑΛ υπάρχει η αριστεία

επιθυμώ να περιγράψω κι εγώ σύντομα τι κατάλαβα

η κ. Κεραμέως απέφυγε να τοποθετηθεί για την ουσία της επιστολής, αναμένοντας τα αποτελέσματα της διοικητικής έρευνας αλλά εκτιμά ότι και αυτό το περιστατικό θα αντιμετωπιστεί απ τον διαχωρισμό των ΕΠΑΛ σε αριστείας και στα … υπόλοιπα, οπότε υποθέτω ότι οι παραβατικοί μαθητές θα ενταχθούν στα υπόλοιπα

για να σωφρονιστούν ή για να μην εκνευρίζονται από δασκάλους όπως αυτός που παραιτήθηκε;

ένα ακόμα πρόβλημα που προκύπτει απ αυτή τη στρατηγική βρίσκεται για νησιά με ένα ΕΠΑΛ και αντίστοιχα προβλήματα με αυτό που συζητάμε, τι θα γίνει μ αυτά;

θα δημιουργηθούν δυο ΕΠΑΛ, το ένα που θα τρέχει σε ρυθμούς αριστείας και το δεύτερο που θα κινείται με χαμηλές ταχύτητες;

μια σχετική βιωματική εμπειρία – όχι κάτι που χώρεσε στα ΜΜΕ ή στα «σόσιαλ»

στο μοναδικό ΕΠΑΛ ενός νησιού, την περίοδο που ήταν Υπουργός μια συμπαθέστατη και δυστυχώς εκλιπούσα πολιτικός, μια εξίσου βίαιη συμπεριφορά μαθητών με αυτήν που συζητάμε προς έναν καθηγητή τους, οδήγησε τον σύλλογο των διδασκόντων να προτείνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

η Διεύθυνση όμως της Τεχνικής Εκπαίδευσης του Νομού ανέστειλε την ποινή με την αιτιολογία ότι θα οδηγούσε τους μαθητές εκτός λυκειακής εκπαίδευσης, αφού η μόνη λύση να συνεχίσουν τις σπουδές τους ήταν να τους δεχτούν ΕΠΑΛ μακριά απ το νησί τους

αυτός που έφυγε κακήν κακώς, όπως φαντάζεσαι, ήταν και σ αυτή την περίπτωση ο καθηγητής, παρά τη θετική γνώμη των συναδέλφων του

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Γιώργος Φασουλόπουλος
Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

κάποιοι αριθμοί για το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού εναντίον των εκπαιδευτικών

που τους πληροφορούνται οι εκάστοτε θεσμικοί παράγοντες μόνο όταν συμφωνούν με τις απόψεις τους

κάτι σαν τις μελέτες για την τύχη των διασωληνωμένων εκτός ΜΕΘ
 
για την Κύπρο

η Νίκη Παναγή (2021) διαπιστώνει ότι το 46% των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας έχει δεχθεί γενικώς επιθετική συμπεριφορά και το 74,3% δέχτηκε επιθετική συμπεριφορά μέσα στην σχολική αίθουσα

ενώ για απειλή για σωματική βλάβη με μαχαίρι, όπλο ή άλλο αντικείμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν όπλο το 35,7%

η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που είναι θύματα αναφέρουν συμπτώματα άγχους κατά 77,3%, αίσθημα κόπωσης 53%, επηρεασμό σχολικού κλίματος 51,6% και το 48% δηλώνει ότι υπάρχουν προβλήματα διεξαγωγής μαθησιακών δραστηριοτήτων

το 36% θεωρεί ότι οι γονείς πιέζουν στο να μην εφαρμοστούν σωστά οι κανονισμοί από το διευθυντικό προσωπικό

αλλά από την άλλη το 52,5% ισχυρίζεται ότι εφαρμόζονται κατά πολύ οι κανονισμοί πειθαρχίας των σχολικών μονάδων που υπηρετούν

το 50,5% του δείγματος απάντησε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα επιθετικότητας και το 58,5% ότι νιώθει ασφαλής στο σχολικό του περιβάλλον
 

για την Ελλάδα

σύμφωνα με την έρευνα της Βασιλάκη (2021), η οποία πραγματοποιήθηκε σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το 54,3% απάντησε ότι έχει υποστεί επιθετική συμπεριφορά από τους μαθητές τους και από αυτούς το 67,3% υπήρξε θύμα επιθετικής συμπεριφοράς την τελευταία πενταετία

η Μάστορα (2020) σε έρευνα της που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καταγράφει ότι το 49% των εκπαιδευτικών θεωρεί ότι στο σχολείο που υπηρετεί έχει εμφανιστεί το φαινόμενο εκφοβισμού ορισμένες φορές

και ακόμη ότι οι εκπαιδευτικοί σε ποσοστό 67,6% αναφέρουν ότι οι συνέπειες του εκφοβισμού σε αυτούς είναι κυρίως σε ψυχολογικό επίπεδο
 
πρόθεση για εγκατάλειψη της διδασκαλίας σ αυτές τις συνθήκες

στην κυπριακή έρευνα το 16,7% εξέφρασε την πρόθεση εγκατάλειψης της θέσης, στην Βασιλάκη (2021) το 31,9% ενώ αντιθέτως σε σχετική τουρκική έρευνα δηλώνει το ίδιο, μόνον το 1%
 

σύνοψη

οι μισοί καθηγητές σε Ελλάδα και Κύπρο δηλώνουν ότι έχουν υποστεί βίαιη συμπεριφορά απ τους μαθητές τους

και αυτή η κατάσταση δημιουργεί στην πλειοψηφία των προηγούμενων, άγχος που επηρεάζει τα διδακτικά τους καθήκοντα

το 1/3 θεωρεί ότι οι γονείς επιδιώκουν ώστε να μην εφαρμοστούν οι ποινές που επιβάλλονται απ τις σχολικές αρχές

το 1/3 των ελλήνων εκπαιδευτικών που δηλώνουν ότι απειλήθηκαν απ τους μαθητές τους προβληματίζεται για το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη θέση του – στην Κύπρο δηλώνουν το ίδιο οι μισοί  

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Γιώργος Φασουλόπουλος
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

ενώ για απειλή για σωματική βλάβη με μαχαίρι, όπλο ή άλλο αντικείμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν όπλο το 35,7%

Δεν φανταζόμουν τέτοια ποσοστά!
Το παραπάνω αναφέρεται στην Κύπρο. Σε τι είδους σχολεία;
Η βία εντοπίζεται περισσότερο σε τεχνικά σχολεία ή έχει επεκταθεί και στα γενικά;
Ιστορίες πολλές ακούγονταν και τα χρόνια που υπηρετούσα, από αξιόπιστους συναδέλφους. Ακούω από συναδέλφους της δυτικής Αθήνας ότι έχουν επεκταθεί περιστατικά βίας και μου λένε πολλοί ότι είμαι τυχερός που έφυγα.

Κακή εντύπωση μου έκανε το ότι πολλοί στα μέσα δικτύωσης αντί να τοποθετηθούν στο περιστατικό ή να σωπάσουν, έβγαλαν από την τσέπη κείμενο που απηχεί τα πιστευω τους. Γενικόλογα κείμενα για την τεχνική εκπαίδευση και την αξία της, για την οικονομία που χρειάζεται τεχνίτες, για τα κοινωνικά προβλήματα, για τις προβληματικές οικογένειες, για τις φτωχειές οικογένειες και άλλες υπεκφυγές.
Και ώ του θαύματος επιβεβαιώνονται πάντα οι προσωπικές τους και ιδεολογικες τους θέσεις!

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Γιάννης Κυριακόπουλος
Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

το 35,7% αφορά αυτούς που δήλωσαν ότι γενικώς τους ασκήθηκε βία απ τους μαθητές και αφορούν το 46% του συνολικού δείγματος που δήλωσε ότι υπήρξε θύμα σχετικών συμπεριφορών

οι διάφορες εκδοχές «ακραίας παραβατικής συμπεριφοράς» που ανέφεραν οι ερωτώμενοι, πάντα μέσα στο 46%

το 35,7% απ αυτούς δήλωσε ότι έχει δεχθεί απειλή για σωματική βλάβη με μαχαίρι ή όπλο ή άλλο αντικείμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όπλο,

το 32,1% ότι έχει υποστεί σωματική βλάβη,

το 39,3% σπρώξιμο επί σκοπού,

ενώ το 7,1% σεξουαλική παρενόχληση με σωματική επαφή

το δείγμα της μελέτης αποτελείται από 200 εκπαιδευτικούς, ενώ ο συνολικός αριθμός των κυπρίων συναδέλφων δευτεροβάθμιας είναι 7127

το δείγμα αποτελείται κυρίως από καθηγητές γενικής εκπαίδευσης (91,5%), οπότε τα συμπεράσματα μάλλον τείνουν να περιγράφουν αυτόν τον τύπο σχολείου

η εικασία αυτή, επειδή δεν περιγράφεται η κατανομή της βίας έναντι των καθηγητών στους δυο τύπους σχολείων

το δείγμα αποτελείται πλειοψηφικά από γυναίκες (73,5%)

μην σπεύσεις Γιάννη σε εύκολα γενικευμένα συμπεράσματα αφού το εξουσιαστικό ανδρικό πρότυπο δεν επιβεβαιώνεται ερευνητικά για τους άρρενες δασκάλους σε «σκληρά» εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, όπως αυτά της Νότιας Αφρικής όπου το «μάτσο» ανδρικό πρότυπο λειτουργεί σαν κόκκινο πανί

επίσης, πιο εύκολα δημοσιοποιούν σχετικά προβλήματα οι γυναίκες εκπαιδευτικοί, παρά οι άνδρες – λέει η εμπειρία μου

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Σκηνη απο ΕΠΑΛ της ευρυτερης περιφερειας Πειραιώς οπου δουλευα απο το 2007 εως το 2010. Μετα απο παρεξηγηση μεταξυ μαθητων εγινε γενικη συρραξη οπου ολοι βαραγανε ολους. Καναμε συλλογους παρουσια και των γονεων οι οποιοι ξεκινουσαν στις 12 και τελειωναν στις 5 το απογευμα, προσπαθωντας να βρουμε τι ακριβως εγινε. Φανταζομαι στα προτυπα που θα φτιαχτουν θα πεφτει πιο λιγο ξυλο.

comment image

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Διονύσης Μάργαρης