Καλημέρα σε όλους.
Μετά από ένα χρόνο πανεπιστημιακών μαθημάτων με την κόρη μου, που πλέον βαδίζει το δεύτερο έτος χημικού, έχει μαζευτεί πολύ … υλικό.
Με τίτλο λοιπόν «μην ξεχνάμε και τους πρωτοετείς φοιτητές» σκέφτηκα να το διαθέσω στο χώρο μας, μήπως και αποτελέσει βοήθημα σε κάποιους μελλοντικούς συναδέλφους.
Δεν είναι δική μου εργασία, δεν είναι πρωτότυπο, δεν είναι κάποιο επιστημονικό σύγγραμμα, δεν είναι κάτι που αγνοούν οι συνάδελφοι. Σίγουρα πολλοί θα δουν κάτι που ανάρτησαν ή διάβασαν ήδη.
Είναι συρραφή από διάφορα και όχι πάντα μη χειρόγραφο.
Όμως, στην περίπτωση της κόρης μου τουλάχιστον, ήταν λειτουργικό. Και νομίζω αυτό ζητάει κάποιος φοιτητής. Να βοηθηθεί να περάσει το μάθημα.
Αν λοιπόν έστω και ένας βοηθηθεί, θα έχει εκπληρώσει το στόχο του.
Ξεκινάω λοιπόν με το μέρος 1 (ένα) από πολλά (και του χρόνου καλά να είμαστε)
ΤΕΛΕΣΤΕΣ: ΒΑΘΜΩΣΗ, ΑΠΟΚΛΙΣΗ, ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΛΑΠΛΑΣ
τελεστές βάθμωση, απόκλιση, στροβιλισμός, Laplace
ή με κλικ εδώ.
Πολύ όμορφη ανάλυση και σύντομη!
Θα ήθελα να υπενθυμίσω μια ανάλογη ,πολύ χρήσιμη, συγγραφή στο 1ο κεφάλαιο του” Εισαγωγή στην Ηλεκτροδυναμική”του David Griffiths (τόμος 1)
Καλημέρα σε όλους.
Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
Μετά από σαράντα!!! χρόνια έχω μπει με το παιδί ξανά σε μια άλλη λογική. Μου θυμίζει εποχές που οι σημειώσεις ενός συμφοιτητή ήταν πιο πολύτιμες από ένα διάσημο σύγγραμμα.
Γιατί η ανάγκη για ένα μάθημα οδηγούσε σε δέκα σελίδες, που να έχουν αυτό που σε ενδιαφέρει και ας ήταν χειρόγραφο ή λιγότερο επιστημονικά θεμελιωμένο, παρά σε διακόσιες σελίδες, που σε κούραζαν με το νούμερο και μόνο.
Ό,τι έχω και πιστεύω πως θα βοηθήσει, αφού το “υλικό” σίγουρα το διαβάζουν και φοιτητές, θα το προσφέρω σιγά σιγά με αυτό το σκοπό.
Να είσαι πάντα καλά!
Βασίλη, καλημέρα.
Πολύ ωραία και διαφωτιστική η ανάλυσή σου.
Συγχαρητήρια.
Καλημέρα Θανάση.
Κάλλιο αργά …
Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Να είσαι καλά!!!