Subscribe
Ειδοποίηση για
14 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Μίλτος Καδιλτζόγλου
8 ημέρες πριν

Καλημέρα Νίκο. Ευχαριστούμε για την προσφορά.
Αν και δεν ασχολήθηκα ακόμη αναλυτικά με όλο το διαγώνισμα, μου φαίνεται προσεγμένο και μου άρεσε το Β1.
Το Α5 (α), εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να έχει συζητηθεί ξανά εδώ στο χώρο…Το χαρακτηρίζεις λάθος και θα συμφωνήσω (η ενέργεια και η ροπή δύναμης έχουν την ίδια διάσταση, αλλά π.χ. το έργο προκύπτει ως εσωτερικό γινόμενο ενώ η ροπή ως εξωτερικό). Πώς όμως αυτό μπορούμε να το περάσουμε διδακτικά…; Αρκεί το γεγονός ότι το ένα είναι διάνυσμα και το άλλο μονόμετρο;

Μίλτος Καδιλτζόγλου
8 ημέρες πριν
Απάντηση σε  Νίκος Κυριάκος

Χαίρομαι που αναδεικνύεται το θέμα μέσω του διαγωνίσματός σου, καθώς είναι κάτι που με απασχολούσε.

Προσωπικά όμως, δεν θα ήθελα να δω ένα τέτοιο ερώτημα στις Πανελλαδικές…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα.
Προσεγμένη δουλειά.

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
8 ημέρες πριν

Καλημέρα Νίκο, καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
Νίκο σε ευχαριστούμε για το διαγώνισμα που μοιράζεσαι μαζί μας.
Όσον αφορά το ερώτημα που θέτει ο Μίλτος (καλημέρα Μίλτο) δεν μένει παρά να τονισθεί η διαφορά μεταξύ μονόμετρου και διανυσματικού μεγέθους.
Χωρίς εμβάθυνση στο εξωτερικό γινόμενο, μπορεί να συζητηθεί στην τάξη, ποιο είναι το αποτέλεσμα του γινομένου δύο διανυσμάτων και εκεί να δοθούν σαν παραδείγματα το έργο και η ροπή.

Τελευταία διόρθωση8 ημέρες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλημέρα Νίκο και συγχαρητήρια για το διαγώνισμά σου !
Δύο παρατηρήσεις:1. Στην προμετωπίδα της ανάρτησης έχεις ένα σχήμα που δεν ανταποκρίνεται σε κάποιο θέμα! Μήπως είναι θέμα που το έκοψες;
2. Στο θέμα Γ μήπως το σημείο κρούσης Δ πρέπει να μπει πιο αριστερά;
Κατά τα άλλα δεν έχω να παρατηρήσω κάποιο ψεγάδι.
Να είσαι πάντα καλά και δημιουργικός με τις όμορφες ιδέες σου!

Πρόδρομος Κορκίζογλου
Απάντηση σε  Νίκος Κυριάκος

Νίκο έχεις δίκιο! Με ξεγέλασε το σχήμα! Νόμιζα ότι το πάνω σώμα βρίσκεται σε κάποιο ύψος από το κάτω, και θα έκανε πλάγια βολή. Γράφεις στην εκφώνηση ότι τα σώματα λίγο πριν την κρούση είναι πολύ κοντά, οπότε δεν γεννάται θέμα.
Αν ήταν όπως το νόμισα αρχικά και έδινες το ύψος Η, θα είχαμε μια πιο δύσκολη άσκηση στα όρια της ύλης, κι αυτό γιατί δεν διδάσκονται την πλάγια βολή .

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης
8 ημέρες πριν

Καλημέρα σε όλους. Νίκο ευχαριστούμε για το διαγώνισμα. Για το ερώτημα του Μίλτου, θα μπορούσαμε να πούμε ότι μια δύναμη μπορεί να έχει ροπή ως προς κάποιο σημείο, αλλά αν δεν μετατοπίζει το σημείο εφαρμογής της, δεν θα έχει έργο, όπως συμβαίνει σε ακίνητο στερεό.

Τάσος Τζανοπουλος
8 ημέρες πριν

Νίκο συγχαρητήρια, εξαιρετικά θέματα. Μου άρεσαν τα Β3 και Δ. Συγχαρητήρια και στο Λάζαρο για την κομψή λύση των θεμάτων. Υποθέτω ότι οι μαθητές είχαν τουλάχιστο δύο διδακτικές ώρες περιθώριο.