Subscribe
Ειδοποίηση για
11 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Πολυ ωραιο κειμενο με το χαρακτηριστικο στυλ Κυριακοπουλου. Θιγεις διαφορα θεματα.Θες την γνωμη μου? Καλα κανανε και βγαλανε την εξισωση 4.2. Ετσι ερωτησεις οπως αυτη με το τραπεζιο ΑΓΔΕ στην προτελευταια σελιδα,αποκτουν μεγαλυτερη αξια διοτι για να την λυσει καποιος ειναι αναγκασμενος να κανει αυτα:
Συγκρίνατε δυο μαγνητικά πεδία.
Να σκεφτει δηλαδη”out of the box”,να σκεφτει πιο εξυπνα βρε αδερφε..

Τελευταία διόρθωση14 ημέρες πριν από Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Γιάννη κι από ‘δω.
Σαν τα “ορεκτικά” εδέσματα μου φτιάχνουν την αλλοιωμένη από τον covid “γεύση” μου…
Να είσαι καλά και πάντα ευθυμογράφος

Τελευταία διόρθωση13 ημέρες πριν από Παντελεήμων Παπαδάκης
Πρόδρομος Κορκίζογλου

Τύφλα νά’χει ο ..άλλος Κυρ!!
Απολαυστικός όπως πάντα, θίγεις πράγματα που βγάζουν στην επιφάνεια
την ανακατωσουρα που έχουμε στο μυαλό μας από τα εντός εκτός και επί τα αυτά….
Να είσαι πάντα καλά φίλε μου χρονογράφε!

Μουρούζης Παναγιώτης
4 ημέρες πριν

Φίλε Γιάννη καλημέρα από Κέρκυρα.
Θίγεις το βασικό πρόβλημα του Α.Π.Σ. Τι Φυσική θέλουμε να διδάξουμε στους μαθητές μας, τι στη γενική παιδεία και τι στις κατευθύνσεις. Όσο δεν συμφωνούμε εμείς οι Φυσικοί τα Α.Π.Σ θα συντάσσονται από τους Αφύσικους.

Στάθης Λεβέτας
Αρχισυντάκτης
4 ημέρες πριν

Γεια σου Γιάννη, χαιρετώ και όλη την υπόλοιπη παρέα.
Με το πέρασμα του χρόνου, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το πρόβλημα με την φυσική (τουλάχιστον…) είναι η γκρίνια. Όποια πρόταση και αν γίνει, όσο εμπεριστατωμένη και αν είναι, θα υπάρξει σφοδρή αντίδραση.
Για πολλά χρόνια γκρινιάζαμε ότι η ύλη ήταν μικρή. Σήμερα γκρινιάζουμε ότι μπήκαν καινούρια κεφάλαια, πχ η κβαντική, τα οποία δεν είμαστε έτοιμοι να διδάξουμε (για ποιο λόγο άραγε;), και η ύλη δεν βγαίνει… Ταυτόχρονα η αγορά γέμισε, μέσα σε τρεις μήνες, με βιβλία στα κεφάλαια στα οποία δεν είμασταν έτοιμοι να διδάξουμε…
Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα κατά την γνώμη μου. Δεν μας φταίνε οι μιγαδικές συναρτήσεις για την κβαντική, ούτε τα επικαμπύλια ολοκληρώματα στον Η/Μ, αν είναι δυνατόν!. Είμαστε εδώ για να λύνουμε προβλήματα και για να διδάσκουμε όποια φυσική μας ζητηθεί. Ακόμη και αν διαφωνούμε.
Μην με παρεξηγήσεις, φυσικά και έχεις δίκιο όταν λες ότι χρειάζεται να υπάρχει δομή στην ύλη. Υπάρχει όμως κάποια δομή για να πατήσουμε, αρκεί η ύλη να διδασκόταν σωστά στην Α και στην Β Λυκείου. Πρώτα πρέπει να κάνουμε αυτό και μετά να δούμε τι πρέπει να αλλάξει…
Το όλο σύστημα είναι δομημένο όχι για να διδάξουμε φυσική, αλλά για να έχουμε όλοι «δουλειά», αυτό είναι το πρόβλημα!