ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ντίνο.
Ευχαριστώ για την αφιέρωση,αφού ήμουν και εγώ στη συνάντηση στο Ξυλόκαστρο.
Ξετίναξες τις Φθίνουσες ταλαντώσεις, όπως και κάθε τι που μελετάς!
Το έτρεξα γρήγορα, 73 σελίδες , το αποθήκευση και θα το δω με την ησυχία μου, συνταξιούχος γαρ.
Να είσαι πάντα καλά φίλε μου.
Πρόδρομε, ευχαριστώ. Παλιά εργασία (2014) με κάποιες μικρές διορθώσεις και βελτιώσεις (κυρίως ως προς την εμφάνισή της). Αν κάποιος συνάδελφος τη θέλει και σε μορφή Word για να μπορεί να την αξιοποιήσει ας μου στείλει μήνυμα στο ntisarab@otenet.gr.
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά για μεθαύριο.
Φθίνουσες μεν ,αύξουσες σε γνώση δε…με κάθε λεπτομέρεια,
καλαίσθητη εμφάνιση και πρόλογο συναισθηματικής αξίας!
Ευχαριστούμε.
Καλή χρονιά ,χρόνια πολλά με Υγεία
Κωνσταντίνε καλησπέρα και Καλή Χρονιά. Σε ευχαριστούμε για την εξαιρετική προσφορά σου. Ολοκληρωμένη, υψηλότατου επιπέδου μελέτη στις Φθίνουσες, που δε συναντά κανείς ούτε σε γνωστά συγγράμματα. Θέλει πολύ χρόνο για να διαβαστεί και να μελετηθεί, αλλά είναι μεγάλο το όφελος για όποιον το κάνει. Και ξεκαθαρίζει και το τοπίο των λαθών του Σχολικού…
Αντρέα, καλή χρονιά.
Την είχα διαβάσει την εργασία σου (την έχω κρατήσει) και δεν με είχε παραξενέψει σε κάτι.
Οι απαντήσεις σου είναι αναλυτικές και οι προσεγγίσεις που κάνεις σωστές.
Ποιο συγκεκριμένα για το γ δεν έχω κάτι να πω. Την ίδια απάντηση θα έδινα και ‘γω. Για να συμπίπτουν η περίοδος και ο χρόνος υποδιπλασιασμού θα πρέπει Λ=0,11ωο=1,1 rad/s ή b=2mΛ=2,2 kg/s (με τα δικά σου δεδομένα).
Μια παρατήρηση μόνο. Ο χρόνος επιτάχυνσης (μέχρι μηδενισμού της συνολικής δύναμης κατά την προσέγγιση της θέσης ισορροπίας) είναι μικρότερος από το ¼ της περιόδου και της επιβράδυνσης μεγαλύτερος. Με άλλα λόγια το πέρασμα από τη θέση ισορροπίας δεν γίνεται κάθε περιττό πολλαπλάσιο του ¼ της περιόδου, αλλά λίγο μετά. Λεπτομέρειες.
Να είσαι καλά
Καλησπέρα Ντίνο. Καλή σου χρονιά.
Ως συνήθως εξαντλητική αλλά και καλαίσθητη η εξέταση του θέματός που επέλεξες.
Θέλω όμως να σου πω ότι ο πρόλογος μου θύμισε και εμένα καταστάσεις και πρόσωπα από την πολύχρονη ενασχόληση με την διδασκαλία της κοινής μας αγάπης της φυσικής. Αυτές οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πράγματι ανεκτίμητο κειμήλιο.
Άρη, καλημέρα και ευχαριστώ.
Το σχολείο που φοίτησα και στη συνέχεια, εν πολλοίς, δίδαξα βρίσκεται στο χωριό μου (Δερβένι). Οπότε και η σχέση μου με τους μαθητές έχει μια ιδιαίτερη αξία, αφού γνωριζόμαστε πολύ καλά. Δύο + γενιές «πέρασαν από τα χέρια μου». Με τα «παιδιά» (κάποιοι γύρω στα 55) τα λέμε αρκετά συχνά, αφού «κουτουλιόμαστε» όλη μέρα. Προφανώς και τα αρνητικά σχόλια, έστω και ελάχιστα, δεν εκλείπουν.
Να είσαι καλά και καλή χρονιά.
Αν δεν ανοίγει ο σύνδεσμος προσπαθήστε από δω
Κωνσταντίνε κάνε κοινόχρηστο το έγγραφο καθώς δεν ανοίγει.
Μάλλον, έχει αντιγραφεί λάθος ο σύνδεσμος. Χρήστο για κοίτα τώρα αν ανοίγει.
Καλησπέρα Ντίνο και χρόνια πολλά.
Σε ευχαριστώ για το μέρος της αφιέρωσης που με αφορά.
Διορθώθηκε και ο σύνδεσμος στο αρχικό κείμενο.
Διονύση, ευχαριστώ και καλή χρονιά.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ντίνο.
Ευχαριστώ για την αφιέρωση,αφού ήμουν και εγώ στη συνάντηση στο Ξυλόκαστρο.
Ξετίναξες τις Φθίνουσες ταλαντώσεις, όπως και κάθε τι που μελετάς!
Το έτρεξα γρήγορα, 73 σελίδες , το αποθήκευση και θα το δω με την ησυχία μου, συνταξιούχος γαρ.
Να είσαι πάντα καλά φίλε μου.
Πρόδρομε, ευχαριστώ. Παλιά εργασία (2014) με κάποιες μικρές διορθώσεις και βελτιώσεις (κυρίως ως προς την εμφάνισή της). Αν κάποιος συνάδελφος τη θέλει και σε μορφή Word για να μπορεί να την αξιοποιήσει ας μου στείλει μήνυμα στο ntisarab@otenet.gr.
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά για μεθαύριο.
Φθίνουσες μεν ,αύξουσες σε γνώση δε…με κάθε λεπτομέρεια,
καλαίσθητη εμφάνιση και πρόλογο συναισθηματικής αξίας!
Ευχαριστούμε.
Καλή χρονιά ,χρόνια πολλά με Υγεία
Παντελή, ευχαριστώ. Εν τέλει στο δάσκαλο τι μένει μετά από χρόνια; Η εκτίμηση των παλιών μαθητών του.
Καλή χρονιά με υγεία.
Κωνσταντίνε καλησπέρα και Καλή Χρονιά. Σε ευχαριστούμε για την εξαιρετική προσφορά σου. Ολοκληρωμένη, υψηλότατου επιπέδου μελέτη στις Φθίνουσες, που δε συναντά κανείς ούτε σε γνωστά συγγράμματα. Θέλει πολύ χρόνο για να διαβαστεί και να μελετηθεί, αλλά είναι μεγάλο το όφελος για όποιον το κάνει. Και ξεκαθαρίζει και το τοπίο των λαθών του Σχολικού…
Τι θα απαντούσες εν συντομία στο ερώτημα (γ) της ανάρτησης
Ας προσεγγίσουμε πάλι μια φθίνουσα ταλάντωση
Δες σε παρακαλώ και τη δική μου απάντηση και πες μου την άποψή σου.
Να είσαι καλά!
Αντρέα, καλή χρονιά.
Την είχα διαβάσει την εργασία σου (την έχω κρατήσει) και δεν με είχε παραξενέψει σε κάτι.
Οι απαντήσεις σου είναι αναλυτικές και οι προσεγγίσεις που κάνεις σωστές.
Ποιο συγκεκριμένα για το γ δεν έχω κάτι να πω. Την ίδια απάντηση θα έδινα και ‘γω. Για να συμπίπτουν η περίοδος και ο χρόνος υποδιπλασιασμού θα πρέπει Λ=0,11ωο=1,1 rad/s ή b=2mΛ=2,2 kg/s (με τα δικά σου δεδομένα).
Μια παρατήρηση μόνο. Ο χρόνος επιτάχυνσης (μέχρι μηδενισμού της συνολικής δύναμης κατά την προσέγγιση της θέσης ισορροπίας) είναι μικρότερος από το ¼ της περιόδου και της επιβράδυνσης μεγαλύτερος. Με άλλα λόγια το πέρασμα από τη θέση ισορροπίας δεν γίνεται κάθε περιττό πολλαπλάσιο του ¼ της περιόδου, αλλά λίγο μετά. Λεπτομέρειες.
Να είσαι καλά
Καλησπέρα Ντίνο. Καλή σου χρονιά.
Ως συνήθως εξαντλητική αλλά και καλαίσθητη η εξέταση του θέματός που επέλεξες.
Θέλω όμως να σου πω ότι ο πρόλογος μου θύμισε και εμένα καταστάσεις και πρόσωπα από την πολύχρονη ενασχόληση με την διδασκαλία της κοινής μας αγάπης της φυσικής. Αυτές οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πράγματι ανεκτίμητο κειμήλιο.
Άρη, καλημέρα και ευχαριστώ.
Το σχολείο που φοίτησα και στη συνέχεια, εν πολλοίς, δίδαξα βρίσκεται στο χωριό μου (Δερβένι). Οπότε και η σχέση μου με τους μαθητές έχει μια ιδιαίτερη αξία, αφού γνωριζόμαστε πολύ καλά. Δύο + γενιές «πέρασαν από τα χέρια μου». Με τα «παιδιά» (κάποιοι γύρω στα 55) τα λέμε αρκετά συχνά, αφού «κουτουλιόμαστε» όλη μέρα. Προφανώς και τα αρνητικά σχόλια, έστω και ελάχιστα, δεν εκλείπουν.
Να είσαι καλά και καλή χρονιά.