Διαφορά δυναμικού

Το τετράγωνο μεταλλικό πλαίσιο ΑΓΔΕ με πλευρά α=1m και συνολική αντίσταση R=4Ω κινείται οριζόντια με σταθερή ταχύτητα συνεχώς μέτρου υ=2m/s. Κάποια στιγμή που θεωρούμε t=0, εισέρχεται σε ένα κατακόρυφο ομογενές μαγνητικό πεδίο με μέτρο έντασης Β=2Τ, όπως φαίνεται στο σχήμα σε κάτοψη. Το μαγνητικό πεδίο εκτείνεται σε οριζόντια απόσταση ℓ=4m. Θεωρώντας την κάθετη στο πλαίσιο να έχει φορά ίδια με την ένταση του πεδίου, τότε το διάγραμμα τη διαφοράς δυναμικού VΓΔ στην πλευρά ΓΔ είναι το:

Συνέχεια σε word ή σε pdf

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
28 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Nαι εχετε δικιο εκανα λαθος.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Χρήστο
“… όσον αφορα αυτό με την ύλη, η συνεχής εναλλαγή αυτής κουράζει…” ,είναι γεγονός.
Αυτό το μοντέλο διδάσκονταν παλιά κατά κόρο με διαφόρων σχημάτων πλαίσια
και πλήθος ερωτημάτων και παραστάσεων όπως …(Φ ,Εεπ , Ιεπ , ΦL , Fεξ , Pθ) -t
Επέλεξες τη διαφορά δυναμικού και είχες το λόγο σου
Καλή εβδομάδα

Βαγγέλης Κουντούρης

καλό μεσημέρι σε όλους
επαναφέρω τον “δραπέτη”
https://ekountouris.blogspot.com/2021/11/blog-post_99.html

και μια παρατήρηση, “αιρετική”, ίσως, διότι δεν την έχω δει γραμμένη σε κανένα βιβλίο (ή δεν θυμάμαι, σιγά την είδηση…)
η διαφορά δυναμικού και η πτώση τάσης δεν είναι, ποιοτικά, τα ίδια μεγέθη
η διαφορά δυναμικού είναι η αιτία δημιουργίας ρεύματος σε έναν αγωγό
ενώ η πτώση τάσης είναι το αποτέλεσμα της διαρροής του ρεύματος

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 μήνας πριν

διότι δεν την έχω δει γραμμένη σε κανένα βιβλίο”
Η πρόταση είναι σωστή Βαγγέλη.
Τώρα αν είναι γραμμένη σε βιβλία, κάπου πρέπει να υπάρχει, αφού μου φαίνεται πολύ γνωστή και διαδεδομένη παρατήρηση…

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
1 μήνας πριν

Καλησπέρα Χρήστο. Επιτέλους βλέπουμε και νόμιμα το πλαίσιο, να εισέρχεται θριαμβευτικά στο μαγνητικό πεδίο.
Η ύλη είναι μια χαρά. Εμείς έχουμε αποκτήσει τη νοοτροπία, που επέβαλλε η προηγούμενη μικρή ύλη, να κάνουμε πολλές ασκήσεις. Ας δώσουμε στους μαθητές ασκήσεις επιλεγμένες για να καταλάβουν τα φαινόμενα και ας μην “πιάσουμε” τα θέματα των Εξετάσεων. Φυσικοί είμαστε και όχι ασκησοκατασκευαστές. Τα φαινόμενα του Ηλεκτρομαγνητισμού τώρα μπορούν να διδαχτούν με συνέπεια και συνέχεια. Θα βγει η ύλη. Προσωπικά απολαμβάνω την έκταση του Ηλεκτρομαγνητισμού…

Χρήστο η χρήση της Ε = Βυl για τις ΑΕ και ΓΔ δε χρειάζεται απόδειξη. Αντίθετα για τις πλευρές ΑΓ, ΕΔ πρέπει να πούμε ότι οι δυνάμεις Lorentz σπρώχνουν τα e πλευρικά και δε δημιουργείται θεωρητικά ΗΕΔ. Τι λες;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Καλησπέρα Χρήστο, διδακτική εφαρμογή βασικής θεωρίας. Αν βλέπω καλά και δεν διαβάζω άλλα, νομίζω οι σωστές τιμές της τάσης V(ΓΔ) είναι 3V, 4V, 1V
αφού Εεπ=Βυα όπου α=1m….
Συμφωνώ με την επιλογή που έκανες να περιοριστείς στην τάση της πλευράς και να μην το “κουράσεις” με Φ=f(t)….