Οι ενδείξεις των οργάνων σε ένα κύκλωμα

Δίνεται το κύκλωμα του διπλανού σχήματος, όπου τα όργανα είναι ιδανικά, ενώ η πηγή έχει ΗΕΔ Ε και εσωτερική αντίσταση r.

Να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω προτάσεις ως σωστές ή λανθασμένες τις παρακάτω προτάσεις, δίνοντας και σύντομες δικαιολογήσεις.

Α) Με τον διακόπτη δ κλειστό:

  1. Οι ενδείξεις των δύο οργάνων συνδέονται με την εξίσωση VvΑ∙R1.
  2. Η ένδειξη του βολτομέτρου είναι ίση με την ΗΕΔ Ε της πηγής.
  3. Αν R1=4r, τότε η ένδειξη του βολτομέτρου είναι ίση με 0,8Ε.

Β) Αν ανοίξουμε τον διακόπτη δ, τότε:

  1. Η ένδειξη του αμπερομέτρου παραμένει σταθερή.
  2. Η ένδειξη του βολτομέτρου αυξάνεται.
  3. Η ισχύς της γεννήτριας αυξάνεται, αφού θα παρέχει ενέργεια και στον αντιστάτη R2.

Απάντηση:

ή

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
7 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Διονύση ευχαριστω για την αφιερωση σφου ανηκω στο υποσυνολο ολων των καθηγητων,στο οποιο απευθυνεται. Κανω μαθημα Β Γενικης τουλαχιστον οσο καλα χρειαζεται ωστε να μην υπαρξει περιπτωση του χρονου τα παιδια που θα δωσουν γενικες εξετασεις να χρειαστουν κατι απο την υλη της Β και να μην το ξερουν, Φυσικα δεν εχω καμμια απαιτηση απο τους μαθητες του κλασικου να γνωριζουν οτι δυναμικο σε σημειο ηλεκτροστατικου πεδιου ειναι το εργο ανα μοναδα φορτιου που απαιτειται για να φερουμε φορτιο απο το απειρο στο εν λογω σημειο.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Διονύση. Ευχαριστούμε για τη βοήθεια στην απαξιωμένη – από τους μαθητές των Ανθρωπιστικών και της Οικονομίας – Φυσική Γενικής.
Όπου το μάθημα είναι “Ο μονόλογος του Γύφτου” ή Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει”.
Μητέρα 2 μαθητών – αδέρφια – συνάδελφος μάλιστα, με κατήγγειλε στη Διεύθυνση του Σχολείου, ότι επιμένω
α) να μην αφήνω τους μαθητές της Β-ανθρωπιστικών, να διαβάζουν Αρχαία ή άλλα μαθήματα την ώρα της Φυσικής.
β) να απαιτώ να μάθουν Φυσική, τη στιγμή που δεν τους ενδιαφέρει.
γ) να βάζω κάτω από τη βάση στους εντελώς αδιάφορους, φέρνοντας ως παράδειγμα λαμπρό συνάδελφο σε άλλο σχολείο, που βάζει σε όλους 20!
Συμπέρασμα: Δεν αρκεί να θέλεις να κάνεις Φυσική, έστω κατώτατου επιπέδου, ποιοτικά, με παραδείγματα και απλές εφαρμογές. Πρέπει να εξηγείς και γιατί κάνεις κάτι τέτοιο, όταν ο άλλος……
Η εξαιρετική αυτή ανάρτησή σου – είναι και χωρίς νούμερα – απευθύνεται μόνο σε μαθητές Θετικής πλέον.
Προσωπικά, προχώρησα στο Φως το αληθινό, μήπως κάποιο πνεύμα επουράνιο, τα φωτίσει και δουν ότι
το ψαράκι είναι πιο κάτω από εκεί που φαίνεται, στο δρόμο δεν γυαλίζουν το καλοκαίρι νερά, αν σβήσει ο ήλιος θα το μάθουμε 8 λεπτά μετά κ.λ.π.
Να είσαι καλά!

Βαγγέλης Κουντούρης

καλησπέρα σε όλους
(πολύ καλή ποιοτική άσκηση, Διονύση)
συγχαίρω τους συναδέλφους που επιμένουν να διδάσκουν τη Φυσική Γενικής Παιδείας της Β Λυκείου, διότι θεωρώ ότι ο μέσος αυριανός Έλληνας πολίτης θα πρέπει να γνωρίζει κάποια βασικά πράγματα, ανεξάρτητα από τον τομέα που θα απασχοληθεί (ομολογώ ότι έχω και “προσωπικό” λόγο…) και επανακαταθέτω παλιά μου πρόταση για την εισαγωγή στις Ανώτατες σχολές: εκτός από τους βαθμούς των Πανελληνίων εξετάσεων συνυπολογίζονται, με μελετημένη βαρύτητα, και οι βαθμοί των Απολυτηρίων και των τριών τάξεων του Λυκείου (εν γνώσει μου ότι, κατά κανόνα, οι αρμόδιοι είναι και ανέπαφοι και κουφοί…)

Ηλίας Χαριτωνίδης
15/02/2023 10:01 ΠΜ

Ευχαριστούμε Διονύση. Μην ξεχνάμε και την Β ΕΠΑΛ που θα εξεταστεί σε αυτά με την τράπεζα θεμάτων.