Έφτασαν και σε μένα οι διευκρινήσεις που έστειλε ο Σαράντος Οικονομίδης, πάνω στην ύλη της Φυσικής Γ΄ τάξης.
Δεν είναι κάτι νέο, αλλά ξεκαθαρίζουν κάποιες παρανοήσεις.
Διαβάστε τις.
“Εκτός ύλης είναι (α) ασκήσεις και προβλήματα απόκτησης οριακής ταχύτητας ράβδου που κινείται σε κεκλιμένο επίπεδο, (β) επαγωγικής τάσης σε ράβδο σε συνδυασμό με υπάρχουσα πηγή ΗΕΔ και (γ) το ερώτημα β της άσκησης 5.42 και γενικά ερωτήματα σε ασκήσεις και προβλήματα υπολογισμού φυσικών μεγεθών (π.χ της θερμότητας ή του διαστήματος) μέχρι την απόκτηση της οριακής ταχύτητας)
Ο Β κανόνας του Κίρχοφ είναι στην ύλη της Β’ Λυκείου από την προηγούμενη σχολική χρονιά. Εκτός ύλης είναι το παράδειγμα 5.3 της σελίδας 191 και όχι η σημείωση της σελίδας 190. Στόχος ο περιορισμός της ραβδολογίας με οριακές ταχύτητες όταν υπάρχει και πηγή ταυτόχρονα με την Εεπ. Το πλαίσιο δεν είναι εκτός ύλης και βέβαια ούτε η αυτεπαγωγή.
Αν υπάρχει άσκηση στην τράπεζα θεμάτων όπως η 5.3 και βέβαια θα αφαιρεθεί. Μπορείτε να αναρτήσετε σχόλια όπως περιγράφεται στην παρουσίαση που σας στέλνω.
Προσοχή λέει σε συνδυασμό. όπως η 5.3. Δηλαδή να υπάρχει ταυτόχρονα πηγή και κινούμενη ράβδος σε μαγνητικό πεδίο η οποία να αποκτά οριακή ταχύτητα.
Ο Β κανόνας του Κίρχοφ είναι στην ύλη της Β’ Λυκείου από την προηγούμενη σχολική χρονιά. Εκτός ύλης είναι το παράδειγμα 5.3 της σελίδας 191 και όχι η σημείωση της σελίδας 190. Στόχος ο περιορισμός της ραβδολογίας με οριακές ταχύτητες όταν υπάρχει και πηγή ταυτόχρονα με την Εεπ. Το πλαίσιο δεν είναι εκτός ύλης και βέβαια ούτε η αυτεπαγωγή.
Αν υπάρχει άσκηση στην τράπεζα θεμάτων όπως η 5.3 και βέβαια θα αφαιρεθεί. Μπορείτε να αναρτήσετε σχόλια όπως περιγράφεται στην παρουσίαση που σας στέλνω.
Προσοχή λέει σε συνδυασμό. όπως η 5.3. Δηλαδή να υπάρχει ταυτόχρονα πηγή και κινούμενη ράβδος σε μαγνητικό πεδίο η οποία να αποκτά οριακή ταχύτητα.
Με εκτίμηση
—
Σαράντος Οικονομίδης”
Ξεκαθαρίζουν κάποιες παρανοήσεις (άλλωστε υπήρχαν από την αρχή του χρόνου απλά αντιγραφω τις αρχικές οδηγίες “Εκτός ύλης είναι (α) ασκήσεις και προβλήματα απόκτησης οριακής ταχύτητας ράβδου που κινείται σε κεκλιμένο επίπεδο, (β) επαγωγικής τάσης σε ράβδο σε συνδυασμό με υπάρχουσα πηγή ΗΕΔ και (γ) το ερώτημα β της άσκησης 5.42 και γενικά ερωτήματα σε ασκήσεις και προβλήματα υπολογισμού φυσικών μεγεθών (π.χ της θερμότητας ή του διαστήματος) μέχρι την απόκτηση της οριακής ταχύτητας)
ΑΛΛΑ αυτή η λογική της κοπτοραπτικης δημιουργεί άλλες π.χ. Είναι μέσα ασκήσεις που ράβδος κατεβαίνει με σταθερή ταχύτητα ή με σταθερή επιτάχυνση σε ένα κεκλιμένο επίπεδο;
Καλημέρα Χαράλαμπε.
Πράγματι η “κοπτοραπτική” πάντα βγάζει προβλήματα…
Έχεις δίκιο ότι η διατύπωση επιτρέπει ασκήσει σε κεκλιμένο με σταθερή ταχύτητα ή σταθερή επιτάχυνση.
Βέβαια νομίζω ότι στην πράξη, έχουν αφαιρεθεί οι κινήσεις αγωγού σε κεκλιμένο επίπεδο…