Το κύκλωμα του σχήματος αποτελείται από ένα ιδανικό πηνίο αυτεπαγωγής 0,1Η, δύο αντιστάτες με αντιστάσεις R1=4Ω και R2=2Ω σε σειρά και πηγή Ε=12V (r=0). Στα άκρα της R1 συνδέουμε διακόπτη δ που αρχικά είναι ανοιχτός και το κύκλωμα διαρρέεται από ρεύμα σταθερής έντασης Ιο.
i) Να βρεθεί η ενέργεια που έχει αποθηκευτεί στο μαγνητικό πεδίο του πηνίου.
ii) Σε μια στιγμή t0=0 κλείνουμε το διακόπτη δ.
α) Να βρεθεί η τάση στα άκρα κάθε αντιστάτη και η τάση στα άκρα του πηνίου, αμέσως μετά το κλείσιμο του διακόπτη, καθώς και τη στιγμή t1 που η ένταση του ρεύματος παίρνει την τιμή i1=5Α.
β) Ποια η ισχύς της πηγής και του πηνίου τις δυο παραπάνω χρονικές στιγμές;
iii) Αφού σταθεροποιηθεί ξανά η ένταση του ρεύματος, την στιγμή t2 ανοίγουμε το διακόπτη δ. Να υπολογιστεί η ισχύς της πηγής, η ισχύς κάθε αντιστάτη και η ισχύς του πηνίου, αμέσως μετά το άνοιγμα του διακόπτη.
ή
Σήμερα είναι μια δύσκολη, μια μαύρη μέρα…
Και τι να πεις γι΄ αυτά τα παιδιά που πήγαιναν να φοιτήσουν στην Θεσ/νίκη μετά τις αποκριάτικες διακοπές τους και δεν έφτασαν ποτέ;
Και τι να πεις σε αυτούς τους γονείς που χάνουν τα παιδιά τους;
Χάθηκαν οι λέξεις…
Θλίψη και στεναχώρια….. Αυτό που βλέπω είναι ότι προσπαθούν (κανάλια, δημοσιογράφοι ,εισαγγελία , προθυπουργός …) να τα ρίξουν σε “αποδιοπομπαίο” τράγο (σταθμάρχη) και Ματ να διαλύουν φοιτητές που διαμαρτύρονται για τις πραγματικές ευθύνες του ατυχήματος…Θλίψη ξανά και Αγανάκτηση…..
Καλημέρα Γιώργο.
Σε ευχαριστώ για την κατάθεση της σκέψης σου.
Δυστυχώς, χάθηκαν οι λέξεις…
Δυστυχώς, αμέλειες και σφάλματα ανθρώπων με μοιραία αποτελέσματα σε άλλους ανθρώπους. Θλίψη