Καλημέρα Γιώργο. Όμορφη ιδέα και διάταξη, όπου οι επιρροές από την 5.66 είναι έντονες (όπως μου παρατήρησε και ο Παύλος).
Χρειάζεται αλλαγή η μονάδα μέτρησης στο dυ/dt απλά.
Επίσης, τη σχέση στο (γ3) για τον ρυθμό αύξησης της ενέργειας που αποθηκεύεται στο μαγνητικό πεδίο του πηνίου την παίρνεις με παραγώγιση;
Καλημέρα Μίλτο!! Στην ουσία παραλλαγή της 5.66 άσκησης του σχολικού είναι,αντί του αγωγού έβαλα τον δίσκο..Σωστή η παρατήρηση για την μονάδα και σε ευχαριστώ..Η απάντηση στο γ3) είναι σύντομη,την ισχύ είχα στο μυαλό μου..Το πηνίο λειτουργεί ως αποδέκτης..Μπορεί να λυθεί και με την παραγώγιση της U= f(t) όπως πολύ σωστά επισημαίνεις..Μου είναι δύσκολο να είμαι πιο αναλυτικός,δυστυχώς η τεχνολογία με έχει ξεπεράσει γιαυτό δεν συμμετέχω στα σχόλια και δίνω σύντομες λύσεις..Σε ευχαριστώ !!Να είσαι καλά!!
Καλημέρα Γιώργο και καλή βδομάδα.
Μια αρκετά σύνθετη άσκηση, χωρίς να είναι όμως υπερπαραγωγή, η οποία αποτελείται από αυτόνομα τμήματα…
Σε ευχαριστώ που την μοιράστηκες.
Εύλογη άσκηση!
Μου δίνει βέβαια την αφορμή να ρωτήσω για την χρήση του δεύτερου κανόνα κιρχοφ.
Όντας βεβαίως εκτός ύλης στα προηγούμενα έτη, τώρα χρησιμοποιείται σαν κεκτημένη γνώση.
Υπήρξε ποτέ ενημέρωση σχετικά με την χρήση του?
Καλησπέρα Αναστάσιε.
Την περασμένη χρονιά ήταν εντός ύλης, 0 2ος κανόνας, οπότε θεωρείται προϋπάρχουσα γνώση.
(αυτό άσχετα με το πόσο καλός είναι ο τρόπος διδασκαλίας του με βάση το βιβλίο γενικής παιδείας της Β΄ τάξης).
Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Καλημέρα Γιώργο. Όμορφη ιδέα και διάταξη, όπου οι επιρροές από την 5.66 είναι έντονες (όπως μου παρατήρησε και ο Παύλος).
Χρειάζεται αλλαγή η μονάδα μέτρησης στο dυ/dt απλά.
Επίσης, τη σχέση στο (γ3) για τον ρυθμό αύξησης της ενέργειας που αποθηκεύεται στο μαγνητικό πεδίο του πηνίου την παίρνεις με παραγώγιση;
Καλημέρα Μίλτο!! Στην ουσία παραλλαγή της 5.66 άσκησης του σχολικού είναι,αντί του αγωγού έβαλα τον δίσκο..Σωστή η παρατήρηση για την μονάδα και σε ευχαριστώ..Η απάντηση στο γ3) είναι σύντομη,την ισχύ είχα στο μυαλό μου..Το πηνίο λειτουργεί ως αποδέκτης..Μπορεί να λυθεί και με την παραγώγιση της U= f(t) όπως πολύ σωστά επισημαίνεις..Μου είναι δύσκολο να είμαι πιο αναλυτικός,δυστυχώς η τεχνολογία με έχει ξεπεράσει γιαυτό δεν συμμετέχω στα σχόλια και δίνω σύντομες λύσεις..Σε ευχαριστώ !!Να είσαι καλά!!
Καλημέρα Γιώργο και καλή βδομάδα.
Μια αρκετά σύνθετη άσκηση, χωρίς να είναι όμως υπερπαραγωγή, η οποία αποτελείται από αυτόνομα τμήματα…
Σε ευχαριστώ που την μοιράστηκες.
Καλημέρα Διονύση!!Συμφωνώμε το “μοτο” Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα είναι καλό για όλους…Τι να πρωτοπεί κάνεις για σένα!!!? Να είσαι καλά!!
Εύλογη άσκηση!
Μου δίνει βέβαια την αφορμή να ρωτήσω για την χρήση του δεύτερου κανόνα κιρχοφ.
Όντας βεβαίως εκτός ύλης στα προηγούμενα έτη, τώρα χρησιμοποιείται σαν κεκτημένη γνώση.
Υπήρξε ποτέ ενημέρωση σχετικά με την χρήση του?
Καλησπέρα Αναστάσιε.
Την περασμένη χρονιά ήταν εντός ύλης, 0 2ος κανόνας, οπότε θεωρείται προϋπάρχουσα γνώση.
(αυτό άσχετα με το πόσο καλός είναι ο τρόπος διδασκαλίας του με βάση το βιβλίο γενικής παιδείας της Β΄ τάξης).
Ευχαριστώ πολυ μου ειχε διαφύγει!