Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, με υγεία και ειρήνη στον κόσμο! ΄Ενα 2ο εύκολο διαγώνισμα, για τους λόγους που ανέφερα και σε προηγούμενη ανάρτησή μου.
2ο ΕΥΚΟΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΛΗ
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, με υγεία και ειρήνη στον κόσμο! ΄Ενα 2ο εύκολο διαγώνισμα, για τους λόγους που ανέφερα και σε προηγούμενη ανάρτησή μου.
2ο ΕΥΚΟΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΛΗ
Συνάδελφε Παναγιώτη καλησπέρα.
Το διαγώνισμά σου είναι αξιοπρεπέστατο και θα το χαρακτήριζα μέτριας δυσκολίας, όπως πρέπει να είναι στις εξετάσεις. Το τρίωρο επαρκεί να απαντηθεί και να κάνει έναν γρήγορο έλεγχο. Δεν ταλαιπωρεί το μαθητή με απανωτές ερωτήσεις που συνήθως δεν προσφέρουν τίποτα και δεν απαιτεί συνταγές εφόσον έχει κατανοήσει τη θεωρία.
Στο Γ θέμα αν δεν μου διέφυγε δεν προσδιορίζει ποιο είναι το σημείο Α και στο Δ δίνεται το ημπ/6 που δε χρειάζεται
Να είσαι καλά
Καλημέρα Ντίνο, ευχαριστώ. Οι παρατηρήσεις σου είναι σωστές και ευχαριστώ επίσης. Το σημείο Α είναι το Ο!
Γεια σας.
Ωραία Θέματα Μπράβο.
Όσον αφορά στο μη προσδιορισμό του σημείου Α το άφησα ως έχει για να δω πως θα το “χειριστούν” οι μαθητές μου.
Όταν ζήτησαν διευκρίνηση τους απάντησα να κάνουν ότι θα έκαναν σε πραγματικές εξετάσεις αν συνέβαινε αυτό….. αφού περίμενα λίγο για να δω πως θα αντιδράσουν τους είπα να το λύσουν για ένα τυχαίο σημείο Α που βρίσκεται σε μια τυχαία θέση χ και ΑΝ έρθει διευκρίνηση από την ΚΕΓΕ τότε αντικαθιστούν το χ με τη γνωστή θέση του σημείου Α.
Το κάναμε αυτό απλά για να ξέρουν ότι ενίοτε αυτά συμβαίνουν και σε πραγματικές εξετάσεις και πιστεύω ότι ακριβώς αυτό (το ότι δεν προσδιορίστηκε η θέση του σημείου Α) στη φάση προετοιμασίας βοήθα περισσότερο στο να “χτίσουν” οι μαθητές τεχνική διαχείρισης χρόνου και “πανικού”.
Σας ευχαριστώ προσωπικά και εκ μέρους των μαθητών μου.
Με εκτίμηση
Να είστε καλά! Καλά κάνατε με αυτό το τέχνασμα, χρειάζεται και πολλή ψυχολογία στην προετοιμασία των μαθητών!! Άξιος!!