Κάποιες συμβουλές για το πριν και το κατά…

Κάποιες συμβουλές για το πριν και το κατά την εξέταση της Φυσικής (v.3)

Αγαπητοί μαθητές συγχαρητήρια για τη διαδρομή σας μέχρι εδώ.

Κάποιες συμβουλές της τελευταίας στιγμής ας συνοδεύσουν τις ευχές μου για ό,τι καλύτερο για καθέναν από εσάς.

Η συνέχεια

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
9 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
14/05/2023 11:25 ΠΜ

Πολύ καλό Αποστόλη!!!
Μακάρι οι υποψήφιοι να κάνουν έστω και τα μισά από αυτά.
Κυρίως ψυχραιμία και όχι πανικό!

Κώστας Παπαδάκης
14/05/2023 1:05 ΜΜ

Ωραίες οι συμβουλές.

Αντίδοτο στο άγχος είναι η κούραση (από τη μελέτη) που δίνει αυτοπεποίθηση και κρατάει την σκέψη συγκεντρωμένη. Αυτό έπρεπε να ισχύει έως τώρα, τις τελευταίες μέρες δεν χρειάζονται υπερβολές. Όσοι κουράστηκαν έως τώρα μπορούν να κάνουν υπομονή (φαντάζομαι ο χρόνος, υποκειμενική αίσθηση στο καθένα μας, περνάει τώρα αργά).

Σε όλους μαθητές και καθηγητές, καλή επιτυχία.

Διονύσης Μάργαρης
14/05/2023 2:26 ΜΜ

Καλό μεσημέρι Αποστόλη, καλό μεσημέρι σε όλους.
Ωραίες οι συμβουλές, μακάρι να τις εφαρμόσουν οι υποψήφιοι…
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά! Και στον Παναγιώτη βεβαίως …βεβαίως!

Αρης Αλεβίζος
Αρχισυντάκτης
15/05/2023 4:19 ΜΜ

Γεια σου Αποστόλη.
Πολύ αναλυτική και σωστή η συμβουλευτική σου προσπάθεια προς τα παιδιά που δίνουν.
Βεβαίως ξέρουμε ότι για πολλούς και γνωστούς λόγους
σπάνια τα εφαρμόζουν.
Ισχύει αυτό που έγραψε ο Βασίλης “Μακάρι οι υποψήφιοι να κάνουν έστω και τα μισά από αυτά.”
Παρόλα αυτά θέλω να συμπληρώσω δυο επιπλέον σημεία, (υποθέτω δεν μου διέφυγαν, αν τα έχεις και εσύ.)

● Δεν απαντάμε τα θέματα υποχρεωτικά σειριακά.
Διαβάζουμε μια φορά προσεκτικά όλα τα θέματα και αποφασίζουμε με ποια σειρά θα τα απαντήσουμε. Θέματα που σίγουρα μας είναι γνωστά θα μας πάρουν λιγότερο χρόνο, δεν θα μας ζαλίσουν, και θα μας ανεβάσουν την αυτοπεποίθηση.

● ΔΕΝ σβήνουμε θέματα που ΜΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ότι τα απαντήσαμε λάθος. Για να σβήσουμε θέμα πρέπει να σιγουρευτούμε είτε ότι πήραμε λάθος δεδομένα -μίλαγε το θέμα για ηλεκτρικό πεδίο και μεις πήραμε μαγνητικό- ή χρησιμοποιήσαμε λάθος νόμους -πήραμε διατήρηση μόνο κινητικής αλλά ισχύει διατήρηση ενέργειας γενικά-.
ΟΧΙ επειδή ΜΑΣ ΦΑΝΗΚΕ δηλαδή χωρίς δικαιολογία.

Θεωρώ το έχουν απαντήσει πολλές φορές το στενόχωρο φαινόμενο οι συνάδελφοι που έχουν βαθμολογήσει, παιδιά να σβήνουν στο τέλος τέλεια λυμένο θέμα αντικαθιστώντας το με λύση αδιανόητη. Και όταν τους ρωτάς μετά ακούς το περίφημο “μου φάνηκε κύριε”.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Κατ’αρχάς να ευχηθώ κι εγώ καλή επιτυχία
στον Παναγιώτη , τον Γιώργη
και σ’όλα τα παιδιά .
Καλό είναι να διαβαστούν οι οδηγίες ,προσθέτοντας κι εγώ δυό τρεις από εμπειρίες …
Σε σχέση με τη 2η του Άρη…δεν διαγράφουμε γραμμένη λύση αν δεν έχουμε έτοιμο αντικαταστάτη και να μπροκάνουμε να γράψουμε την νέα θεωρώντας την ορθή.
Δεν ντρεπόμαστε να αφήσουμε λύση που νομίζουμε πως δεν είναι ορθή διότι αν την διαγράψουμε και δεν την αντικαταστήσουμε παίρνουμε …”κουλουράκι”, ενώ αφήνοντας την ότι ορθό αξιολογείται θετικά ,αρνητικό πρόσημο δεν υπάρχει στην βαθμολόγηση.
Είμαι παθός όταν σε άσκηση Γεωμετρίας είχα βρεί τον ζητούμενο όγκο στερεού αρνητικό και αφού αγχώθηκα, διέγραψα τη λύση και δεν πρόλαβα να την αντικαταστήσω, ενώ απλά είχα κάποιο λάθος σε πράξεις.

Και κάτι που αρκετές φορές έχω ακούσει να συμβαίνει… “το είχα στο πρόχειρο και δεν πρόλαβα…”
Αν λοιπόν έχετε στο πρόχειρο λύση για κάποιο ερώτημα και δεν προλαβαίνετε να το μεταφέρετε στο καθαρό ενώ το κουδούνι λήξης χτυπά ,θα πείτε στον επιτηρητή που θα παραδώσετε το γραπτό ότι επιθυμείτε αυτό που έχετε στο πρόχειρο και δεν προλάβετε να το μεταφέρετε να θεωρηθεί βαθμολογούμενο ,οπότε θα διαγράψετε όλες τις λευκές σελίδες αν υπάρχουν και ότι δεν θέλετε από το πρόχειρο αφήνοντας
μόνο αυτό που θέλετε να αξιολογηθεί , στο τέλος του οποίου οι επιτηρητές θα υπογράψουν. Οι βαθμολογητές οφείλουν να τελειώσουν την αξιολόγηση εκεί που έχουν υπογράψει οι επιτηρητές.
Καλή δύναμη σε όλους