Πολύ καλή δουλειά Παναγιώτα.
Χρήσιμη κυρίως για σας που δουλεύετε ακόμα, αλλά και για καφενόβιους όπως ο υποφαινόμενος.
Ανοίγω στην τύχη μία:
Σκέφομαι ότι “Του κουτσοδόντη τυχαίνει το παξιμάδι”. Για να δω πως τριπλάρεται η Δυναμική Στερεού ανοίγω τη λύση:
(Ακολουθεί η συνέχεια της λύσης).
Αναζητώ το “γιατί;” των υπογραμμισμένων.
Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Γιάννης Κυριακόπουλος
Καλημέρα Παναγιώτα. Όταν ο Γιάννης παίζει με την τύχη, μόνο τυχαίο δεν είναι το αποτέλεσμα.
Γιάννη τι ακριβώς υπογραμμίζεις; Πρώτα πρέπει να γεμίσει η τράπεζα και μετά θα δούμε με τι γέμισε.
Αν αυτό πέσει ως θέμα, απλά θα το απορρίψουμε – κάποιοι, όχι όλοι – και θα πάμε στην επόμενη κλήρωση του τζόκερ, έχουμε 3 σύνολο. Κάποια θα κάτσει εντός ύλης.
Και στο κάτω κάτω όταν ξετυλίγω το καλώδιο από τη μπαλαντέζα μου, πάντα το άκρο κάνει ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη… Έχω 30 m καλώδιο άρα στο τέλος πιάνω ταχύτητα αθλητή των 100m!
Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Γεια σου Ανδρέα.
Δεν σκέφτηκα όπως λες μια και έχω γνωρίσει μόνο την παλιά κατάσταση όταν ότι έπεφτε έπεφτε. Έχεις δίκιο σ’ αυτό.
Αυτό που σκέφτηκα ήταν ότι περνάνε θέματα Δυναμικής. Τυπικά η σταθερότητα της αγ προκύπτει από την τ=Ι.αγ.
Ο περσινός υποψήφιος ήξερε ότι αν τ = σταθ και Ι = σταθ. τότε αγων = σταθ. Ο φετινός πρέπει να το υποθέσει; Η άσκηση στηρίζεται βέβαια στο επιχείρημα “μα τι άλλο θα μπορούσε να είναι;”
Χρησιμοποίησα την κατηγοριοποίηση των ασκήσεων που είδα στη σελίδα σου (στα θέματα της Β λυκείου) και σε ευχαριστώ.
Να σχολιάσω σχετικά με τις κληρώσεις..
Είναι ξεπερασμένο το σύστημα, έπρεπε (και θα είναι εύκολο να γίνει στο μέλλον) να βγαίνουν θέματα με παραμέτρους:
Διαλέγει ο καθηγητής τμήματα της ύλης, έχει το σύστημα υποχρεωτικές παραμέτρους (σημαντικά τμήματα της ύλης) και το σύστημα “παράγει” το ζητούμενο θέμα (2ο ή 4ο)
Τα θέματα έπρεπε να χαρακτηρίζονται με βάση το τι διαπραγματεύονται και όχι σε πια παράγραφος του σχολικού βιβλίου αναφέρονται.
Ευχαριστούμε πολύ Παναγιώτα για την προσφορά σου!
Καλή δύναμη για τη συνέχεια!
Πολύ καλή δουλειά Παναγιώτα.


Χρήσιμη κυρίως για σας που δουλεύετε ακόμα, αλλά και για καφενόβιους όπως ο υποφαινόμενος.
Ανοίγω στην τύχη μία:
Σκέφομαι ότι “Του κουτσοδόντη τυχαίνει το παξιμάδι”. Για να δω πως τριπλάρεται η Δυναμική Στερεού ανοίγω τη λύση:
(Ακολουθεί η συνέχεια της λύσης).
Αναζητώ το “γιατί;” των υπογραμμισμένων.
Καλημέρα Παναγιώτα. Όταν ο Γιάννης παίζει με την τύχη, μόνο τυχαίο δεν είναι το αποτέλεσμα.
Γιάννη τι ακριβώς υπογραμμίζεις; Πρώτα πρέπει να γεμίσει η τράπεζα και μετά θα δούμε με τι γέμισε.
Αν αυτό πέσει ως θέμα, απλά θα το απορρίψουμε – κάποιοι, όχι όλοι – και θα πάμε στην επόμενη κλήρωση του τζόκερ, έχουμε 3 σύνολο. Κάποια θα κάτσει εντός ύλης.
Και στο κάτω κάτω όταν ξετυλίγω το καλώδιο από τη μπαλαντέζα μου, πάντα το άκρο κάνει ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη… Έχω 30 m καλώδιο άρα στο τέλος πιάνω ταχύτητα αθλητή των 100m!
Γεια σου Ανδρέα.
Δεν σκέφτηκα όπως λες μια και έχω γνωρίσει μόνο την παλιά κατάσταση όταν ότι έπεφτε έπεφτε. Έχεις δίκιο σ’ αυτό.
Αυτό που σκέφτηκα ήταν ότι περνάνε θέματα Δυναμικής. Τυπικά η σταθερότητα της αγ προκύπτει από την τ=Ι.αγ.
Ο περσινός υποψήφιος ήξερε ότι αν τ = σταθ και Ι = σταθ. τότε αγων = σταθ. Ο φετινός πρέπει να το υποθέσει; Η άσκηση στηρίζεται βέβαια στο επιχείρημα “μα τι άλλο θα μπορούσε να είναι;”
Χρησιμοποίησα την κατηγοριοποίηση των ασκήσεων που είδα στη σελίδα σου (στα θέματα της Β λυκείου) και σε ευχαριστώ.
Να σχολιάσω σχετικά με τις κληρώσεις..
Είναι ξεπερασμένο το σύστημα, έπρεπε (και θα είναι εύκολο να γίνει στο μέλλον) να βγαίνουν θέματα με παραμέτρους:
Διαλέγει ο καθηγητής τμήματα της ύλης, έχει το σύστημα υποχρεωτικές παραμέτρους (σημαντικά τμήματα της ύλης) και το σύστημα “παράγει” το ζητούμενο θέμα (2ο ή 4ο)
Τα θέματα έπρεπε να χαρακτηρίζονται με βάση το τι διαπραγματεύονται και όχι σε πια παράγραφος του σχολικού βιβλίου αναφέρονται.