Subscribe
Ειδοποίηση για
6 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Αγαλόπουλος

Ευχαριστούμε πολύ Παναγιώτα για την προσφορά σου!
Καλή δύναμη για τη συνέχεια!

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Πολύ καλή δουλειά Παναγιώτα.
Χρήσιμη κυρίως για σας που δουλεύετε ακόμα, αλλά και για καφενόβιους όπως ο υποφαινόμενος.
Ανοίγω στην τύχη μία:
comment image
Σκέφομαι ότι “Του κουτσοδόντη τυχαίνει το παξιμάδι”. Για να δω πως τριπλάρεται η Δυναμική Στερεού ανοίγω τη λύση:
comment image

(Ακολουθεί η συνέχεια της λύσης).

Αναζητώ το “γιατί;” των υπογραμμισμένων.

Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Γιάννης Κυριακόπουλος
Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
22/05/2023 11:16 ΠΜ

Καλημέρα Παναγιώτα. Όταν ο Γιάννης παίζει με την τύχη, μόνο τυχαίο δεν είναι το αποτέλεσμα.
Γιάννη τι ακριβώς υπογραμμίζεις; Πρώτα πρέπει να γεμίσει η τράπεζα και μετά θα δούμε με τι γέμισε.
Αν αυτό πέσει ως θέμα, απλά θα το απορρίψουμε – κάποιοι, όχι όλοι – και θα πάμε στην επόμενη κλήρωση του τζόκερ, έχουμε 3 σύνολο. Κάποια θα κάτσει εντός ύλης.
Και στο κάτω κάτω όταν ξετυλίγω το καλώδιο από τη μπαλαντέζα μου, πάντα το άκρο κάνει ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη… Έχω 30 m καλώδιο άρα στο τέλος πιάνω ταχύτητα αθλητή των 100m!

Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Γεια σου Ανδρέα.
Δεν σκέφτηκα όπως λες μια και έχω γνωρίσει μόνο την παλιά κατάσταση όταν ότι έπεφτε έπεφτε. Έχεις δίκιο σ’ αυτό.
Αυτό που σκέφτηκα ήταν ότι περνάνε θέματα Δυναμικής. Τυπικά η σταθερότητα της αγ προκύπτει από την τ=Ι.αγ.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Ο περσινός υποψήφιος ήξερε ότι αν τ = σταθ και Ι = σταθ. τότε αγων = σταθ. Ο φετινός πρέπει να το υποθέσει; Η άσκηση στηρίζεται βέβαια στο επιχείρημα “μα τι άλλο θα μπορούσε να είναι;”

Κώστας Παπαδάκης
23/05/2023 12:00 ΠΜ

Χρησιμοποίησα την κατηγοριοποίηση των ασκήσεων που είδα στη σελίδα σου (στα θέματα της Β λυκείου) και σε ευχαριστώ.

Να σχολιάσω σχετικά με τις κληρώσεις..

Είναι ξεπερασμένο το σύστημα, έπρεπε (και θα είναι εύκολο να γίνει στο μέλλον) να βγαίνουν θέματα με παραμέτρους:

Διαλέγει ο καθηγητής τμήματα της ύλης, έχει το σύστημα υποχρεωτικές παραμέτρους (σημαντικά τμήματα της ύλης) και το σύστημα “παράγει” το ζητούμενο θέμα (2ο ή 4ο)

Τα θέματα έπρεπε να χαρακτηρίζονται με βάση το τι διαπραγματεύονται και όχι σε πια παράγραφος του σχολικού βιβλίου αναφέρονται.