Όμορφα θέματα και ολίγον δύσκολα. Μιαπαρατηρησούλα (με ψιλά γράμματα) :
Το rafting αφορά ποτάμια συνήθως ορμητικά ενίοτε και με στροβίλους που μπερδεύουν το φαινόμενο αλλά και την ερμηνεία του. Προτιμότερο το ..canoe kayak σε ήρεμη λίμνη.
Τελευταία διόρθωση5 μήνες πριν από Χαράλαμπος Κασωτάκης
Αυτό είναι Φυσική.
Μπράβο Χρήστο.
Ωραία θέματα αν και μερικά λίγο τσιμπημένα. ( θα με ενδιέφερε η κατανομή της βαθμολογίας )
Όντως καλύτερο το κανό σε ήρεμη λίμνη από το το αφρισμένο χείμαρρο.
Καλησπέρα σε όλους.
Βαγγέλη, Διονύση, Χαράλαμπε, Δημήτρη και Αποστόλη ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Χαιρόμαστε που σας άρεσαν.
Διονύση οι υπερπαραγωγές μας έχουν κάνει να σκεφτόμαστε πολύπλοκα…
Μπάμπη δεκτή η ένσταση.
Μήτσο δεν έχω το κουράγιο ούτε λύσεις ούτε στατιστικά να βγάλω. Με περιμένει η διόρθωση 50 γραπτών της γ γυμνασίου και ένα πακέτο στις πανελλήνιες.
Αποστόλη όπως θα διάβασες απεπέφθη η έκφραση η “πίεση που ασκείται” κτλ. Είχε δοθεί φυλλάδιο με την πίεση και ήταν όσο το δυνατό πιο αυστηρό στα πλαίσια τη β Γυμνασίου. Επειδή θα ξαναδούν πίεση στη Β λυκείου νομίζω έπρεπε να μπει αλλά και για να καλυφθεί όσο το δυνατόν περισσότερη ύλη. Με χαρά θα μεταφέρω τα χαιρετίσματα.
Δημήτρη και Αποστόλη καλά αποτελέσματα στα παιδιά σας.
Αν οι μαθητές σας ανταπεξέρχονται στην Β γυμνασίου σ’ αυτά τα θέματα, θα ήθελα πάρα πολύ να είναι μαθητές μου στο Λύκειο!!!!
Είχα την εντύπωση οτι τα γυμνάσια είναι “αρτος και θεάματα” με βάση την εικόνα των μαθητών που μας στέλνουν στα λύκεια.
Άριστα!!!
Έχω γράψει πολλές φορές ότι “όλα τα λεφτά είναι το Γυμνάσιο”,
ήμουν εκεί 29 συνεχόμενα χρόνια, και στο ίδιο Γυμνάσιο,
Πανελλήνιο ρεκόρ ίσως…
Τι παθαίνει ο άνθρωπος!!!
Βλέπω το σχήμα και αμέσως …σκέφτομαι:
Κόβουμε το νήμα 🙂
Όμορφα θέματα και ολίγον δύσκολα. Μιαπαρατηρησούλα (με ψιλά γράμματα) :
Το rafting αφορά ποτάμια συνήθως ορμητικά ενίοτε και με στροβίλους που μπερδεύουν το φαινόμενο αλλά και την ερμηνεία του. Προτιμότερο το ..canoe kayak σε ήρεμη λίμνη.
Αυτό είναι Φυσική.
Μπράβο Χρήστο.
Ωραία θέματα αν και μερικά λίγο τσιμπημένα. ( θα με ενδιέφερε η κατανομή της βαθμολογίας )
Όντως καλύτερο το κανό σε ήρεμη λίμνη από το το αφρισμένο χείμαρρο.
και πάλι Μπράβο .
Καλησπέρα σε όλους. Χρήστο ωραία αλλά ζόρικα θέματα. Θα απέφευγα τα 9α και 9β…
Χαιρετισμούς στην Άννα.
Καλησπέρα σε όλους.
Βαγγέλη, Διονύση, Χαράλαμπε, Δημήτρη και Αποστόλη ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Χαιρόμαστε που σας άρεσαν.
Διονύση οι υπερπαραγωγές μας έχουν κάνει να σκεφτόμαστε πολύπλοκα…
Μπάμπη δεκτή η ένσταση.
Μήτσο δεν έχω το κουράγιο ούτε λύσεις ούτε στατιστικά να βγάλω. Με περιμένει η διόρθωση 50 γραπτών της γ γυμνασίου και ένα πακέτο στις πανελλήνιες.
Αποστόλη όπως θα διάβασες απεπέφθη η έκφραση η “πίεση που ασκείται” κτλ. Είχε δοθεί φυλλάδιο με την πίεση και ήταν όσο το δυνατό πιο αυστηρό στα πλαίσια τη β Γυμνασίου. Επειδή θα ξαναδούν πίεση στη Β λυκείου νομίζω έπρεπε να μπει αλλά και για να καλυφθεί όσο το δυνατόν περισσότερη ύλη. Με χαρά θα μεταφέρω τα χαιρετίσματα.
Δημήτρη και Αποστόλη καλά αποτελέσματα στα παιδιά σας.
Πολύ όμορφο το 4β.
Σε ευχαριστώ Γιώργο.
Αν οι μαθητές σας ανταπεξέρχονται στην Β γυμνασίου σ’ αυτά τα θέματα, θα ήθελα πάρα πολύ να είναι μαθητές μου στο Λύκειο!!!!
Είχα την εντύπωση οτι τα γυμνάσια είναι “αρτος και θεάματα” με βάση την εικόνα των μαθητών που μας στέλνουν στα λύκεια.
Καλησπέρα Νικόλαε.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.