Φαίνεται αύξηση ποσοστού από 18 έως 20 αλλά σημαντική μείωση σε βαθμούς από 15 έως 18.Το ίδιο μάλλον συμβαίνει με τη φυσική.Οι άριστοι ξεπερνούν εύκολα το 18 αλλά “μεσσαίοι μαθητές δυσκολεύονται.Οι λόγοι μάλλον διαφορετικοί. Στη Χημεία δισκολεύονται με το χρόνο ενώ στη φυσική με το κάπως “ιδιαίτερο” θέμα Γ.
Καλησπέρα σε όλους . Μήπως μπορείτε να μας πείτε κάτι πιο συγκεκριμένο γιατί και η δική μας εικόνα από βαθμολογικό της βορείου Ελλάδος είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με τα παραπάνω στατιστικά . Οι βαθμολογίες είναι σαφώς μετατοπισμένες προς τα αριστερά .
Καλημέρα. Υπάρχουν αντίστοιχα περυσινά στατιστικά;
Τα αντίστοιχα περσινά στατιστικά είναι:
Φαίνεται αύξηση ποσοστού από 18 έως 20 αλλά σημαντική μείωση σε βαθμούς από 15 έως 18.Το ίδιο μάλλον συμβαίνει με τη φυσική.Οι άριστοι ξεπερνούν εύκολα το 18 αλλά “μεσσαίοι μαθητές δυσκολεύονται.Οι λόγοι μάλλον διαφορετικοί. Στη Χημεία δισκολεύονται με το χρόνο ενώ στη φυσική με το κάπως “ιδιαίτερο” θέμα Γ.
Τα στατιστικά από ένα και μόνο βαθμολογικό δεν νομίζω ότι είναι αξιόπιστα. Η δική μου εικόνα είναι εντελώς διαφορετική.
Καλησπέρα σε όλους . Μήπως μπορείτε να μας πείτε κάτι πιο συγκεκριμένο γιατί και η δική μας εικόνα από βαθμολογικό της βορείου Ελλάδος είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με τα παραπάνω στατιστικά . Οι βαθμολογίες είναι σαφώς μετατοπισμένες προς τα αριστερά .
Εφη δώσε μας τα δικά σου στατιστικά.
Η εικόνα από ένα δεύτερο βαθμολογικό: