Hands on δραστηριότητες στη Β’ Γυμνασίου

To project “Διαλέγω-Πειραματίζομαι-Παρουσιάζω!” υλοποιήθηκε στο 6ο Γυμνάσιο Ξάνθης “Γεώργιος Βιζυηνός” κατά τη διάρκεια του εαρινού τετραμήνου, στο πλαίσιο των μαθημάτων φυσικών επιστημών για τη δευτέρα γυμνασίου.

Από τους μαθητές και τις μαθήτριες ζητήθηκε:

  • να επιλέξουν ένα πείραμα μέσα από ένα κατάλογο 150 πειραμάτων φυσικών επιστημών,
  • να υλοποιήσουν το πείραμα στο χώρο τους, και
  • να δημιουργήσουν ένα μικρό βίντεο με την υλοποίηση και την ερμηνεία του πειράματος.

Στο project έλαβαν μέρος 75 μαθητές και μαθήτριες, με τελικό αποτέλεσμα τη δημιουργία 37 βίντεο.

Μια μικρή γεύση από τις εργασίες στο παρακάτω βίντεο:

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
16 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βαγγέλης Κουντούρης

καλά, με το μπαρδόν κιόλας, Γιώργο, αλλά επειδή υπηρέτησα πολλές 10ετίες σε Γυμνάσιο, και άπειρα χρόνια, από φοιτητής, Σόλωνος 104, Αθήνα, ως βαρεμένος Πειραματικός, αλλά και ΕΚΦΕτζής μετά στο Δημόσιο, δίδονται εξηγήσεις και ερμηνείες που εγώ δεν είδα;
π.χ. γιατί δεν χύνεται το νερό από το ποτήρι όταν βάλουμε το χαρτί από κάτω και το αναστρέψουμε;
τί δεν καταλαβαίνω;

Βαγγέλης Κουντούρης
Απάντηση σε  Γιώργος Έψιμος

η ερώτησή μου είναι σαφής και δεν έχει καμία σχέση με πρόσωπα μαθητών
επειδή “στα οποία δίνονται ερμηνείες για τα πειράματα.
η απάντηση στο πείραμα με το αντεστραμμένο ποτήρι ποια είναι;
γιατί δεν χύνεται το νερό;

Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

75 μαθητές – πρακτικά όλοι

εικόνες και πρακτικές που θα ταξιδέψουν στο χρόνο
με όχημα τις μνήμες των συμμετεχόντων και των θεατών

προς τα πού;

θα τις ακούσει κανένας μετά από δυό χρόνια στο Λύκειο;

με την ευκαιρία,
«επαγγελματικό» το μονταρισμένο βίντεο

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Κεφάτοι οι μαθητές, συνεπώς άξιος ο δάσκαλος. Πάντα τέτοια Γιώργο.

Γρηγόρης Καρίμαλης

Μπράβο Γιώργο, ομορφα πράγματα σε κεφάλαιο με “δύσκολα μαθηματικα” για τα παιδιά.

Μουρούζης Παναγιώτης

Συγχαρητήρια συνάδελφε.
Όσο υπάρχουν συνάδελφοι με το μεράκι σου και την αγάπη σου προς τ’ αντικείμενο η Φυσική και γενικότερα οι Φυσικές Επιστήμες δεν κινδυνεύουν.

Διονύσης Μάργαρης
23/06/2023 5:27 ΜΜ

Μπράβο στον Δάσκαλο και στους μαθητές του!

Τίνα Νάντσου
23/06/2023 8:30 ΜΜ

Τυχεροί οι μαθητές σου. Εξαιρετική δουλειά.

Βαγγέλης Κουντούρης

πολλές φορές καταλαβαίνω ότι η επιμονή μου σε μια ερώτηση,
αποδέχομαι ότι είμαι επικίνδυνα αιρετικός έως κακός,
δημιουργεί, ίσως, πρόβλημα στην απάντηση,
εξ ου και η μη απάντηση
ερωτώ, επισημαίνοντας ότι επί 29 χρόνια δίδασκα θεωρητικά και πειραματικά, στη Β Γυμνασίου, και στο ίδιο Γυμνάσιο, το 1ο Γυμνάσιο Ιλίου
γιατί δεν χύνεται το νερό με αντεστραμμένο το ποτήρι;
η φωτογραφία είναι από εκδήλωση του ylikonet,
ο αγαπημένος Ανδρέας και η, επίσης αγαπημένη, Ελευθερία, ένθεν και ένθεν
μεγάλη μου τιμή
καλά η κυρία στο βάθος “όλα τα λεφτά”
που λέω κι εγώ…

comment image

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Αποστόλης Παπάζογλου
Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Γιώργο πολλά συγχαρητηρια για την ιδεα και την εκτελεση !