Παναγιώτη γιατί δίνεις τους τύπους; για να κάνουν οι μαθητές κάποιες μαθηματικές πράξεις; δεν θα ήταν καλύτερα να δίδονται λιγότερες περιπτώσεις και να ζητείται ποια από τα σώματα επιπλέουν ή βυθίζονται στο νερό π.χ.;
Καλημέρα Βαγγέλη και σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου , όντως υπάρχει μια προσέγγιση πιο τυπική εδώ στην πυκνότητα , αλλά σίγουρα είναι καλή η ιδέα σου σχετικά με την βύθιση η στο νερό , θα υπήρχε ίσως πρόβλημα με αναμείξιμα με το νερό υγρά όπως πχ το οινόπνευμα που έχει πιο μικρή από το νερό πυκνότητα αλλά δεν επιπλέει σε αυτό.
Παναγιώτη γιατί δίνεις τους τύπους; για να κάνουν οι μαθητές κάποιες μαθηματικές πράξεις; δεν θα ήταν καλύτερα να δίδονται λιγότερες περιπτώσεις και να ζητείται ποια από τα σώματα επιπλέουν ή βυθίζονται στο νερό π.χ.;
Καλημέρα Βαγγέλη και σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου , όντως υπάρχει μια προσέγγιση πιο τυπική εδώ στην πυκνότητα , αλλά σίγουρα είναι καλή η ιδέα σου σχετικά με την βύθιση η στο νερό , θα υπήρχε ίσως πρόβλημα με αναμείξιμα με το νερό υγρά όπως πχ το οινόπνευμα που έχει πιο μικρή από το νερό πυκνότητα αλλά δεν επιπλέει σε αυτό.