Δυο περιπτώσεις ισορροπίας.

Η πρώτη:

Η ορθή και αβαρής συρμάτινη γωνία είναι ορθή.

Είναι αρθρωμένη στο Ο και ισορροπεί με τη βοήθεια δύο σφαιρών όπως στο σχήμα, με την υποτείνουσά της οριζόντια.

Ποιος είναι ο λόγος των δύο μαζών;

Συνέχεια:

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
7 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
14/11/2023 4:18 ΜΜ

Καλησπέρα Γιάννη.
Ωραίες οι ασκησούλες σου, αλλά όχι Β΄θέματα, σύμφωνα με το νόμο!!!
Είναι όμως Β … σύμφωνα με την πρακτική των τελευταίων ετών…

Χριστόπουλος Γιώργος

Καλημέρα Γιάννη.Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες:”Για να στήσεις άλλο με την ίδια ιδέα θέλει σκέψη και κόπο. Μια άσκηση χωρίς νούμερα δεν θέλει πολύ κόπο.”‘
Θα το παω λιγο παρα πέρα:
Επειδή αυτή η ιδέα έχει δουλευτεί αρκετα ,συνήθως χάνουμε την αίσθηση του πόσο δύσκολη (ή εύκολη) είναι.
Για παράδειγμα σε αυτό με την ράβδο και την σφαίρα που αναφέρεις πιο πάνω ,μπορεί για μας να είναι απλή , αλλά τα παιδιά αφ’ενός πρέπει να έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα δύο βάρη (ράβδου και σφαίρας) μπορει να τα αντικαταστήσει μια άλλη δύναμη που ο φορέας της θα διέρχεται ανάμεσα από τους φορείς των δύο βαρών και αφέτέρου να ξέρουν ότι για να ισορροπέι το σύστημα εξ αιτίας τριων μόνον δυνάμεων, πρέπει αυτές να είναι συντρέχουσες.
Για αυτό χρειαζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να συμβαδίζει η ερώτηση με αυτά που γνωρίζουν οι μαθητές μας και αυτά που αναφέρει το βιβλίο.

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Γιαννη δεν ξερω αν ειναι δευτερα θεματα αλλα ειναι σαν ωραια μουσικη!