Subscribe
Ειδοποίηση για
5 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
15/11/2023 7:27 ΠΜ
Απάντηση σε  Ανδρέας Βαλαδάκης

Καλημέρα Ανδρέα.
Δεν θα το έλεγα και υπόδειξη το παραπάνω, απλά… λύση 🙂
Προσωπικά θα προτιμούσα την ολοκλήρωση, ενώ στους μαθητές θα έλεγα να πάνε μέσω διαφοράς δυναμικού.

Χριστόπουλος Γιώργος
Απάντηση σε  Ανδρέας Βαλαδάκης

Ανδρέα καλημέρα. Καταλαβαίνω την προσπάθειά σου να “περάσεις” την λογική των επι μέρους αθροισμάτων (που οδηγεί σε ολοκλήρωμα) με γνώσεις της Β Λυκείου. Την σέβομαι και την εκτιμώ, παρ’όλη την δυσκολία της.
Όμως η επιλογή της συγκεκριμένης συνάρτησης είναι μάλλον “δύσπεπτη” για τα παιδιά (υπάρχουν άλλες πιο εύκολες στην διαχείρηση ).
Επίσης υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν τα “συκγινούν” η Φυσική και τα Μαθηματικά τόσο πολύ και βλέποντας αυτή την ανάλυση ,που επιβεβαιώνει αυτό το αίσθημα, έχει αποτέλεσμα αντίθετο του επιδιωκόμενου.