Ένα σώμα μάζας m=1kg ηρεμεί σε λείο οριζόντιο επίπεδο σε σημείο Α(2,2) (SI) ως προς σύστημα ορθογωνίων αξόνων Χ,Ψ στο ίδιο επίπεδο. Σε μια στιγμή tο=0 ασκούνται πάνω του δυο σταθερές οριζόντιες δυνάμεις, κάθετες μεταξύ τους, με μέτρα F1=3Ν και F2=4Ν .Την χρονική στιγμή t=2s:
- Σε ποια θέση ως προς το σύστημα ΧΨ θα βρεθεί το σώμα και ποιο το μέτρο της ταχύτητας του
- i)Αν στο σώμα δρούσε μόνο η F1 ποια η μετατόπισή του Δx1, και η ταχύτητα του .
ii)Αν στο σώμα δρούσε μόνο η F2 ποια η μετατόπισή του Δψ2, και η ταχύτητα του .
Η συνέχεια …σε Word και σε pdf
Αφιερωμένη στο Διονύση Μάργαρη,
μια και φτιάχτηκε,
στα χνάρια της δικής του
Ευχαριστώ για την αφιέρωση Παντελή.
Την πήγες ένα βήμα παρακάτω και στην συνέχεια της … έδωσες και κατάλαβε 🙂
Να είσαι καλά Διονύση
Παντελή ωραίο.
Ξεχωρίζω το iii “Παρατηρούμε ότι αν συνθέσουμε τα Δx και Δy λόγω των δύο αιτίων ξεχωριστά ,θα δώσουν συνισταμένη την μετατόπιση λόγω της επιτάχυνσης από την συνισταμένη δύναμη.”
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ τι ενδιαφέρον θα είχε αυτό διδακτικά..
Μπράβο.
Καλημέρα Κώστα.
Είπα να “προωθήσω” του Διονύση έτι παραπέρα προς την ΑΑΚ ,
αν και στο ερώτημα “τι παρατηρείτε” ο δάσκαλος θα ωθήσει …
Ευχαριστώ ,να είσαι καλά
Γεια σου Παντελή!!! Πολύ ωραία άσκηση που βοηθά στην κατανόηση της αρχής ανεξαρτησίας των κινήσεων (Α.Α.Κ.) και προετοιμάζει τον δρόμο για την οριζόντια βολή. Ευχαριστούμε πολύ!!!
Παντελή γειά σου.
Υπάρχει και η Α’ Λυκείου όπως μας υπενθυμίζεις με την όμορφη άσκησή σου!
Καλή Κυριακή.
Καλημέρα Παύλο ,καλημέρα Πρόδρομε
Σε μια βόλτα περνάς από ένα μπαξέ και κρέμεται
στο δρόμο σου ένα κλαδί φορτωμένο με νόστιμα φρούτα εποχής,
κόβεις ένα, μια και ξέρεις πως ο γείτονας δεν έχει πρόβλημα, πας στο κονάκι σου , το καθαρίζεις ,βάνεις και μια ρακί κι όλα καλά…
Υποθέτω πως γίνομαι αντιληπτός και σας ευχαριστώ