Πως μεταβάλλεται το ρεύμα;

image

Ότι βλέπουμε διεξάγεται σε οριζόντιο επίπεδο.

Οι παράλληλες ράβδοι είναι λείες και αμελητέας αντίστασης.

Αμελητέα αντίσταση έχει και η μεταλλική ράβδος που είναι κάθετη σ’ αυτές.

Βάλλεται με κάποια αρχική ταχύτητα παράλληλη στις άλλες ράβδους.

Ποιο διάγραμμα μπορεί να παριστάνει τη μεταβολή του ρεύματος;

Συνέχεια:

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
17 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Γεια σου Γιάννη. Ωραιότατη!

Διονύσης Μάργαρης
17/05/2024 2:09 ΜΜ

Καλό μεσημέρι Γιάννη.
Μέχρι τα διαγράμματα, πολύ ωραίο το ερώτημα.
Όταν περνάς στο φορτίο και στην μετατόπιση, το σύστημα σε πετά έξω!
Έχει αφαιρεθεί…

Όνομα+ Επίθετο
17/05/2024 2:19 ΜΜ

Μικρή διόρθωση: H τελική σχέση πρέπει να έχει τη μορφή ΔQ=mu/B*l

comment image

Τελευταία διόρθωση5 μήνες πριν από admin
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Καλημέρα στον πυρήνα του ylikonet, θα μου επιτρέψετε δύο ενστάσεις…..

-Κάθε υποψήφιος πρέπει να ξέρει να απορρίπτει το (α)
Ο ψαγμένος υποψήφιος πρέπει να ξέρει να απορρίπτει το (γ)

Αυτό όμως εμένα δεν μου αρκεί για να δεχτώ ως επιλογή το (β).

Εντάξει δεν έχει άλλη επιλογή, αλλά….

Επίσης, αυτά είναι θέματα που δημιουργούν “ανισότητες στην εξέταση”
μαθητών θετικής και υγείας, έστω και αν δεν ανταγωνίζονται
για τις ίδιες σχολές, αν και υπάρχουν και τέτοιες….

Της θετικής θα γράψε i=BυL/R , θα παραγωγήσει

<di/dt>=BL/R <dυ/dt>=BL/R <a>=BL/R <BiL/m>=…..

*Νομίζω Γιάννη, αν βλέπω καλά πως έχεις ξεχάσει να υψώσεις στην 3η δύναμη
τα B,L και στη 2η την R στον παρονομαστή
<di/dt>= (B^3L^3/mR^2) υ

Για τους μαθητές υγείας, αυτά είναι κινέζικα….και σίγουρα δεν ανταγωνίζονται
με ίσους όρους

-Θεωρώ ότι παραμονές εξετάσεων δεν εξυπηρετεί κάποια ανάγκη για μαθητές
η ανάρτηση ανάλογων θεμάτων

Η ανάρτηση είναι πολύ καλή για συζήτηση μεταξύ συναδέλφων….

Καλή δύναμη σε όλους τους συναδέλφους από Δευτέρα…

Γερμανικά νούμερα, για να είμαστε σχολεία από τις 06:15 πμ, ελπίζω
να μην έχουμε τις περσινές αστοχίες στη λήψη των θεμάτων…

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Γεια σας παιδιά. Θοδωρή θα συμφωνήσω με το Γιάννη. Αφού η επιτάχυνση μειώνεται, η ταχύτητα θα μειώνεται με μειούμενο ρυθμό και εφόσον η ένταση του ρεύματος είναι ανάλογη με την ταχύτητα, θα πρέπει να μειώνεται με μειούμενο ρυθμό μέχρι μηδενισμού της. Αυτό πρέπει να το κατανοεί ένας υποψήφιος. Θα προτιμούσα να δω τέτοιο θέμα ως Β, από εφαρμογή εξισώσεων και διαίρεση κατά μέλη.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω να διαφωνώ, για λόγους αξιοπιστίας της εξέτασης

– Η εξέταση δεν είναι ισότιμη για μαθητές υγείας-θετικής

Θα ήταν πιο αποδεκτή, για εμένα τουλάχιστον, μία ερώτηση όπως:

“Ο χρόνος μηδενισμού της ταχύτητας είναι t=υο/α(ο)

όπου α(ο) το μέτρο της αρχικής επιτάχυνσης της ράβδου α(ο)=(B^2L^2/mR) υο”

Χαρακτηρίστε αιτιολογώντας την παραπάνω πρόταση ως Σ ή Λ”

Επίσης

– Πώς θα βαθμολογούσατε αξιόπιστα την απάντηση:

“Σωστή επιλογή η (β) αφού για προφανείς λόγους τα άλλα δύο διαγράμματα
απορρίπτονται”…..

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλημέρα Γιάννη. Πολύ ωραίο Β θέμα!!!
Συμφωνώ με την επιχειρηματογία σου.
Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς .