Ότι βλέπουμε διεξάγεται σε οριζόντιο επίπεδο.
Οι παράλληλες ράβδοι είναι λείες και αμελητέας αντίστασης.
Αμελητέα αντίσταση έχει και η μεταλλική ράβδος που είναι κάθετη σ’ αυτές.
Βάλλεται με κάποια αρχική ταχύτητα παράλληλη στις άλλες ράβδους.
Ποιο διάγραμμα μπορεί να παριστάνει τη μεταβολή του ρεύματος;
Γεια σου Γιάννη. Ωραιότατη!
Γεια σου Αποστόλη.
Ευχαριστώ.
Καλό μεσημέρι Γιάννη.
Μέχρι τα διαγράμματα, πολύ ωραίο το ερώτημα.
Όταν περνάς στο φορτίο και στην μετατόπιση, το σύστημα σε πετά έξω!
Έχει αφαιρεθεί…
Μικρή διόρθωση: H τελική σχέση πρέπει να έχει τη μορφή ΔQ=mu/B*l
Καλημέρα στον πυρήνα του ylikonet, θα μου επιτρέψετε δύο ενστάσεις…..
-Κάθε υποψήφιος πρέπει να ξέρει να απορρίπτει το (α)
Ο ψαγμένος υποψήφιος πρέπει να ξέρει να απορρίπτει το (γ)
Αυτό όμως εμένα δεν μου αρκεί για να δεχτώ ως επιλογή το (β).
Εντάξει δεν έχει άλλη επιλογή, αλλά….
Επίσης, αυτά είναι θέματα που δημιουργούν “ανισότητες στην εξέταση”
μαθητών θετικής και υγείας, έστω και αν δεν ανταγωνίζονται
για τις ίδιες σχολές, αν και υπάρχουν και τέτοιες….
Της θετικής θα γράψε i=BυL/R , θα παραγωγήσει
<di/dt>=BL/R <dυ/dt>=BL/R <a>=BL/R <BiL/m>=…..
*Νομίζω Γιάννη, αν βλέπω καλά πως έχεις ξεχάσει να υψώσεις στην 3η δύναμη
τα B,L και στη 2η την R στον παρονομαστή
<di/dt>= (B^3L^3/mR^2) υ
Για τους μαθητές υγείας, αυτά είναι κινέζικα….και σίγουρα δεν ανταγωνίζονται
με ίσους όρους
-Θεωρώ ότι παραμονές εξετάσεων δεν εξυπηρετεί κάποια ανάγκη για μαθητές
η ανάρτηση ανάλογων θεμάτων
Η ανάρτηση είναι πολύ καλή για συζήτηση μεταξύ συναδέλφων….
Καλή δύναμη σε όλους τους συναδέλφους από Δευτέρα…
Γερμανικά νούμερα, για να είμαστε σχολεία από τις 06:15 πμ, ελπίζω
να μην έχουμε τις περσινές αστοχίες στη λήψη των θεμάτων…
Διονύση το μπόνους είναι μπόνους. Δεν παίζει.
Η ανάγνωση σταματάει πριν από αυτό.
Ευχαριστώ για τη διόρθωση ανώνυμε φίλε μου.
Την έκανα.
Θοδωρή είναι μια γραφική παράσταση στην οποία μειώνεται η απόλυτη τιμή της κλίσης. Αν του ζητούσαν ποιοτική χάραξη αυτήν έπρεπε να κάνει.
Ίσως οι μαθητές με μαθηματική παιδεία πλεονεκτούν, αλλά αυτό συμβαίνει σε κάθε περιοχή της Φυσικής. Σε κάθε θέμα που έχει διάγραμμα.
Προτιμώ τα δεύτερα θέματα που δεν είναι ασκήσεις χωρίς νούμερα.
Θα τους τρομάξει τώρα ή αν δουν ανάλογο σε Εξετάσεις;
Γεια σας παιδιά. Θοδωρή θα συμφωνήσω με το Γιάννη. Αφού η επιτάχυνση μειώνεται, η ταχύτητα θα μειώνεται με μειούμενο ρυθμό και εφόσον η ένταση του ρεύματος είναι ανάλογη με την ταχύτητα, θα πρέπει να μειώνεται με μειούμενο ρυθμό μέχρι μηδενισμού της. Αυτό πρέπει να το κατανοεί ένας υποψήφιος. Θα προτιμούσα να δω τέτοιο θέμα ως Β, από εφαρμογή εξισώσεων και διαίρεση κατά μέλη.
Θοδωρή έκανα τη διόρθωση.
Θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω να διαφωνώ, για λόγους αξιοπιστίας της εξέτασης
– Η εξέταση δεν είναι ισότιμη για μαθητές υγείας-θετικής
Θα ήταν πιο αποδεκτή, για εμένα τουλάχιστον, μία ερώτηση όπως:
“Ο χρόνος μηδενισμού της ταχύτητας είναι t=υο/α(ο)
όπου α(ο) το μέτρο της αρχικής επιτάχυνσης της ράβδου α(ο)=(B^2L^2/mR) υο”
Χαρακτηρίστε αιτιολογώντας την παραπάνω πρόταση ως Σ ή Λ”
Επίσης
– Πώς θα βαθμολογούσατε αξιόπιστα την απάντηση:
“Σωστή επιλογή η (β) αφού για προφανείς λόγους τα άλλα δύο διαγράμματα
απορρίπτονται”…..
Η συζήτηση για τα δεύτερα θέματα έχει σταματήσει ή κολλήσει.
Ποιο πρέπει να είναι το ύφος τους;
Πρέπει να αναλύονται (σ’ αυτά) διαγράμματα ποιοτικά;
Πρέπει να υπάρχει ένα δύσκολο Β΄ θέμα;
Θέματα σαν αυτό του 1993:
https://i.ibb.co/9Tjwv9P/ceb5cebeceb5cf84ceaccf83ceb5ceb9cf82-1993003.webp
πρέπει να “είναι στην κουλτούρα” των μαθητών;
Βλέπω έναν φόβο από όλους μας:
Τα θέματα αυτά θα μπορούσαν να μας εκθέσουν:
-Κύριε Γιάννη δεν κάνατε τέτοια στον Γιωργάκη.
Ο κύριος Γιάννης θα αποδοκιμάσει το θέμα. Η ΚΕΕ για να αποφύγει αποδοκιμασίες κάνει ότι συνήθως. Βάζει σαχλαμάρες με πολλά ελατήρια και πολλές πράξεις.
Οι συνάδελφοι στο διαδίκτυο ανεβάζουν ασκήσεις χωρίς νούμερα.
Ο προπονημένος μαθητής είναι γρήγορος και “νικάει” τον κλάσεις καλύτερό του που όταν ήταν σε μικρές τάξεις διάβαζε Γεωμετρία και Θερμοδυναμική. Καλά να πάθει αφού έκανε σαχλαμάρες αντί να λύνει τα (μαϊμού) δεύτερα θέματα που αναρτώνται.
Ανάρτησα και άλλο Β’ θέμα Εκεί έπαιζα με την ιδέα “Αν το συνολικό φορτίο είναι μηδέν, το ρεύμα έχει και θετικές και αρνητικές τιμές”. Όχι σαν εύκολο Β΄ θέμα ή θέμα εισαγωγικής προπόνησης. Ένα θέμα που θα μπορούσε να είναι στην κουλτούρα των μαθητών αν τα Β΄ θέματα δεν είχαν εξελιχθεί σε ασκήσεις χωρίς νούμερα.
Θοδωρή η απάντηση:
“Σωστή επιλογή η (β) αφού για προφανείς λόγους τα άλλα δύο διαγράμματα
απορρίπτονται”…..
είναι ταυτολογία.
Περιμένουμε με μια τέτοια ερώτηση να φανούν κάποια:
Δεν μας ενδιαφέρει μια δηλωτική γνώση του τύπου “Τα ρεύματα στην Επαγωγή μεταβάλλονται όπως στο β”. Ο μαθητής που απαντά έτσι παρακάμπτει όλα τα σημεία τα οποία θέλουμε να δούμε. Δεν απαντά. Παίρνει τις μονάδες επιλογής ώστε να ανταμοιφθεί για την σωστή του αίσθηση ή διότι είμαστε υποχρεωμένοι να τις δώσουμε.
Τα Β΄ θέματα υποτίθεται ότι ήταν θέματα στα οποία έπρεπε να εξηγήσεις ένα φαινόμενο ή να διαβάσεις ένα διάγραμμα. Κατάντησαν πράξεις. Πράξεις που βολεύουν μαθητές, γονείς και διδάσκοντες.
Καλημέρα Γιάννη. Πολύ ωραίο Β θέμα!!!
Συμφωνώ με την επιχειρηματογία σου.
Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς .
Καλημέρα Πρόδρομε.
Ευχαριστώ.