Αγαπητοί μαθητές κι εκλεκτοί συνάδελφοι, ο σύνδεσμος που ακολουθεί αφορά ένα padlet, με βίντεο φυσικής ανά τάξη, ως πρόσθετη μαθησιακή στήριξη.
Περιλαμβάνει διαδοχή βίντεο με θεωρητικές προσεγγίσεις, επεξηγήσεις και λυμένες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.
Σας εύχομαι καλή μελέτη !!!
https://padlet.com/gavriilkonstantinos/padlet-osq2652ohgshmuyg
Είσαι αξιέπαινος Κωνσταντίνε.
Θα τα δω σιγά – σιγά.
Σας ευχαριστώ κ. Γιάννη για τα καλά σας λόγια
Ωραία η προσπάθεια που ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια και βρίσκεται σε εξέλιξη.
Υπάρχει σημαντική βελτίωση στον ήχο και εμπλουτίζεται διαρκώς η εικόνα στα video.
Είμαι βέβαιος ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί και σου εύχομαι το κάθε video να σου δίνει περισσότερη ικανοποίηση, ενώ το feedback που θα λαμβάνεις για το κάθε video να είναι θετικό και να σε “ενεργοποιεί” ώστε να .. προγραμματίζεις το επόμενο.
Χάρηκα που παρακολούθησα την δουλειά σου. Καλή συνέχεια.
Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Μου φαίνεται πολύ καλή δουλειά. Μαθητές, που χαζεύουν στο κινητό, θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν το χαμένο χρόνο, βλέποντας κάποιο θέμα από αυτά που ανεβάζεις, με την προϋπόθεση να χρησιμοποιήσουν και κάποιο τετράδιο για να εξασκηθούν…

Τυχαία είδα τη λύση σου στην άσκηση 8 της Α΄με το ελικόπτερο.
Γράφεις:
Εφαρμόζεις στο β΄ερώτημα, τον 2ο Νόμο του Newton για το σύστημα ελικόπτερο-πιλότος. Αυτό αν και δεν είναι στην θεωρία, μπορεί να γίνει, αρκεί να αναφέρεται στη λύση. Εσύ αναφέρεις ότι αυτός είναι ο 2ος Νόμος για το ελικόπτερο.
Το ελικόπτερο δέχεται και την δράση Νκ΄, οπότε ο 2ος Νόμος για το ελικόπτερο ειναι
Fαν – Μg – Νκ΄ = Ma
Στο α΄ερώτημα, που ζητάει τις δυνάμεις που ασκούνται στο ελικόπτερο, είναι λάθος να μη σχεδιαστεί η Νκ΄. Στο ελικόπτερο δεν ασκείται το Βολ, αλλά το δικό του Βελ = Mg.
Σε συνδυασμό με το 2ο Νόμο για τον πιλότο
Νκ – mg = ma
ο μαθητής δεν “χάνει” το ρόλο των εσωτερικών δυνάμεων.
Είναι σημαντικό να καταλάβει αυτό που έχει πει ο Βαγγέλης Κουντούρης: “Το βάρος είναι ιδιοκτησία του σώματος”.
Αγαπητέ Ανδρέα, σ ευχαριστώ πολύ για τον ποιοτικό έλεγχο… Θα φροντίσω να το επανεγγράψω βελτιωμένο, ώστε να μην αφήνει επιστημονικές εκκρεμότητες.(από την ερχόμενη εβδομάδα) Περιμένω κι άλλες παρατηρήσεις …
Μιας και δόθηκε η ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας ήθελα να επισημάνω ότι το υλικό αυτό που δημιουργώ, το δημιουργώ ως πρόσθετο στην όλη διδακτική διαδικασία.
Έχοντας ο μαθητής μαζί με τον καθηγητή του λύση μια σειρά ασκήσεων, στο μεταξύ τους μάθημα θα έχει την ευκαιρία να ξαναπροσπαθήσει την άσκηση μόνος του αυτή τη φορά και να μην έχει ως βοηθό απλά το γραπτό στο τετράδιό του ως βοηθό, αλλά και τον καθηγητή του, να εξηγεί τις λεπτομέριες, που δε θυμάται ενδεχομένως από την πρώτη φορά που λύθηκε η άσκηση.
Σε πρώτη φάση εστίασα και θα εστιάσω ακόμη,σε ασκήσεις του σχολικού βιβλίου καθώς επίσης και σε επισημάνσεις για την επίληση ασκήσεων, και στη συνέχεια και σε άλλες θεμελιώδεις κυρίως από τις οποίες απορρέουν οι πολυπλοκότερες.
Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα δίνει πολλές δυνατότητες στους μαθητές κάτω από μια ωραία και πολύπλευρη καθοδήγηση από τον καθηγητή, όχι μόνο στο φροντιστηριακό αλλά και στο σχολικό περιβάλλον.
Οι τεχνολογίες που εισέρχονται στην εκπαίδευση, έχουν να δώσουν ώθηση στους συνετούς χρήστες τους.
Αναμένω, νέες πολύτιμες παρατηρήσεις Αντρέα !!!