Δείτε παρακάτω τα θέματα σε όλα τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων 2024.
ΓΕΛ
Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
ΕΠΑΛ
Ναυτικό Δίκαιο – Διεθνείς Κανονισμοί στη Ναυτιλία – Εφαρμογές
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΑΟΔ)
Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις
«Το μέγεθος μετράει προφανώς».
Αυτό είπε ένας μαθητής λυκείου, από σχολείο της Θεσσαλονίκης στην πρεμιέρα των πανελλαδικών για τα ΓΕΛ.
Και δεν αναφερόταν σε τίποτα άλλο παρά από τον μεγάλο ξύλινο σταυρό που είχε κρεμάσει στον λαιμό του για να πάει να διαγωνιστεί στο μάθημα της έκθεσης.
διάβαζε όλη τη χρονιά… αλλά:
«Δεν μπορείς να βασιστείς όμως ούτε στο ένα ούτε στο άλλο, χρειάζεται και η βοήθεια του Θεού».
πηγή.
Καλημέρα Διονύση
Δυστυχώς στη χώρα του “πάμε κι όπου βγει ” πολλοί κάνουν ότι μπορούν για να βρίσκουν κοινό διάδοσης και αποδοχής τέτεοιων απόψεων . Μέχρι και οι θεματοδότες
https://www.esos.gr/arthra/88448/panelladidkes-lathi-mathimatika-deite-tin-omoiotita-ton-lanthasmenon-thematon-ton
Είναι δυνατόν;; copy paste στις πανελλήνιες; Το ζούμε και αυτό!! Ας μας φωτίσει ένας μαθηματικός…
Να ευχηθούμε Καλή Επιτυχία στα παιδιά για αύριο και στην ΚΕΕ για σήμερα το βράδυ.
Να ευχηθούμε πιο συγκεκριμένα τα σχόλια εδώ και αλλού να είναι λιγότερα και συντομότερα από αυτά των άλλων μαθημάτων. Ακόμα καλύτερα να μην έχουμε τίποτα να πούμε πέρα από καλά λόγια.
Καλημέρα Γιάννη. Μακάρι! Καλή επιτυχία και κουράγιο σε όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία!
Καλησπέρα σε όλους.
Καλή επιτυχία στα παιδιά και είθε “η φωτεινή πλευρά της δύναμης της Φυσικής” να συνοδεύει την Κ.Ε.Ε. στην εξαγωγή των θεμάτων.
Όχι μαθηματικουριές (που λέει και ο Γιάννης Κυριακόπουλος), όχι λογιστικές φανφάρες και ακατάσχετο γράψιμο σαν στενογράφοι.
Για να φτιάξεις “καλό θέμα” δεν χρειάζονται πολλά. 5 Φυσικοί είναι εκεί μέσα. Με κάποιες ιδέες μπαίνουν. Είναι ανάγκη να χωρέσουν 4 κεφάλαια σε ένα θέμα;
Η μητέρα των Επιστημών, η Φυσική, αρκεί, για να φτιαχτούν ακόμα και τα καλύτερα θέματα της εικοσαετίας.
Καλή επιτυχία στους υποψηφίους αύριο στη Φυσική.
Διαβάζουμε καλά την εκφώνηση, αξιολογούμε τα δεδομένα και τα ζητούμενα, απαντάμε, ελέγχουμε αμέσως μετά την απάντηση, διορθώνουμε ή βελτιώνουμε την απάντηση, και μετά πάμε στο επόμενο θέμα.
Φυσικά ξεκινάμε από το Α θέμα, μετά Β, Γ, Δ.
Ένα θέμα βαθμολογείται από 0 έως το μέγιστο.
Οτιδήποτε σχετίζεται με την απάντηση, βαθμολογείται.
Ψυχραιμία, φουλ τις μηχανές και
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Να προσθέσω και τις δικές μου ευχές για “καλή επιτυχία“, σε όσους εμπλέκονται στις αυριανές εξετάσεις για τη Φυσική.
Πρώτα και κύρια βέβαια στους πραγματικά διαγωνιζόμενους, τους μαθητές, αλλά και στα μελη της ΚΕΕ!
Και αυτοί “δίνουν εξετάσεις”…
από τα μετόπισθεν…
Καλή επιτυχία στα παιδιά αύριο. Κάποιοι (υλικονετ) συνάδελφοι έχουν συνεισφέρει απίστευτα όλα αυτά τα χρόνια στο να βελτιωθεί το επίπεδο της δουλειάς των συναδέλφων. Η προσφορά σας για όλους εμάς είναι ανεκτίμητη, οπότε ναι, έχετε κάνει ότι καλύτερο μπορούσατε από αυτή εδώ την γωνία που έστησε ο Διονύσης. Οι ευχαριστίες μου και τα σέβη μου σε όλους εσάς.
Επίσης ήθελα να ρωτήσω. Οι διαδραστικοι έχουν κάποια μικροεφαρμογη που να βγάζει κρύο αερα; Επιτήρηση φέτος σε επαλ και αύριο θα εξετάσω φυσικά αδύνατους. Οι συνθήκες που γράφουν τα παιδιά είναι απεριγραπτες…
Να ευχηθώ και εγώ, το πρωί να δούμε:
-Θέματα που θα δώσουν στους εξεταζόμενους τη δυνατότητα να γράψουν ανάλογα με την προσπάθεια που κατέβαλαν όλη τη χρονιά.
-Θέματα μακριά από τις γκρίζες ζώνες της ύλης που καλούνται να εξεταστούν οι υποψήφιοι και μακριά από γραφικές ερωτήσεις “κβαντομηχανικής” που θα μας καταστήσουν γραφικούς στα μάτια των μαθητών μας.
Προφανώς αν κάποιος δεν γνωρίζει τις γκρίζες ζώνες, δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στους θεματοθέτες και αν κάποιος φαντασιώνεται τον εαυτό του ως νέο Schrodinger ας φροντίσει να αλλάξει πρώτα βαθμίδα εκπαίδευσης…..
-Θέματα που θα δίνουν τον χρόνο σε όλους πρώτα να σκεφτούν και μετά να αναπτύξουν τεκμηριωμένα τη σκέψη τους και δεν θα αξιολογούν χειριστές μαχητικών αεροπλάνων σε αερομαχία
-Θέματα που δεν θα απαιτούν 25 σχέσεις για να απαντηθούν, ούτε θα στηρίζονται στην ικανότητα μαθηματικών τεχνασμάτων-ελιγμών.
-Θέματα ισότιμα για υποψηφίους που διδάσκονται μαθηματική ανάλυση στην Γ Λυκείου και για υποψήφιους που έχουν σταματήσει να διδάσκονται μαθηματικά από τη Β’ Λυκείου.
-Θέματα που δεν θα εκπληρώνουν προσωπικές φιλοδοξίες αλλά θα είναι δεδομένο πως με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα θα έχουν διδαχτεί από το Διδυμότειχο μέχρι τη Γαύδο.
Να ευχηθώ επίσης, όλοι εμείς που το πρωί θα είμαστε οι κριτές των θεμάτων της εξέτασης, να κάνουμε νηφάλια και έντιμη κριτική, διότι οι περσινές προσπάθειες δολοφονίας χαρακτήρων που γρήγορα οδηγήθηκαν σε αλλεπάλληλες κυβιστήσεις, μόνο κακό κάνουν στην αξιοπιστία ενός θεσμού που φέτος πλήττεται ποικιλοτρόπως ….
Καλοτάξιδη η πέννα σας πάνω στις γραμμές του τετραδίου,
με καύσιμο την “οικολογική” σκέψη σας.
Καλή επιτυχία σ’ όλους τους εμπλεκόμενους και δροσερά αποτελέσματα.