Η πηγή δεν έχει εσωτερική αντίσταση. Το πηνίο έχει 100 σπείρες και αμελητέα αντίσταση.
Τη στιγμή μηδέν κατεβάζουμε τον διακόπτη και εξελίσσεται το γνωστό φαινόμενο.
Διαθέτουμε τις παρακάτω τρεις καμπύλες για το ρεύμα, την τάση και την μαγνητική ροή που περνάει από κάθε σπείρα του πηνίου.
Έχεις δίκιο για το φόρουμ
Εκεί την είχα αρχικά ώστε να συζητηθεί όχι βέβαια μια τετριμμένη άσκηση αλλά η δομή της.
Θα μπορούσε να είναι έτσι τα θέματα των Εξετάσεων;
Δηλαδή μονοθεματικά και με ελάχιστες πράξεις;
Για τον ίδιο λόγο ανάρτησα και ένα θέμα με ταλάντωση.
Αποδεχόμαστε τέτοια θέματα ή πρέπει τα θέματα να συνδυάζουν τα 3/4 της ύλης και να υπάρχει η γνωστή σκυταλοδρομία όπου από ένα θέμα με ροπές δίνει τη σκυτάλη σε ένα θέμα Ηλεκτρομανγητισμού;
Καλό μεσημέρι Γιάννη.
Για να μην αναρωτιέσαι, εσύ έβαλες μεν τις δύο ασκήσεις στο φόρουμ, αλλά εγώ έκρινα ότι κάλλιστα μπορούν να απασχολήσουν μαθητές και τις μετέφερα στην κατηγορία “Φυσική Γ”…
Οπότε αν ψάχνεις φταίχτη…
Γεια σου Διονύση.
Δεν αναρωτήθηκα. Το κατάλαβα. Έφτιαξες και την εικόνα. Στην αρχή και εγώ σκέφτηκα να μπουν στον χώρο αναρτήσεων μια και διαβάζονται από παιδιά εύκολα.
Η πρόθεσή μου ήταν άλλη αλλά το προϊόν κάνει και για μαθητές.
Στο κάτω – κάτω το ερώτημά μου μπορεί να απαντηθεί και σε ανάρτηση που δεν είναι στο φόρουμ.
Γεια σου Γιάννη. Η πρόθεσή σου είναι σαφής. Φυσικά και αποδεχόμαστε τα μονοθεματικά θέματα. Και κατάλληλα για καλή αξιολόγηση είναι, αν στηθούν σωστά, και δεν τρέχει ο υποψήφιος πελαγωμένος.
Γεια σου Αποστόλη.
Αυτό πιστεύω και εγώ. Βλέπω όμως από τη μια να εγκωμιάζονται τα θέματα της Κύπρου και του Μπακαλωρέατος και από την άλλη να γεμίζουν βιβλία και σημειώσεις με υπερπαραγωγές.
Καλησπέρα Γιάννη.
Όμορφη, μονοθεματική, ό,τι πρέπει για να ξεφύγουμε από τις υπερπαραγωγές!
Εξετάζει ουσία, δεν έχει μια σελίδα(+)εκφώνηση, μπορεί να επεκταθεί κλπ.
Να είσαι καλά που ανοίγεις το δρόμο για τέτοια θέματα.
Γεια σου Πρόδρομε.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα Γιάννη, μια πολύ ωραία άσκηση που δεν θα την ήθελα ως θέμα εξετάσεων.
Γιατί;
Εκτιμώ πως το ερώτημα της μέγιστης ισχύος στο πηνίο αντιμετωπίζεται ΜΟΝΟ
από μαθητές που το έχουν διδαχθεί….
Είναι μάλλον αδύνατον ο μαθητής του πεδίου υγείας από μόνος του, χωρίς καθοδήγηση, να το αντιμετωπίσει….
Τη χρονιά 2006-07 το ζήτησα στη γενική παιδεία της Β Λυκείου. Μαθηματικός
που είχα την κόρη του, με ρώτησε πώς λύνεται από μαθητές….
Αυτό κάτι δείχνει….
Αν θέλουμε να σταματήσουν οι υπερπαραγωγές, πρέπει το υπουργείο να αλλάξει το ΦΕΚ της εξέτασης….
Καλημέρα και από εδώ Θοδωρή.
Έχει ένα δύσκολο ερώτημα. Υπερπαραγωγή δεν είναι. Είναι μονοθεματικό πρόβλημα.