Ο Παρατηρητής Α παρατηρεί την κρούση του διπλανού σχήματος
Παρατηρεί και άλλους δυο, τον Παρατηρητή Β που κινείται με ταχύτητα ( προς τα δεξιά ) και τον Παρατηρητή Β που κινείται με ταχύτητα ( προς τα δεξιά )
Θέλω να αναθέσω στους μαθητές μου να μελετήσουν την κρούση που παρατηρεί ο Α και να βρουν το ποσοστό …
Η συνέχεια ΕΔΩ
Ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα όταν ρώτησα κάποιους εμπόρους γιατί τον ΦΠΑ που αποδίδουν στην Εφορία τον υπολογίζουν σαν ποσοστό επί τοις εκατό επί της διαφοράς Τιμή πώλησης μείον τιμή Αγοράς …μου απάντησαν σωστά και οι δυο που ρώτησα κι ας μην ήξεραν γιατί το τοις εκατό γράφεται με “οι” … 🙂
Καλό μεσημερι Μήτσο.
Ωραία ανάρτηση που αποσαφηνίζει πράγματα, αλλά έχω την γνώμη ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αν ζητείται ποσοστό απώλειας στις εξετάσεις.
Οι μαθητές δεν διδάσκονται συστήματα αναφοράς, αλλά τα πάντα μετρώνται ως προς τον ακίνητο παρατηρητή…
Καλημέρα Διονύση.
Ας συμφωνήσω . Δεν υπάρχει πρόβλημα να ζητηθεί το ποσοστό μεταβολής της Κινητικής ενέργειας του συστήματος.
Πρόβλημα θα υπήρχε μόνο αν ζητάγαμε την αιτία που η απόδοση ενός κινητήρα αυτονικήτου είναι διαφορετική για τον οδηγό και για έναν πεζό
Θα ήταν λάθος διότι δεν υπάρχει καμιά τέτοια διάκριση. Στην θερμοδυναμική ποτέ δεν θα λογαριάζαμε την ενέργεια του κέντρου μάζας και ξέρουμε τον λόγο εμείς. Οι μαθητές ; Ίσως και αυτοί αφού έχουν προσέξει πως στον 1οΘΝ δεν λογαριάζουμε την Κινητική Ενέργεια του Κέντρου μάζας έτσι ή αλλιώς.
Φυσικα τα παραπανω δεν εχουν σχεση με εξετασεις του γενικου λυκειου.Εκτος αν αφορουν αλλες εξετασεις
Καλησπέρα κ Σακκά.
Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση .
Δεν είμαι αγενής απλά δεν είδα το σχόλιό σας παρά πριν λίγο.
Ναι έχετε δίκιο δεν αφορά τους μαθητές του Λυκείου .
Αφορά όμως τους διδάσκοντες που ασφαλώς πρέπει να ξέρουν τα όρια των ερωτημάτων που θέτουν και τις ερμηνείες των απαντήσεων.
Ευχαριστώ για το σχόλιο