Οι απαντήσεις που θα ήθελα να δω

5454545

Μια αποδελτίωση όσων συζητήθηκαν (και εδώ), τώρα που “έκατσε η σκόνη”.

Πολλή συζήτηση για τα φετινά θέματα. Κυρίως για την έκταση των εκφωνήσεων, για τον τρόμο που προκάλεσαν τα σχήματα, για την αναντιστοιχία μερικών θεμάτων με τον φυσικό κόσμο, για την αστοχία δύο θεμάτων Β (που λύνονταν ευκολότερα αν αγνοούσες τα περισσότερα δεδομένα) και για τα δύο θεωρητικά ερωτήματα που μπήκαν μέσα σε ασκήσεις.
Όμως… «η θάλασσα δε δίνει δεκάρα για το αν ξέρουμε κολύμπι».

Οι απαντήσεις που θα ήθελα να δω στα φετινά θέματα

Καλημέρα και καλές διακοπές, σε όσους κάνουν, γιατί για κάποιους η δουλειά συνεχίζεται!

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
12 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
04/07/2024 11:21 ΠΜ

Καλημέρα Άρη.
Διόρθωσε τον σύνδεσμο στο αρχείο στο Drive. Δεν λειτουργεί.

Νίκος Μαλακασιώτης
04/07/2024 11:32 ΠΜ

Άρη σε χαιρετώ ,πολύ καλή προσπάθεια να συνθέσεις διάφορες πιθανές λύσεις που συζητήθηκαν πάνω στα φετινά θέματα. Διόρθωσε όταν βρείς χρόνο τις καμπύλες συντονισμού στο Α4

Σακκάς Τάκης
04/07/2024 5:57 ΜΜ

Το λινκ σε παει σε μια σελιδα δεν ανοιγει καποιο αρχειο

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Άρη ευχαριστούμε για τις αναλυτικές απαντήσεις.

Νομίζω, πως πέρα από οτιδήποτε άλλο που εκτενώς αναφέρθηκε ως προβληματικό,
θα πρέπει να συμφωνήσουμε ως δάσκαλοι υποψήφιων φοιτητών τουλάχιστον σε αυτό:

Δεν πρέπει να εξετάζονται και να έρχονται στην επιφάνεια, οι αστοχίες του σχολικού
και τα σημεία εκείνα των μοντέλων, που δημιουργούν νοητικά κενά σε σκεπτόμενους μαθητές…..

Αν σε αυτό συμφωνούμε, τότε τα Α5(α), Α5(ε) και Γ3 δεν θα έπρεπε να υπάρχουν

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Άρη ξεσπάθωσες, πραγματικός χείμαρρος ….

Γράφεις αλήθειες που ενοχλούν…. πρέπει όμως να μας προβληματίσουν…

Έρχεται το πολλαπλό βιβλίο… εκεί να δεις τι έχει να γίνει….

Θα μου επιτρέψεις να εστιάσω στο:

αλλά (τους) μαθαίνουμε πώς να μιλάμε δικηγορίστικα, ώστε να πληρούνται 3 συνθήκες: Να είμαστε σύμφωνοι με το βιβλίο (α), με την επιστημονική ορθότητα (β) και με ό,τι ζητούν στις εξετάσεις (γ). Και συχνά πληρούνται μόνο οι 2 από τις 3…”

Το μεγάλο πρόβλημα είναι όταν πληρούνται μόνο οι συνθήκες (α) και (γ) αδιαφορώντας για την (β)

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Άρη συγχαρητήρια, είδα πως επιλέχθηκες

στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Κεντρική Υπηρεσία), για την κάλυψη των αναγκών της πρόσθετης μικτής εξ αποστάσεως υποστήριξης των μαθητών στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (Ψηφιακό Φροντιστήριο), μέχρι και την 31η Αυγούστου 2025″

Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για το όλο εγχείρημα, σου εύχομαι κάθε επιτυχία
στα νέα σου καθήκοντα. Τον συνάδελφο Κοσμίδη Βασίλη, δεν τον γνωρίζω.

Κάθε νέα πρωτοβουλία που στοχεύει σε όφελος των μαθητών είναι χρήσιμη.

Για να μην παρεξηγηθώ, αντιλαμβάνομαι το εγχείρημα ως επικουρική διδασκαλία
στη διά ζώσης που θα έχουν τα παιδιά στα σχολεία τους και όχι ως αντικατάσταση της διά ζώσης σε δυσπρόσιτες περιοχές. Ελπίζω πως δεν κάνω λάθος

Μίλτος Καδιλτζόγλου

Άρη και Βασίλη καλή επιτυχία στο νέο και πολύ ενδιαφέρον αυτό εγχείρημα που αναλαμβάνετε!
Πιστεύω όμως ότι παρακολουθώντας Άρη κανείς την εξαιρετική δουλειά σου στο site σου Σερφάροντας στη σχολική Φυσική αυτομάτως αισιοδοξεί για το αποτέλεσμα!

Γνωρίζεις εάν το υλικό που θα δημιουργηθεί θα είναι διαθέσιμο σε όλους, ή μόνο στους μαθητές που θα το παρακολουθήσουν;