web analytics

Διαγώνισμα Γ’ Γυμν. – Ταλαντώσεις

Επιστρέφω μετά από 3 μήνες. Ζητώ συγνώμη σε όσους δεν απάντησα στα σχόλια τόσο καιρό, αλλά δυστυχώς δεν ήταν εφικτό αυτό για προσωπικούς λόγους. Όπως και να έχει επέστρεψα και θα απαντήσω σε όλα τα σχόλια σας. Με την ευκαιρία σας παραθέτω ένα διαγώνισμα του 2022 πάνω στις Ταλαντώσεις για την Γ’ Γυμνασίου. Τα σχόλια είναι αυτονόητο ότι είναι ευπρόσδεκτα.

ΩΡΙΑΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ Γ.pdf̀

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
5 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
21/07/2024 8:50 ΜΜ

Καλησπέρα συνάδελφε Χρήστο

Πολύ καλό Διαγώνισμα . Συγχαρητήρια

Αλλά
προϋποθέτει πολύ υψηλό επίπεδο διδασκαλίας
με πειράματα , επιμονή στην εννοιολογική αποσαφήνιση
των μεγεθών και στην μαθηματική επεξεργασία των σχέσών τους,

Δεν ξέρω πόσα παιδιά σε μια τάξη σχολείου
μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό το επίπεδο
διδασκαλίας και εξέτασης.
Κατάλληλο ίσως για φροντιστηριακό ολιγομελές τμήμα
και με ελαστικότητα στην ώρα παράδοσης
(για 45λεπτο του δημόσιου σχολείου δεν το συζητώ καν)

Προσωπικά στο Α1
α) θα αντικαθιστούσα τον όρο “μέρος”
με τον όρο “θέση”
αλλά αυτό είναι δευτερεύουσας σημασίας
παρατήρηση ( κυρίως αισθητικής )
β) θα αναδιατύπωνα λίγο την ερώτηση διότι όντως
“θέση Ισορροπίας είναι η θέση στην οποία
αν αφήσουμε ένα σώμα χωρίς αρχική ταχύτητα
θα παραμείνει ακίνητο “.
Θα προσπαθούσα να αποκλείσω σαφώς την επιλογή α)

Εύχομαι δροσερό υπόλοιπο καλοκαιριού.

Ανάργυρος Μαρμαρινός

“… θεωρώ ότι οι μαθητές δέχτηκαν την πρώτη σκληρή,”σφαλιάρα” στη Φυσική και έτσι πήγαν στο Λύκειο πιο ετοιμοπόλεμοι”.
Με όλο το σεβασμό, δεν καταλαβαίνω το λόγο που οι μαθητές πρέπει να φάνε “σφαλιάρα” στη Φυσική. Ούτε καταλαβαίνω πως με τη σφαλιάρα θα γίνουν πιο “ετοιμοπόλεμοι”.
Προσωπικά ψάχνω τρόπους να κάνω τους μαθητές να αγαπήσουν τη Φυσική και όχι να πληγωθούν από αυτήν…

Ανάργυρος Μαρμαρινός

Φαίνεται πως έχουμε αντιδιαμετρικά αντίθετες απόψεις, χωρίς αυτό να είναι κακό. Ειδικά στο σημείο που αναφέρεις “με την Φυσική δεν παίζεις”, στο δικό μου μυαλό είναι το ακριβώς αντίθετο: προσπαθώ – και μέσα από την εργαστηριακή εμπειρία – να αποκομίσουν οι μαθητές συναισθήματα ικανοποίησης αντίστοιχα με αυτά που έχουν όταν παίζουν κάποιο παιχνίδι. Έτσι η διαδικασία της μάθησης γίνεται πιο ευχάριστη και πιο αποδοτική.
Γι’ αυτό και σε κάθε ευκαιρία ζητάμε να αυξηθούν οι εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας στην Α Λυκείου και να ξαναγίνουν 3 για να προλαβαίνουμε να πηγαίνουμε περισσότερο στο εργαστήριο και να μην ζητάμε συνέχεια από άλλους συναδέλφους να μας δώσουν καμιά ώρα από το δικό τους μάθημα για να προλάβουμε να κάνουμε και τις εργαστηριακές ασκήσεις που θέλουμε, όπως στη δική μου περίπτωση.