web analytics

Βάσεις εισαγωγής 2024

Ανακοινώθηκαν οι βάσεις και τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις ΣΑΕΚ που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr

Ανακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο  Παιδείας   τα αποτελέσματα για την εισαγωγή υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μέσω πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ – ΕΠΑΛ και μέσω της ειδικής κατηγορίας υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις καθώς και τα αποτελέσματα για την εισαγωγή υποψηφίων στις δημόσιες ΣΑΕΚ, μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου και δίνονται επιπλέον πληροφορίες για τις διαδικασίες επιλογής τους.

1. Βάσεις ΓΕΛ, ΕΠΑΛ

2. Συγκριτικό Βάσεων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ

3. Στατιστικά Προτιμήσεων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ

4. Βάσεις ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

5. Στατιστικά Προτιμήσεων ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

6. Βάσεις εισαγωγής ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ στα ΣΑΕΚ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ

7. Βάσεις εισαγωγής ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ στα ΣΑΕΚ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ

8. Στατιστικά Προτιμήσεων στα ΣΑΕΚ

Α) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Οι υποψήφιοι μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr   πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Επίσης, οι υποψήφιοι που είχαν εγγραφεί στην ειδική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, θα λάβουν τα αποτελέσματα εισαγωγής στο Τμήμα επιτυχίας και με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.

Α1. Οι διαδικασίες επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αφορούν αποφοίτους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024 ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ:

i) ημερήσιου Γενικού Λυκείου, για τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος.

ii) ημερήσιου ΕΠΑΛ, για Τμήματα και Σχολές των Πανεπιστημίων, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων, Πυροσβεστών, Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

iii) εσπερινού Γενικού Λυκείου, για τα Πανεπιστήμια, τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

iv) εσπερινού ΕΠΑΛ, για τα Πανεπιστήμια, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

Α2. Επίσης, οι διαδικασίες επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αφορούν αποφοίτους, χωρίς νέα εξέταση το 2024, αλλά με παλαιότερη συμμετοχή το 2022 ή το 2023:

i) ημερήσιου Γενικού Λυκείου, για τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος.

ii) ημερήσιου ΕΠΑΛ , για τα Πανεπιστήμια, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων, Πυροσβεστών, Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

Δίνονται στη δημοσιότητα η βαθμολογία του πρώτου και του τελευταίου εισαγόμενου στο κάθε Τμήμα ή Σχολή για την κάθε κατηγορία. Επίσης, δίνονται συγκριτικά στοιχεία για τα έτη 2024 και 2023, για τις κατηγορίες υποψηφίων, όπου οι βάσεις εισαγωγής είναι αναλογικά συγκρίσιμες μεταξύ των δύο ετών, καθώς και τα στατιστικά προτιμήσεων τόσο των υποψηφίων όσο και των επιτυχόντων στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2024.

Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, για να εκτυπωθούν καταστάσεις των επιτυχόντων και να αναρτηθούν στα Λύκεια. Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

O συνολικός αριθμός των υποψηφίων για επιλογή ανήλθε σε 73.161, εκ των οποίων 61.985 υποψήφιοι με τις διαδικασίες των ΓΕΛ και 11.176 υποψήφιοι με τις διαδικασίες των ΕΠΑΛ.

Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ΑΣΤΕ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος 63.412 υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Τα αναλυτικά στοιχεία υποψηφίων και επιτυχόντων παρατίθενται στον συνημμένο πίνακα.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής θα ανακοινωθεί με νεότερο Δελτίο Τύπου και αναλυτική εγκύκλιο. Η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και του Λιμενικού Σώματος, στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, καθώς στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης θα ορισθεί και θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις Σχολές.

Β) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στη διαδικασία για εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των σοβαρών παθήσεων (5%) μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου, https://results.it.minedu.gov.gr , εφόσον πληκτρολογήσουν τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο). Επισημαίνεται ότι ο «κωδικός αριθμός υποψηφίου» είναι αυτός που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2024 υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις.

Σημειώνεται ότι όσοι από τους υποψηφίους της εν λόγω κατηγορίας έλαβαν μέρος και στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ θα πληροφορηθούν ξεχωριστά για τα αποτελέσματα τους κάνοντας χρήση του αντίστοιχου κωδικού υποψηφίου (κωδικός πανελλαδικών εξετάσεων/κωδικός υποψηφίου σοβαρών παθήσεων).

Στη διαδικασία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με την ανωτέρω ειδική κατηγορία, έλαβαν μέρος 2.606 συνολικά υποψήφιοι, από τους οποίους εισήχθησαν οι 2.225.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής θα ανακοινωθεί με νεότερο Δελτίο Τύπου και αναλυτική εγκύκλιο.

Γ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ Σ.Α.Ε.Κ.

Η διαδικασία επιλογής αφορά αποφοίτους του 2024 ή παλαιότερους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2024 και υπέβαλαν οριστικοποιημένο παράλληλο μηχανογραφικό.

Έχουν δοθεί στη δημοσιότητα η βαθμολογία του τελευταίου εισακτέου σε κάθε προσφερόμενη ειδικότητα σε κάθε Δημόσια Σ.Α.Ε.Κ. για την κάθε κατηγορία υποψηφίων (γενική/ειδική). Απεστάλησαν ηλεκτρονικά στην Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (πρώην Ο.Α.Ε.Δ.) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στο Υπουργείο Τουρισμού και του ΕΛ.Γ.Ο. ΔΗΜΗΤΡΑ (Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων) καταστάσεις επιτυχόντων κάθε κατηγορίας, ώστε να υποστηριχθεί στις αντίστοιχες Σ.Α.Ε.Κ. η διαδικασία των εγγραφών. Σε ό,τι αφορά τις Σ.Α.Ε.Κ. εποπτείας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και του Υπουργείου Υγείας, έχει προετοιμαστεί η διαδικασία καταχώρισης και παρακολούθησης των εγγραφών των επιτυχόντων από τη Δευτέρα 29 Ιουλίου μέχρι την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου μέσα από το Πληροφοριακό Σύστημα ΠΗΓΑΣΟΣ, στο οποίο έχουν πρόσβαση οι Σ.Α.Ε.Κ. αυτές.
Οι υποψήφιοι μπορούν να συνδεθούν στην ιστοσελίδα του παράλληλου μηχανογραφικού (https://michanografiko-diek.it.minedu.gov.gr) με τους κωδικούς των πανελλαδικών εξετάσεων και να πληροφορηθούν το αποτέλεσμά τους. Ταυτόχρονα, θα υπάρχει στην ίδια ιστοσελίδα σύνδεσμος με μια λίστα με τους επιτυχόντες, η οποία περιέχει μόνο τον κωδικό εξετάσεων κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

O συνολικός αριθμός των υποψηφίων με οριστικοποιημένο παράλληλο μηχανογραφικό φέτος ανήλθε σε 21511, εκ των οποίων 19613 υποψήφιοι είναι απόφοιτοι Λυκείων σχολικού έτους 2023-2024, ενώ 1898 είναι απόφοιτοι παλαιότερων ετών. Επίσης, 157 υποψήφιοι επιλέχθηκαν στην ειδική κατηγορία, ενώ 21354 επιλέχθηκαν στη γενική κατηγορία.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης αποτελεσμάτων, οι επιτυχόντες του παράλληλου μηχανογραφικού είναι συνολικά 16211. Πιο συγκεκριμένα, οι 16056 είναι επιτυχόντες στη γενική κατηγορία και 155 στην ειδική κατηγορία.

Τα αναλυτικά στοιχεία υποψηφίων και επιτυχόντων ανά Υπουργείο παρατίθενται στον συνημμένο πίνακα.

Τα δικαιολογητικά και οι οδηγίες εγγραφής έχουν ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του παράλληλου μηχανογραφικού (https://michanografiko-diek.it.minedu.gov.gr) για τους επιτυχόντες στα Δημόσια Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και του Υπουργείου Υγείας, ενώ οι αντίστοιχες πληροφορίες εγγραφής για τις Σ.Α.Ε.Κ. εποπτείας των άλλων Υπουργείων θα ανακοινωθούν ξεχωριστά από τα Υπουργεία αυτά.

Η προθεσμία για την ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων στις Σ.Α.Ε.Κ. επιτυχίας τους για τις Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού είναι από την Δευτέρα 29/07/2024 μέχρι την Τρίτη 10/09/2024.

Όσοι απόφοιτοι Λυκείου ενδιαφέρονται να εγγραφούν σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σύστημα Επιλογής Υποψηφίων Καταρτιζόμενων (https://diek.it.minedu.gov.gr/site/index) από τη Δευτέρα 19/08/2024 μετά τις 9 π.μ. μέχρι και την Τρίτη 10/09/2024 στις 15:00.

πηγή.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
16 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Μαλάμης Γρηγόρης
25/07/2024 9:08 ΜΜ

Καλησπέρα σε όλους.
Το θαύμα πραγματοποιήθηκε πλέον.
Ολα τα τμήματα Φυσικής λειψά.
399 επιτυχόντες για 1012 θέσεις, καλά πάμε.
Του χρόνου ποιός ξέρει;;;;

Ξενοφών Στεργιάδης
25/07/2024 10:58 ΜΜ

Καλησπέρα. Ίσως είναι γνωστό ότι τις παραμονές της άλωσης της Κωνσταντινούπολης , η κυρίαρχη συζήτηση μεταξύ των διαφόρων ελίτ ήταν περί του φύλου των αγγέλων. Το θυμήθηκα γιατί βλέποντας τη θλιβερή κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα άλλοτε κραταιά τμήματα Φυσικής (ΕΚΠΑ, ΑΠΘ) όπου στο τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ με 54 επιτυχόντες σε σύνολο 146 θέσεων η βάση εισαγωγής ήταν πιο υψηλή από ότι στο τμήμα Φυσικής του ΕΚΠΑ με 93 επιτυχόντες σε σύνολο 157 θέσεων σκέφθηκα ότι και οι τελευταίοι πιστοί που θα ήθελαν να ασχοληθούν με αυτή την επιστήμη, μάλλον το έβαλαν στα πόδια προβληματισμένοι για το αν το ανοικτό κύκλωμα διαρρέεται από ρεύμα.

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
25/07/2024 11:35 ΜΜ

Γρηγόρη του χρόνου καμιά 50αριά. Θα αντιστοιχεί ένας καθηγητής με έναν μαθητή και ο βοηθός θα μείνει χωρίς αντιστοιχία!!! Η μπορεί να είναι 3 να παίζουν καμιά πρέφα!!!

Μαλάμης Γρηγόρης
26/07/2024 8:23 ΠΜ

Καλημέρα Βασίλη
Απομεινάρι από τα φοιτητικά χρόνια : Η πρέφα θέλει τέσσερις ( τουλάχιστον έτσι το είχαμε στα Γιάννενα )
Το μόνο παρήγορο που είδα είναι ότι όσοι μπήκαν το είχαν σε 1η προτίμηση σε ποσοστό 70% έως 80%. ( Το χημικό μπορεί να γέμισε αλλά με πρώτη προτίμηση μόνο κοντά στο 20% )

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Γρηγόρη επαιζες πρεφα στου Τσουκάνη? 🙂

Διονύσης Μάργαρης
26/07/2024 9:48 ΠΜ

Ένας πίνακας με συγκεντρωμένα στοιχεία για τις σχολές ΦΜΣ (που λέγαμε κάποτε…), για όλη την χώρα. Μια δουλειά του Χρήστου Τσουκάτου.

comment image

Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Διονύσης Μάργαρης
26/07/2024 9:56 ΠΜ

Καλημέρα Γρηγόρη, καλημέρα Κωνσταντίνε.
Όλοι παίζαμε πρέφα και ας μην είμαστε Γιάννενα!!!
Και στη Σόλωνος, απέναντι από το Φυσικείο (το παλιό Χημείο), το καφενείο “φοιτητικό” παρέδιδε πτυχία πρέφας, προαπαιτούμενο για την απόκτηση πτυχίου Φυσικής 🙂

Διονύσης Μάργαρης
26/07/2024 10:16 ΠΜ

Και κάτι που δεν είχα προσέξει…
Γρηγόρη ο 4ος είναι ο “τεμπέλης”!
Τρεις παίζουν…

Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Διονύσης Μάργαρης
26/07/2024 10:24 ΠΜ

Και κάτι ακόμη, μήπως και μας διαβάζουν κάποιοι μαθητές:
Οι “σεβάσμιοι καθηγητές” (τώρα το πόσο σεβάσμιοι είμαστε, είναι άλλη συζήτηση…) που σήμερα πολλοί είμαστε συνταξιούχοι, υπήρξαμε και μεις κάποτε παιδιά…
Ας ελπίσουμε ότι γνωρίζουν τι έλεγαν οι νέοι στο χορό των παίδων:
Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες
και να το τηρήσουν…

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
26/07/2024 10:33 ΠΜ

Καλημέρα Γρηγόρη. Η πρέφα θέλει 3, αν είναι 4 ο ένας είναι ο τεμπέλης εναλλάξ.
Εμείς στα Γιάννενα μπουρλότ (ή μπουρλότο) παίζαμε και βίδα (παραλλαγή του μπουλρότ με όλα τα φύλλα ανοιχτά). Αυτά θέλανε 4 άτομα!

Μαλάμης Γρηγόρης
26/07/2024 10:41 ΠΜ

Καλημέρα Κωνσταντίνε, καλημέρα Διονύση και Βασίλη
Βασικά το σπίτι μου ( στη Μπιζανίου ) επί τριετία είχε εξελιχθεί σε “πρεφάδικο” με τεμπέλη όπως σωστά θυμήθηκε ο Διονύσης.
Μετά έγινε επέκταση στην φοιτητική Εστία και στου Τσοκάνη.
Οσο για το μπουρλότ Βασίλη αυτό ήταν στα σπάργανα τότε που τελείωσα ( είμαι και λίγο αρχαίος στα Γιάννενα ). Αργότερα όταν δούλεψα στα Γιάννενα στην Εστία επικρατούσε το πόκερ και ο Θανάσης.

Τίνα Νάντσου
26/07/2024 11:50 ΠΜ

Οι 144 θέσεις του Τμήματος ΣΕΜΦΕ συμπληρώθηκαν εξ ολοκλήρου. Ο πρώτος φοιτητής εισήλθε με 19.140 μόρια, ενώ ο τελευταίος με 15.510 μόρια. Εγείρεται το ερώτημα μήπως το οτι δεν εχουμε επιμελητήριο φυσικων – αρα και εκπροσωπους- κοστίζει ακριβά στα τμήματα φυσικής της χώρας, δεδομένου ότι οι απόφοιτοι του ΣΕΜΦΕ έχουν πενταετή διάρκεια φοίτησης και αποφοιτούν με μεταπτυχιακό τίτλο (Master). Κανω λαθος;
Η πενταετής διάρκεια σπουδών στο ΣΕΜΦΕ προσφέρει στους φοιτητές όχι μόνο ένα πτυχίο, αλλά και ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με τα επαγγελματικά δικαιώματα που αποκτούν οι απόφοιτοι λογω ΤΕΕ, καθιστά το ΣΕΜΦΕ ελκυστικότερο σε σχέση με τα τμήματα φυσικής που προσφέρουν τετραετείς προπτυχιακές σπουδές χωρίς αυτόματα επαγγελματικά δικαιώματα ή μεταπτυχιακό τίτλο.
Αυτό σημαίνει ότι οι φοιτητές που επιλέγουν το ΣΕΜΦΕ εξασφαλίζουν μεγαλύτερα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά οφέλη σε σύγκριση με εκείνους που επιλέγουν τα παραδοσιακά τμήματα φυσικής. Η συνδυασμένη απόκτηση πτυχίου και μεταπτυχιακού τίτλου σε πέντε χρόνια επιτρέπει στους αποφοίτους του ΣΕΜΦΕ να εισέλθουν στην αγορά εργασίας με σημαντικά πλεονεκτήματα.
Η δημιουργία ενός επιμελητηρίου για τους φυσικούς (ΝΠΔΔ) θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτή την ανισορροπία, προσφέροντας και στους αποφοίτους των τμημάτων φυσικής επαγγελματικά δικαιώματα. Ένα τέτοιο επιμελητήριο θα προσέφερε θεσμική κατοχύρωση και αναγνώριση του επαγγέλματος των φυσικών, ενισχύοντας την παρουσία τους στην αγορά εργασίας και εξασφαλίζοντας ότι πληρούν συγκεκριμένα πρότυπα και κριτήρια.
Παράλληλα, το επιμελητήριο θα μπορούσε να προωθήσει την συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη μέσω της διά βίου μάθησης και των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, εξασφαλίζοντας ότι οι φυσικοί διατηρούν και ανανεώνουν συνεχώς τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Αυτή η προσέγγιση θα ενίσχυε την ποιότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών που προσφέρουν οι φυσικοί, καθιστώντας τους πιο ανταγωνιστικούς και ενημερωμένους για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα τους.
Εν κατακλείδι, η δημιουργία ενός επιμελητηρίου για τους φυσικούς θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς την αναβάθμιση του επαγγέλματος και την ενίσχυση της θέσης των φυσικών στην κοινωνία και την αγορά εργασίας.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα στη νησίδα.
…και σκάκι στο ”φοιτητικό ” Διονύση,
με συνταξιούχους πιθανόν παλιούς φοιτητές που τους άρεσε
να παρακολουθούν τα νιάτα και να παρεμβαίνουν , καθώς “έβλεπαν”
κινήσεις ποιό μπροστά απ’ότι εμείς…διδάσκοντας και μη παρεξηγώντας τους.
Απλά την περνούσαμε τη ζωή μας, στην περίοδο αυτή ,αν και “τασκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά” κι είχαμε το νου μας για τους …διπλανούς μας.
Να είστε όλοι καλά

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Καλημερα Διονυση και Βασιλη.Εγω Γρηγορη εμενα Καλουτσιανη και επεφτε λιγο μακρυα. Μαζευομασταν Διεθνες, Σκαραβαιο και Μαντζατο.
Επισης στου Θωμα για τσιπουρα καμια Ταιγκα για αλλαγη,Καιξη,και μετα,στου Μαχαιρα για μοσχαροκεφαλη και μαγειριτσα.

Τελευταία διόρθωση6 μήνες πριν από Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος
Διονύσης Μάργαρης
26/07/2024 12:10 ΜΜ

Και σκάκι παίζαμε Παντελή!
Μάλιστα, για να πω την αλήθεια, εγώ προτιμούσα το σκάκι, που ήμουν σχετικά καλός, από την πρέφα. Γιατί; Γιατί στην παρέα ήταν ο Αντώνης Αγγελόπουλος (κουμπάρος μου στην συνέχεια…), αστέρι στην πρέφα, που δεν μπορούσα να του πάρω παρτίδα…