Τα μικρά σφαιρίδια Σ1 και Σ2 του σχήματος, είναι ίδιας μάζας και βάλλονται συγχρόνως την t=0 από τις θέσεις Σ1 και Σ2 όπως στο σχήμα, με υ01=10m/s και υ02 ,ενώ το Σ1 βρίσκεται σε ύψος από το έδαφος Η=20m και οι κινήσεις τους γίνονται στο ίδιο κατακόρυφό επίπεδο. Τα δύο σώματα πριν βληθούν απείχαν μεταξύ τους οριζόντια απόσταση R/2 , όπου R το βεληνεκές της οριζόντιας βολής του Σ1 αν τα δύο σώματα δεν συγκρουσθούν.
Α) Αν τα σώματα συγκρουσθούν ενώ το Σ2 ανέρχεται, να υπολογίσετε τη θέση σύγκρουσης ως προς το σύστημα ΧΨ καθώς και τα μέτρα των ταχυτήτων τους λίγο πριν την κρούση.
Η συνέχεια εδώ σε Word και και εδώ σε pdf
Καλησπέρα στη νησίδα .
Τέσσερεις μήνες “αναρτησοαπραξίας” και ζόρισα τη μνήμη να θυμηθώ
πως αναρτούμε , αλλά υποθέτω τα κατάφερα και αναρτώ μια που την
έβαλα για Β αλλά γιατί όχι και για Γ αφού η πλαστική σε άξονες αποδίδεται σαν παράδειγμα στο σχολικό.
Εύχομαι καλή δύναμη στους επί “πίνακι” διδάσκοντες συναδέλφους
και γενικά καλή σχολική χρονιά .
Καλή επιστροφή Παντελή!
Ευχαριστώ Διονύση, να είσαι καλά.
Γεια σου Παντελή, όμορφη ανάρτηση! Ευχαριστούμε πολύ!
Καλημέρα Παντελή και καλώς επέστρεψες. Μια χαρά τα θυμάσαι τα διαδικαστικά των αναρτήσεων 🙂
Καλημέρα Παύλο, γειά σου κι από ‘δω Αποστόλη.
Κατανάλωσα 10 min χρόνου μέχρι να θυμηθώ πως πρέπει να ανεβάσω στο drive.
Ευχαριστώ, καλώς σας ήβρηκα
Καλώς ήρθες Παντελή, όμορφη ιδέα.
Η ξαδελφούλα της προτίμησε να είναι ελαστική
Οι επί “πίνακι” μειώνονται αφού μετασχηματίζονται σε επί “διαδραστικό πίνακι”….
έστω και χωρίς σύνδεση internet….
Τώρα αν αυτό είναι προς όφελος της κατανόησης, θα φανεί στο μέλλον….
Καλημέρα Θοδωρή και σ’ευχαριστώ
Η “μακρόχρονη μνήμη” παρ’όλο που έχει απεριόριστη δυνατότητα ποσοτικής συγκράτησης πληροφοριών, πολλάκις δεν μας δίδεται η δυνατότητα “ανάδυσης” …
Αλλιώς να το πω, κάθε φορά που σχεδιάζω κάτι, σκέφτομαι πως μπορεί και να προσεγγίζει σε ήδη αναρτημένη η και να ταυτίζεται ,οπότε κάλλιστα θα μπορούσα εν προκειμένω να είχα ελαστική την πλαστική και να ταυτιζόμουνα με του Διονύση ως προς το μοντέλο και …την είχα τότε σχολιάσει κιόλας … !
Κοιτάζω πότε πότε και παλιές δικές μου που πριν τις δω ουδόλως τις θυμάμαι και όταν τις βλέπω απορώ για την τότε φαντασία του “συντάκτη”!.
Η εξόρυξη σχετικών, με δημοσίευση link, μόνο θετική πράξη πρέπει να λογίζεται μια και δίνει την δυνατότητα σε νέους αναγνώστες να μελετήσουν.
Να είσαι καλά Θοδωρή , ορεξάτος στη διδασκαλία σου και ψύχραιμος στις όποιες αντιξοότητες .
Καλό Σαββατοκύριακο
Καλησπέρα Παντελή. Καλή Σχολική Χρονιά! Παρομοίως απουσιάσας επί διμήνου, επέστρεψα και είχαν χαθεί όλοι οι σύνδεσμοι των αναρτήσεών μου στο Ylikonet. Οπότε πολύωρη αγγαρεία για επαναφορά…
Πολύ ωραία άσκηση, που συνδέει σε δύο τάξεις και δυο κεφάλαια που γίνονται ταυτόχρονα στο σχολείο. Κατάφερες με σωστή επιλογή των δεδομένων να εμφανίσεις και δεύτερη οριζόντια βολή. Επίσης ένα καλό μάθημα για τη χρήση αλγεβρικών τιμών στα κινηματικά μεγέθη.