Μια οριζόντια ,μια κατακόρυφη και η κρούση.

221x182

Τα μικρά σφαιρίδια Σ1 και Σ2 του σχήματος, είναι ίδιας μάζας και βάλλονται συγχρόνως την t=0 από τις θέσεις Σ1 και Σ2 όπως στο σχήμα, με υ01=10m/s και υ02 ,ενώ το Σ1 βρίσκεται σε ύψος από το έδαφος  Η=20m  και οι κινήσεις τους γίνονται στο ίδιο κατακόρυφό επίπεδο. Τα δύο σώματα πριν βληθούν απείχαν μεταξύ τους οριζόντια απόσταση R/2 , όπου R το βεληνεκές της οριζόντιας βολής του Σ1 αν τα δύο σώματα δεν συγκρουσθούν.

Α) Αν τα σώματα συγκρουσθούν ενώ το Σ2 ανέρχεται, να υπολογίσετε τη θέση σύγκρουσης ως προς το σύστημα ΧΨ καθώς και τα μέτρα των ταχυτήτων τους λίγο πριν την κρούση.

Η συνέχεια εδώ σε Word και και εδώ σε pdf

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
9 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
06/09/2024 7:37 ΠΜ

Καλή επιστροφή Παντελή!

Παύλος Αλεξόπουλος

Γεια σου Παντελή, όμορφη ανάρτηση! Ευχαριστούμε πολύ!

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Καλημέρα Παντελή και καλώς επέστρεψες. Μια χαρά τα θυμάσαι τα διαδικαστικά των αναρτήσεων 🙂

Τελευταία διόρθωση1 μήνας πριν από Αποστόλης Παπάζογλου
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Καλώς ήρθες Παντελή, όμορφη ιδέα.

Η ξαδελφούλα της προτίμησε να είναι ελαστική

Οι επί “πίνακι” μειώνονται αφού μετασχηματίζονται σε επί “διαδραστικό πίνακι”….
έστω και χωρίς σύνδεση internet….

Τώρα αν αυτό είναι προς όφελος της κατανόησης, θα φανεί στο μέλλον….

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Παντελή. Καλή Σχολική Χρονιά! Παρομοίως απουσιάσας επί διμήνου, επέστρεψα και είχαν χαθεί όλοι οι σύνδεσμοι των αναρτήσεών μου στο Ylikonet. Οπότε πολύωρη αγγαρεία για επαναφορά…
Πολύ ωραία άσκηση, που συνδέει σε δύο τάξεις και δυο κεφάλαια που γίνονται ταυτόχρονα στο σχολείο. Κατάφερες με σωστή επιλογή των δεδομένων να εμφανίσεις και δεύτερη οριζόντια βολή. Επίσης ένα καλό μάθημα για τη χρήση αλγεβρικών τιμών στα κινηματικά μεγέθη.