Αναρτώ την μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθούν οι μαθητές Α’ Λυκείου για να λύνουν ασκήσεις Κινηματικής.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ (pdf)
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ (docx)
Ζητώ συγνώμη που αρχικά ανέβασα τα αρχεία με την επωνυμία του φροντιστηρίου.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Αναρτώ την μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθούν οι μαθητές Α’ Λυκείου για να λύνουν ασκήσεις Κινηματικής.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ (pdf)
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ (docx)
Ζητώ συγνώμη που αρχικά ανέβασα τα αρχεία με την επωνυμία του φροντιστηρίου.
Ενδιαφέρουσα η ανάρτηση.
Είχα σκοπό να δώσω κάποιες ασκήσεις λυμένες αναλυτικά, για να μπορέσουν στη συνέχεια να δοκιμάσουν και οι ίδιοι οι μαθητές να λύσουν ασκήσεις.
Τα βήματα της λύσης χρειάζονται παραδείγματα, καλή η σκέψη τα παραδείγματα να είναι οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.
Κώστα να είσαι καλά.
Ξέρεις πολλές φορές έκανα αυτό που λες (φυλλάδιο με αναλυτική λύση παραδειγμάτων) αλλά οι περισσότεροι μαθητές δεν έδιναν σημασία (πιθανώς γιατί χάνονται όταν δουν πολλές πράξεις μαζεμένες).
Νομίζω ότι αν ο μαθητής γράψει μια άσκηση, έστω και από λυσάρι, του μένει έστω και λίγο στο μυαλό του (μπορεί να παίζει ρόλο ακόμα και το γεγονός ότι είναι πιο οικείος με τον γραφικό του χαρακτήρα)
Συμφωνώ μαζί σου Χρήστο, θεωρώ ότι βοηθάει πολύ τον μαθητή να γράψει αυτό που βλέπει στη προσπάθεια του να το διαβάσει.
Ο συνδυασμός βλέπω, γράφω και σκέφτομαι είναι πολύ καλύτερος από τον βλέπω και σκέφτομαι.
Η αναλυτική λύση έχει κείμενο και εξισώσεις – πράξεις. Θα προσπαθήσω να γράψω μερικές ασκήσεις του σχολικού βιβλίου για να ανταλλάξουμε απόψεις πάνω σε παραδείγματα. Με προβληματίζει η προσπάθεια να μάθω ακόμα και την ευθύγραμμη ομαλή κίνηση, σε μαθητές που αποφάσισαν ότι δεν τους χρειάζεται η Φυσική για το μέλλον τους.