Ωραίο φυλλο εργασιας Παναγιώτη. Θα ήθελα την γνώμη σου για την δυσκολια-ευκολια με την οποία οι μαθητές της β αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα. Αμαθος πέρυσι μετά από 12 χρόνια που διδαξα χημεία β γυμνασιου μετά το πέρας των περιεκτικοτήτων διαπίστωσα την τεράστια δυσκολία των παιδιών ακόμα και στην επίλυση στοιχειωδών ασκήσεων. Φυσικά η ευθύνη ήταν δική μου, αλλά θα ήθελα να ξέρω την δική σου εμπειρία.
Καλησπερα αγαπητε Γρηγόρη κι ευχαριστω για τον χρονο σου – οι μθαητες κατα κανονα δεν εχουν ανεση μαλλον ακομα και σε απλες μαθηματικες πράξεις / αναλογιες και μαλλον δυσκολευονται αρκετα στο να λυσουν (δυστυχως) ακομα και απλες ασκσησεις – οχι ολοι φυσικα , αλλα μαλλον αυτος ειναι ο κανονας
Ευχαριστώ Παναγιώτη για την απόκριση. Δυστυχώς αυτός είναι ο κανόνας…
Στην ατελείωτη λίστα της κόρης μου τον Σεπτέμβρη για την Τρίτη δημοτικου ( μόνο δάσκαλο δεν μας ζήτησαν να αγοράσουμε, δημόσια δωρεάν παιδεία σου λέει…) υπήρχε και αγορά υπολογιστή τσέπης. Το παιδί δεν ξέρει ούτε πολλαπλασιασμο ούτε διαρεση εννοείται. Σε ερώτηση μου στην δασκάλα της μου είπε ότι προβλέπεται στο αναλυτικό, να μαθουν τα παιδια τον χειρισμο τους! Δεν ξερω, κάτι δεν κάνουμε καλά.
Ωραίο φυλλο εργασιας Παναγιώτη. Θα ήθελα την γνώμη σου για την δυσκολια-ευκολια με την οποία οι μαθητές της β αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα. Αμαθος πέρυσι μετά από 12 χρόνια που διδαξα χημεία β γυμνασιου μετά το πέρας των περιεκτικοτήτων διαπίστωσα την τεράστια δυσκολία των παιδιών ακόμα και στην επίλυση στοιχειωδών ασκήσεων. Φυσικά η ευθύνη ήταν δική μου, αλλά θα ήθελα να ξέρω την δική σου εμπειρία.
Καλησπερα αγαπητε Γρηγόρη κι ευχαριστω για τον χρονο σου – οι μθαητες κατα κανονα δεν εχουν ανεση μαλλον ακομα και σε απλες μαθηματικες πράξεις / αναλογιες και μαλλον δυσκολευονται αρκετα στο να λυσουν (δυστυχως) ακομα και απλες ασκσησεις – οχι ολοι φυσικα , αλλα μαλλον αυτος ειναι ο κανονας
Ευχαριστώ Παναγιώτη για την απόκριση. Δυστυχώς αυτός είναι ο κανόνας…
Στην ατελείωτη λίστα της κόρης μου τον Σεπτέμβρη για την Τρίτη δημοτικου ( μόνο δάσκαλο δεν μας ζήτησαν να αγοράσουμε, δημόσια δωρεάν παιδεία σου λέει…) υπήρχε και αγορά υπολογιστή τσέπης. Το παιδί δεν ξέρει ούτε πολλαπλασιασμο ούτε διαρεση εννοείται. Σε ερώτηση μου στην δασκάλα της μου είπε ότι προβλέπεται στο αναλυτικό, να μαθουν τα παιδια τον χειρισμο τους! Δεν ξερω, κάτι δεν κάνουμε καλά.